کد خبر: ۹۷۵۹۷
۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۷/۱

واکنش دوم و رسمی آمریکا به حمله تروریستی دیروز اهواز

واکنش دوم و رسمی آمریکا به حمله تروریستی دیروز اهواز

بعداز واکنش متفاوت سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا به حمله تروریستی دیروز اهواز، وزارت خارجه آمریکا این حمله را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اولین واکنش آمریکا به حمله تروریستی دیروز اهواز مربوط به گرت مارکوئیس سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا  بود که اعلام کرد: ایالات متحده در کنار مردم ایران ایستاده و رژیم تهران را به تمرکز بر روی ایجاد امنیت در این کشور، تشویق می‌کند.

اما واکنش دوم و رسمی تر آمریکا از سوی سخنگوی وزارت خارجه بود که گفت: از گزارش‌ها درباره حمله افراد مسلح به رژه نظامی ایرانی‌ها در اهواز مطلع شده‌ایم. در مقابل این تروریسم افراطی در کنار مردم ایران هستیم و در این لحظات وحشتناک با آن‌ها ابراز همدردی می‌کنیم. ایالات متحده تمامی اقدامات تروریستی و جان باختن انسان‌های بی‌گناه را محکوم می‌کند.

این درحالی است که رودی جولیانی مشاور و وکیل خصوصی ترامپ که در حمایت از گروهک تروریستی منافقین مشهور است، در گردهمایی هواداران این گروه در هتل شرایتون نیویورک ، علاوه بر مطرح کردن لفاظی‌های ضدایرانی همیشگی در حمایت از سرکرده منافقین هم در پیام توئیتری اعلام کرد: رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران (گروه منافقین) مقاومت اولیه در مقابل رژیم قاتل در ایران، در هتل شرایتون نیویورک.  نظام ایران اعلام کرده مجاهدین [منافقین] تنها سازمانی است که واقع‌بینانه می‌تواند جایگزین آنها [جمهوری اسلامی] شود. رهبر این جنبش مریم رجوی، زنی قهرمان است!

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ