کد خبر: ۷۷۴۵۶
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱/۲۱

توضیحات رییس سازمان بورس در خصوص وضعیت
در گفت و گو با بورس پرس اعلام شد:

توضیحات رییس سازمان بورس در خصوص وضعیت "های وب و آکنتور"

رییس سازمان بورس درخصوص وضعیت دو شرکت بورسی داده گستر عصر نوین و کنتور سازی توضیحاتی داد.

شاپور محمدی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، در خصوص وضعیت دو شرکت "های وب" و " آکنتور" گفت: هر زمانی که اطللاع رسانی شرکت داده گستر عصر نوین کامل شود، به سرعت پیگیر بازگشایی نماد آن هستیم.

وی افزود: در مورد کنتورسازی هم پیگیری های قضایی ادامه دارد و مراحل مختلف بازخرید سهام برخی از سهامداران که نیاز مبرم داشتند انجام شد. امید می رود پیگیری بخش دیگری از سهام مورد نظر با کمک نهادهای مالی بازار سرمایه مقدورشود. البته پیگیری های قضایی ادامه خواهد داشت و بحث ها در مورد جرمی که واقع شده یا مسائل دیگری که محتمل است،دنبال خواهد شد.

بنابراین گزارش، اظهارات رییس سازمان بورس درخصوص وضعیت "های وب" درحالی حکایت بر عدم تکمیل اطلاع رسانی این شرکت بورسی که از 22 آذر سال گذشته با توقف نماد روبرو است،دارد که حسن قالیباف اصل مدیرعامل شرکت بورس تهران در مورد نتیجه استعلام سازمان بورس از جامعه حسابداران در مورد صورت های مالی شرکت های وب به بورس نیوز اعلام کرده،سازمان مکاتبه ای با جامعه حسابداران رسمی داشته و پاسخی که از طرف جامعه در روزهای پایانی اسفند ماه به سازمان ارسال کرده از نظر سازمان شفاف نبوده و ابهام داشته است.

لذا سازمان مجددا با جامعه حسابداران نامه نگاری و درخواست کرده جامعه نظر صریح و شفاف خود را در این مورد اعلام کند که ظرف یکی دو هفته آینده و با اعلام نظر قطعی جامعه سازمان در مورد بازگشایی این نماد تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» عرفان | ساعت ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱/۲۱
0
0
پاسخ
اقای ریس بورس در مورد کچینی و بدبخت شدن سهام دارانش هم میفرمودی ، ما ادم نیستیم یا پول ما سرمایه نبود دو سال سهم را متوقف کردید ، سهمی که وعده فروش زمین و بلوک کساوه و افزایش سرمایه داده بود ولی ناگهان منحل شد ، چرا کسی پیگیر حق حقوق ما نبود و نیست
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ