کد خبر: ۹۹۰۹۴
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۷/۱۵

لابی گری گروه کومله در آمریکا

لابی گری گروه کومله در آمریکا

گروهک تروریستی کومله به قصد برقراری روابط مستحکم و پایدار با دولت ترامپ،فعالیت های لابی گری در آمریکا را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،المانیتور اعلام کرد: گروهک کرد کومله، جدیدترین گروهی است که قصد موج‌سواری روی مواضع ضدایرانی دولت ترامپ را دارد.

این گروهک که سرچشمه‌های کمونیستی دارد اواخر ماه میلادی گذشته فعالیت در واشنگتن را به‌عنوان یک گروه لابی‌گری که قصد برقراری روابط مستحکم و پایدار با دولت ترامپ دارد به‌ثبت رسانده است.گروهک کومله در سال‌های گذشته در کنگره آمریکا به فعالیت‌های لابی‌گری اشتغال داشته است.

طبق این گزارش، صالح بایزیدی که شهروند کانادا است و خود را روزنامه‌نگار معرفی می‌کند به‌صورت داوطلبانه فعالیت‌هایی مانند نوشتن یادداشت در رسانه‌ها، ملاقات با مقام‌های آمریکایی و حضور در اندیشکده‌های آمریکایی انجام داده است.

وی که خود را نماینده آمریکا برای کومله معرفی می‌کند،گفت: به این دلیل فعالیت‌های لابی‌گری‌ را ثبت کرده که اطمینان پیدا کند دیدارها با مقام‌های دولتی، قانونی محسوب می‌شوند.

فعالیت‌های این گروه کرد ذیل قانونی موسوم به قانون ثبت عاملان کشورهای خارجی به‌ثبت رسیده، هدف از این قانون، رصد منافع سیاسی افراد وابسته به کشورهای خارجی است.فعالیت‌های گروه کومله بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران تشدید شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ