کد خبر: ۹۱۳۰۴
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۵/۲۰

توضیح و بازگشت منفی دو پتروشیمی بزرگ بعد از افزایش قیمت ۵۰ و ۲۰ درصدی

توضیح و بازگشت منفی دو پتروشیمی بزرگ بعد از افزایش قیمت ۵۰ و ۲۰ درصدی

پارسان و پتروشیمی پردیس بعد از توقف نماد به دلیل افزایش ۵۰ و ۲۰ درصدی قیمت سهام، با اعلام توضیحاتی آماده بازگشت منفی و همراه با صف فروش شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان و پتروشیمی پردیس که چهارشنبه گذشته به دلیل افزایش قیمت 50 و 20 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو شده بودند ، با اعلام توضیحاتی آماده بازگشت به بورس شدند.

"شپدیس" که بعد از حضور مجدد در تابلو با کاهش 1.5 درصدی قیمت سهام مواجه شده اعلام کرد با توجه به ابلاغ بسته ارزی جدید بانک مرکزی ، نرخ تسعیر ارز در بازار ثانویه تعیین می شود ولی تا کنون ابلاغیه جدیدی در مورد نرخ گاز خوراکی دریافت نشده است.

همچنین این شرکت 600 میلیارد تومانی و وابسته به "پارسان" در مورد افزایش قیمت سهام از هزار و 21 به بیش از 1200 تومان هم اعلام کرد  از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 12/9/6/3 ماهه منتهی به 97.03.31) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

"پارسان" 4 هزار میلیارد تومانی هم که به دلیل افزایش بیش از 50درصدی قیمت سهام با توقف نماد ملزوم به اطلاع رسانی شده ، در پاسخ به 4 سئوال از عدم تعیین نرخ خوراک بعد از اجرای بسته جدید ارزی خبر داد و با صف فروش سنگین چندین میلیون سهمی آماده بازگشت به بورس شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ