کد خبر: ۹۴۷۸۴
۱۰:۷ - ۱۳۹۷/۶/۴

۱۹ شرکت مثبت و با صف خرید از بازار سهام خارج شدند/ بازگشت ۱۰ نماد

۱۹ شرکت مثبت و با صف خرید از بازار سهام خارج شدند/ بازگشت ۱۰ نماد

در جریان معاملات امروز ، ۱۹ شرکت مثبت و دارای صف خرید از تابلو بازار سهام خارج و نماد ۱۰ شرکت هم آماده بازگشایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در دومین روزکاری بازار سهام در شهریور، نماد 19 شرکت مثبت و اکثرا" دارای صف خرید به علت رشد بیش از 60 ، 50 و 20 درصدی بسته و 10 شرکت هم آماده بازگشت به تابلو شدند.

به این ترتیب نماد شرکت تابان نیرو سپاهان به علت رشد بیش از 60 درصدی قیمت به همراه شرکت های حفاری شمال ، ماشین‌ سازی‌ اراک‌، پتروشیمی‌ آبادان‌ و فنرسازی‌زر به دلیل رشد بیش از 50 درصدی قیمت سهام متوقف شدند.

علاوه بر این 14 شرکت مپنا، پالایشگاه شیراز، بورس کالا ، سرمایه‌گذاری صنعت‌نفت‌‌، نورد آلومینیوم‌، معادن‌ بافق‌ ، پارس‌ خزر ، داروسازی‌ فارابی‌، سرما آفرین‌، تولیدمحورخودرو، ‌داروسازی‌زهراوی‌ ، داروسازی سبحان انکولوژی، فرابورس، زرین معدن آسیا به سبب افزایش بیش از 20 درصدی قیمت بسته و برای فردا و یا دو سه روز آینده آماده بازگشایی شدند.

همچنین شرکتهای مس‌ شهید باهنر ، کشاورزی و دامپروری بینالود ، بیمه سامان و دشت‌ مرغاب‌ به علت اعلام رویدادی با اهمیت موقتا" از تابلو خارج شدند که در این میان سه شرکت اول این گروه به همراه ذغال‌سنگ‌ نگین‌ ط‌بس‌ ،مارگارین‌ ،شیشه‌رازی‌ ، چرخشگر، آتیه داده پرداز، معادن مس تکنار،سرمایه گذاری توسعه گوهران امید امروز به تابلو برمی گردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ