کد خبر: ۸۶۰۲۳
۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۴/۱۶

ساعت معاملات بورس تهران تغییر نمی کند/ تغییر بخش اداری از فردا
مدیرعامل بورس تهران به بورس پرس خبر داد :

ساعت معاملات بورس تهران تغییر نمی کند/ تغییر بخش اداری از فردا

مدیرعامل بورس تهران گفت: با تغییر ساعت کار ادارات در تیرماه، تصمیمی برای تغییر ساعت معاملات گرفته نشده و ساعت معاملات طبق روال قبلی خواهد بود اما از فردا یکشنبه ساعت اداری تغییر می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی تصمیم مسئولان به تغییر ساعات کار ادارات تهران در تیرماه و با هدف مدیریت مصرف برق، طبق بخشنامه استانداری تهران، مقرر شده ساعت کار تمامی دستگاه‌ها و بانک ها و موسسات از  6 صبح تا 14 باشد.

در این میان ، پیگیری های بورس پرس نشان می دهد تصمیمی برای تغییر ساعت معاملات بورس و فرابورس و بورس کالا و بورس انرژی گرفته نشده و ساعت معاملات طبق روال قبلی خواهد بود اما از فردا یکشنبه ساعت اداری بورس ها تغییر می کند.

در این رابطه حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس تهران به بورس پرس گفت : ساعات کاری معاملات بورس تهران به دلیل قرار گرفتن در محدوده زمانی تعیین شده ، تغییری نکرده و همان 9 الی 12:30 خواهد بود اما از فردا ساعت کاری بخش اداری بین 6 الی 14 خواهد بود.

وی ادامه داد: این تصمیم با هدف همراهی با تصمیمات سراسری و بخشنامه های صادره گرفته شده اما همکاران بخش عملیات و حوزه نرم افزاری و سخت افزاری بورس ، به منظور نگهداری و انجام فعالیت ها ، می توانند در ساعت غیر ادارای تعیین شده ، حضور داشته باشند.

محسن خدابخش مدیر نظارت بر بورس‌ها و بازارهای سازمان بورس هم به بورس پرس گفت: ساعت کاری معاملات بازار سهام طی ماه جاری تغییری نکرده و مانند همیشه بین 9 تا 12:30 روزهای شنبه تا چهارشنبه است. شاید ساعت ادارای بورس ها با تغییراتی روبرو شود که در صورت تصمیم نهایی توسط مسئولان مربوطه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ