کد خبر: ۹۷۲۳۳
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۶/۱۷

۵ شرکت بورسی و فرابورسی خبر مثبت و منفی دادند

۵ شرکت بورسی و فرابورسی خبر مثبت و منفی دادند

امروز ۴ شرکت بورسی و فرابورسی ایران ارقام، تامین ماسه ریخته گری ، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و نیرو کلر خبر مثبت و ایتالران خبر منفی دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در معاملات امروز بازار سهام که با افزایش 1914 واحدی شاخص و عبور از نیمه کانال 139 هزار واحدی همراه بود، 4 شرکت ایران ارقام، تامین ماسه ریخته گری ، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و نیرو کلر خبر مثبت و ایتالران خبر منفی دادند.

"مرقام" که ضمن رشد 3.7 درصدی قیمت سهام، دارای صف خرید بود از برنده شدن در مناقصه خرید، نصب ، پشتیبانی 250 خودپرداز مربوط به پست بانک خبر داد و اما رقم قرارداد را به دلیل نامشخص بودن ، اعلام نکرد.    

"کماسه" که نظاره گر صف خرید و رشد 2.6 درصدی قیمت بود ، بعد از اعلام هفته گذشته قرارداد فروش 6.6 تن ماسه سیلیسی صنعتی با فولاد مبارکه به ارزش بیش از یک میلیارد تومان ، امروز از قرارداد فروش چهار هزار و 800 تن ماسه های سیلیسی به ارزش 969 میلیون تومان خبر داد.

 "شکلر" هم از بهره برداری از طرح افزایش ظرفیت 55 تن کلر خبر داد که اول فروردین 94 به مدت 42 ماه و با بهای تمام شده 75 میلیارد تومانی شروع شده و منجر به افزایش ظرفیت روزانه از 40 به 75 و سپس به 95 تن و در نهایت تغییر با اهمیت درآمد هر سهم خواهد شد.

این شرکت 50 میلیارد تومانی حاضر در بورس همچنین اعلام کرد افزایش تولید محصولات منجر به افزایش گاز کلر خواهد شد .    

"زشگزا " نیز از فروش شش دانگ قطعه زمین به مساحت بیش از 30 هزار و 678 متر دارای سند تک برگی به همراه یک واحد مرغداری تخم گذار به ظرفیت اسمی 50 هزار قطعه ای و ظرفیت عملی 48 هزار قطعه ای به ارزش 2.4 میلیارد تومان خبر داد که به صورت 50 درصد نقد و 50 درصد اقساط 9 ماهه به یک شخص حقیقی واگذار شده است .

اما "کایتا" که با معامله 3 هزار سهم توسط یک شخص حقیقی با رشد 8.4 درصدی قیمت روبرو شده بود ، از عدم فروش 20 هکتار زمین کارخانه در مزایده نوبت سوم خبر داد که در مرکز شهر قرچک واقع شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ