کد خبر: ۹۸۸۶۸
۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۷/۹

اثر افزایش قیمت گوجه فرنگی بر سودآوری
در گفت وگوی بورس پرس با مدیر مالی:

اثر افزایش قیمت گوجه فرنگی بر سودآوری "تبرک" اعلام شد

مدیرمالی هلدینگ تبرک در خصوص اثر افزایش قیمت گوجه فرنگی بر سود آوری مجموعه مخصوصا دو زیرمجموعه توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا اسدی مدیر مالی هلدینگ تبرک درخصوص اثر افزایش قیمت گوجه فرنگی بر سودآوری مجموعه مخصوصا دو  زیر مجموعه بهاران گلبهار و شهداب به بورس پرس گفت: اثر این اتفاق هنوز برای ما دقیقا شفاف نشده است.با مشخص شدن اطلاعات صورتهای مالی 6 ماهه می توان آثار ان را بررسی کرد.

وی افزود: افزایش قیمت هم بر روی قیمت رب گوجه فرنگی و هم بر مواد اولیه تاثیر گذاشته اما به نظر می رسد تاثیر به سزایی روی درآمد کل نخواهد داشت چراکه معادل افزایش قیمت مواد اولیه، خرید هم کاهش پیدا می کند و نسبت تقریبا متعادل می شود.

اسدی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اثر نرخ تسعیر ارز در بودجه سال جاری گفت: افزایش نرخ ارز خیلی تاثیر بر فعالیت ما ندارد،چراکه فروش داخلی است،برای صادرات اقداماتی شده ولی به نتیجه نهایی نرسیده است.

بنابراین گزارش، هلدینگ 223 میلیارد تومانی تبرک دارای 9 زیرمجموعه شهداب ناب خراسان، نوش پونه مشهد، بهاران گلبهار خراسان، اخشان اخلمد، طلای سفید تبرک، بهینا، فراورده های غذایی خوشمزه، مبین نگار بهناز و مهرانه خراسان است که از شرکت های مذکور،شهداب و بهاران گلبهار فعالیت تهیه و تولید رب گوجه فرنگی را بر عهده دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ