کد خبر: ۹۷۶۳۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۷/۲

زمان ثبت رکورد و کسب دو عنوان

زمان ثبت رکورد و کسب دو عنوان "فارس" با افزایش سرمایه ۸۳ درصدی از سود

زمان افزایش سرمایه ۸۳ درصدی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از سود انباشته مشخص شد تا این شرکت ضمن ثبت رکورد تازه ای در بازار سرمایه ایران، دو عنوان بزرگترین را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  در پی صدور مجوز افزایش سرمایه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توسط سازمان بورس ، این شرکت که با ارزش روز بازار بیش از 42 هزار میلیارد تومانی ، بزرگترین شرکت بازار سهام بشمار می آید آماده ثبت رکورد تازه ایی در تاریخ بازار ایران شد.

براساس این گزارش، درحالی بیشترین میزان سرمایه اسمی شرکت های بورسی و  فرابورسی از آن تاپیکو با بیش از 8.15 هزار میلیارد تومان است که با افزایش سرمایه 83 درصدی "فارس"، سرمایه اسمی آن از 5 به 9.15 هزار میلیارد تومان خواهد رسید که رقم تازه ایی بر سرمایه شرکت ها محسوب می شود.

در این میان مدیران این شرکت اعلام کرده اند طبق مصوبه مجمع فوق‌العاده 30 مهر سال گذشته ، یکشنبه 29مهر با برگزاری جلسه هیات‌ مدیره اقدام به تصویب افزایش سرمایه جدید خواهند کرد و 4.15 هزار میلیارد تومان از سود انباشته به سرمایه اضافه خواهند کرد تا بعد از آن دو عنوان بزرگترین شرکت بورسی از لحاظ سرمایه اسمی و ارزش روز بازار به این هلدینگ تعلق گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» کیوان سپانلو | ساعت ۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۷/۱۶
0
0
پاسخ
مرحله سوم آزاد شدن سهام ترجیحی کارکنان خلیج فارس کی می باشد و اگر سهاممان را بفروشیم چقدر به سهممان اضافه خواهد شد ?
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ