کد خبر: ۸۳۳۷۶
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۳/۲۸

جهش ۸ هزار تایی شاخص غیرطبیعی است/ هشدار به برگشت و عدم خرید سهام رشد
یک کارشناس و تحلیل گر بازار سرمایه اعلام کرد:

جهش ۸ هزار تایی شاخص غیرطبیعی است/ هشدار به برگشت و عدم خرید سهام رشد

کارشناس و تحلیل گر بازار سرمایه، جهش بی سابقه بیش از ۸ هزار و ۲۷۴ واحدی شاخص بورس در سه روز کاری را غیر طبیعی و ناشی از رفتار هیجانی دانست و به برگشت این متغیر و عدم خرید سهام رشدی هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  پرویز خالقی درباره رکورد بی سابقه و افزایش بیش از 8 هزار و 274 واحدی شاخص در سه روز کاری اخیر ( چهارشنبه گذشته با 2767 واحد، دیروز با 3 هزار و 301 و امروز با بیش از 2 هزار و 201 واحد) اظهار داشت: این روند که منجر به ورود شاخص به کانال 100 واحدی و قرار گرفتن در ارقام بیش از 104 هزار واحدی شده نشان دهنده رفتار هیجانی بازار است.

وی ادامه داد: این حالت و این کندل های با گپ طبیعی نبوده و قطعا یک برگشت تا سقف شکسته شده خواهد داشت. بنابراین در این شرایط نباید اقدام به خرید سهام رشدی و دارای بازدهی 200 تا 300 درصدی طی یک سال اخیر کرد.

خالقی افزود: این سه کندل اخیر به هیچ وجه طبیعی نبوده و بیشتر به شاخص سازی و تبلیغات رسانه ای شبیه تا حرکت طبیعی بازار. از دید تکنیکی حرکت شتر مرغی با گپ های ایجاد شده باید برای تثبیت یه برگشت به سقف تاریخی 98 بزند و بعد بصورت ملایم به صعود ادامه دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ