کد خبر: ۱۷۸۳۶۴
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۸/۲۴

نماد
با اعمال افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی :

نماد "بورس" بعد از ۴ ماه غیبت و عدم اطلاع رسانی باز شد / رشد ۵۱ درصدی

نماد شرکت بورس تهران امروز بعد از ۴ ماه غیبت و عدم اطلاع رسانی مدیران ، باز و هر سهم آن با توجه به اعمال افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی با رشد ۵۱ درصدی معامله شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نماد شرکت بورس تهران که از 29 تیر به دلیل برگزاری دو مجمع سالانه و فوق العاده بسته بود ، امروز بعد از 4 ماه غیبت و عدم اطلاع رسانی مدیران از علت طولانی توقف ، باز شد.

براساس این گزارش، علت اصلی طولانی شدن توقف نماد "بورس " مربوط به افزایش سرمایه 250 درصدی  ( از 400 به 1.4 هزار میلیارد تومان ) و از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها بود که طبق مقررات بازار سرمایه ، همه شرکت های دارای برنامه افزایش سرمایه بیش از 200 درصدی باید اقدام به طی مراحل لازم برای تجمیع و سپرده کردن سهام جدید نزد شرکت سپرده مرکزی کنند .

در این میان ، علی صحرایی مدیرعامل سابق و پنهان کار بورس تهران که به دلیل کشف ماینرها در ساختمان سعادت آباد ، حاشیه بزرگی برای بازار سرمایه ایجاد کرد تا قبل از اخراج در مهر سال جاری ، هیچگاه حاضر به ارایه توضیح درباره علت غیبت طولانی نماد نشد تا اینکه امروز بدون هیچ اطلاع رسانی ، نماد این شرکت در بازار سهام باز شد .

به این ترتیب با توجه به اعمال افزایش سرمایه جدید و قیمت 3650 تومانی هر سهم "بورس" در 28 تیر این سهم با قیمت پایانی 1560 تومانی ،شاهد رشد  بیش از 51 درصدی قیمت شده و معاملات آن با داد و ستد بیش از 249 میلیون سهم در حال پیگیری است .  

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ