کد خبر: ۷۷۶۹۱
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱/۳۱

بانک‌ها روی اعصاب مردم زلزله‌زده راه می‌روند/ هشدار به برخورد با بانک خاطی
استاندار کرمانشاه:

بانک‌ها روی اعصاب مردم زلزله‌زده راه می‌روند/ هشدار به برخورد با بانک خاطی

استاندار کرمانشاه گفت: بانک‌ها بانک‌ها روی اعصاب مردم زلزله‌زده راه می‌روند و باید جلوی پیامک بازی‌ را بگیرند در غیر این صورت با بانک خاطی برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در مناطق زلزله‌زده گفت: فهرست افرادی که مشمول امهال تسهیلات می‌شوند به بنیاد مسکن تحویل شده و از طریق ستاد بازسازی نیز به بانک ها اعلام شده است. بعد از اعلام این لیست هیچ بانکی حق ندارد به زلزله زدگان مشمول امهال پیامک بزند که تکلیف قسطش را مشخص کند.

وی افزود: بانک‌ها هرچه سریع‌تر باید جلوی این پیامک بازی‌ها را بگیرند، چرا بانک‌ها روی اعصاب مردم زلزله‌زده راه می‌روند. روند امهال وام‌ها در حال انجام است و درصورت ارسال پیامک به زلزله زدگان، با بانک خاطی برخورد می‌شود.

بازوند با اشاره به وجود 95 هزار واحد احداثی و تعمیری در استان گفت: تاکنون 46 هزار پرونده به بانک‌ها معرفی شده، اما پرداخت‌ها ناچیز است. از مجموع 2700 میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده جهت بازسازی مناطق زلزله‌زده، رقم پرداختی‌ها ناچیز است و باید شتاب بیشتری بگیرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ