کد خبر: ۸۴۴۵۲
۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۳/۳۰

خبر خوش بانک صادرات و وضعیت مالی توسعه معادن و فلزات
برای سال مالی اسفند قبل اعلام شد:

خبر خوش بانک صادرات و وضعیت مالی توسعه معادن و فلزات

بانک صادرات از کاهش حدود ۹۰۰ میلیارد تومانی زیان در عملکرد سال مالی خبر داد و توسعه معادن و فلزات هم ضمن توضیح درباره رشد بیش از ۲۰ درصدی قیمت، وضعیت مالی سال قبل را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات که دیروز با توقف نماد روبرو و برای امروز آماده بازگشته شده ، اقدام به انتشار گزارش عملکرد 12 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 96 و تعدیل 20 درصدی درآمد کرد.

این بانک 5.7 هزار میلیارد تومانی درحالی درآمد سال مالی قبل را با زیان 788 ریالی هر سهم ( در مجموع بیش از 4.5 هزار میلیارد تومان ) همراه کرده بود که این متغیر مهم را بهبود داد و به 627 ریال زیان ( بیش از 3.6 هزار میلیارد تومان ) رساند تا با این رقم مجمع سالانه را برگزار کند.

"وبصادر" علت اصلی و عمده تغییر در پیش بینی درآمد هر سهم را تحقق 151.347 میلیارد ریال درآمد تسهیلات اعطایی و سپرده گذاری و در نتیجه مثبت شدن خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری پس از کسر هزینه سود سپرده‌ها اعلام کرده است.

صورت‌های مالی تلفیقی بانک صادرات

همچنین سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات بعد از توقف دبروز نماد ، ضمن شفاف سازی در خصوص رشد بیش از 20 درصدی قیمت در 5 روز کاری ، اعلام کرد با سرمایه 3.1 هزار میلیارد تومانی ، سال مالی اسفند را با تحقق سود 331 ریالی هر سهم به پایان رسانده است.

صورت های مالی "ومعادن"

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ