کد خبر: ۷۷۳۶۰
۱۰:۵ - ۱۳۹۷/۱/۱۹

برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه اعلام شد
از سوی مشاور رییس سازمان بورس:

برنامه‌های یازدهمین نمایشگاه بانک، بورس و بیمه اعلام شد

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در آستانه برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه درخصوص برنامه‌های متنوع فاینکس ۲۰۱۸ توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، به نقل از سنا، یاسر فلاح با بیان اینکه فاینکس 2018 از 27 الی 30 فروردین در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر می‌شود، گفت: گذر از یک دهه برگزاری این رویداد، نشان از پختگی و بالندگی آن دارد که به واسطه تجربه به دست آمده توانسته جایگاه مناسبی را در صنعت مالی پیدا کند و پیش‌بینی می‌شود سال جاری نیز فاینکس با استقبال بهتری روبرو شود.

وی ادامه داد: بخشی از مزایای حضور در نمایشگاه به ایده‌های جدید شرکت‌ها بستگی دارد که بتوانند از فرصت‌های بازاریابی به خوبی استفاده کنند و بخش دیگر، مربوط به برگزارکنندگان نمایشگاه است که بتوانند ارتباط خوبی میان بخش‌های مختلف برقرار کنند.تا کنون 389 شرکت ثبت‌نام و حضور خود را در این نمایشگاه قطعی کرده‌اند که بانک‌های بزرگ ملی، تجارت، صادرات و ...، 20 شرکت بیمه‌ای از جمله بیمه دانا، البرز، آسیا و بیمه مرکزی و بسیاری از شرکت‌های بازار سرمایه و شرکت‌های تابعه آنها مثل تامین سرمایه‌ها، مشاوران سرمایه‌گذاری، کارگزاری‌ها، شرکت‌های رایانه‌ای و پردازش مالی نیز حضور دارند.

این مقام مسئول افزود: سال جاری دو رویکرد در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه دنبال می‌شود که در درجه نخست، ارتباط هر چه بیشتر با مخاطبان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف در نظر گرفتیم و در بخش دوم، ارتباط بین بخش‌های مختلف صنعت مالی است که امیدواریم بتوانیم ارتباط خوبی را بین بخش‌های مختلف بانک، بورس و بیمه برقرار کنیم.

فلاح به حضور شرکت‌های بین‌المللی نیز اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم فاینکس 2018، برگزاری کارگاه‌های بین‌المللی از سوی سه شرکت است. شرکت خدمات مالی E&Y  و شرکت رتبه‌بندی  capialintelligence سال‌ گذشته نیز حضور داشتند، اما شرکت آلپاری برای اولین بار به برگزاری کارگاه خواهد پرداخت و در پایان کارگاه، گواهی معتبر بین‌المللی به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های درنظر گرفته شده برای عموم مردم توضیح داد و گفت: سال جاری برنامه‌های گسترده‌تری را در نظر داریم و برای اولین بار نمایش استندآپ کمدی در حوزه فرهنگ و فاینکس به نمایشگاه جذابیت بیشتری خواهد بخشید.همچنین از رویداد بو‌می‌نو فین‌تک خبر داد که در دو سال گذشته فین‌استارز برای دانشجویان و دانش‌آموزان اجرا شده و با استقبال بسیاری همراه شده است. از دیگر اقدامات برنامه‌ریزی شده برای فاینکس 2018، حضور گسترده دانشجویان و دانش‌آموزان و توجه ویژه به انجمن‌های دانش‌آموزی است که منجر به تحقیقات و پایان نامه‌های جدید می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ