کد خبر: ۱۴۱۳۱۶
۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۹/۱۹

تحلیل تکنیکال سهام پرداخت الکترونیک سامان کیش +
توسط یک کارگزاری ارایه شد :

تحلیل تکنیکال سهام پرداخت الکترونیک سامان کیش + " وبشهر و شتران "

تحلیل تکنیکال سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به همراه توسعه‌ صنایع‌ بهشهر و پالایشگاه تهران که دیروز صف خرید بودند توسط یک کارگزاری ارایه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه بررسی چارتیستی شرکت های بورسی و فرابورسی توسط کارگزاری آبان ، تحلیل تکنیکالی از سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به همراه توسعه‌ صنایع‌ بهشهر و پالایشگاه تهران که دیروز صف خرید بودند، ارایه شد.

پرداخت الکترونیک سامان کیش : قیمت این سهم به هدف مورد نظر رسیده و اگرمیانگین های قیمت بتوانند بالای کمو تثبیت شوند احتمال رسیدن به سقف قبلی در محدوده ۱۵۰۰ تومان به شدت قوت می گیرد.

توسعه‌ صنایع‌ بهشهر : قیمت این نماد به سمت سقف تاریخی حرکت می کند و با توجه به آرایش قیمت که بالای میانگین ها قرار گرفته و حجم معاملات حرکت صعودی را تایید می کند ، انتظار می رود "وبشهر" به سمت سقف کانال فرضی و محدوده ۶۰۰ تومان نزدیک شود .

پالایشگاه تهران :  قیمت در محدوده ۵۰ درصد فیبوناچی ریتریسمنت و سطح حمایتی صعودی خود در حال شکل دادن یک الگوی برگشتی کف دوقلو است . چنانچه الگو کامل شود انتظار میرود قیمت بار دیگر تا محدوده سقف قبلی و محدوده ۶۶۰ تومان به رشد ادامه بدهد.

می توان با حد ضرر آخرین کف در محدوده ۵۲۰ تومان به دنبال فرصت ورود بود.



انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ