کد خبر: ۱۸۰۰۸۴
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۸

احتمال سقوط ۱۰ هزار دلاری بیت کوین و ترکیدن حباب در سال جدید میلادی
پیش بینی کارشناس اقتصادی از:

احتمال سقوط ۱۰ هزار دلاری بیت کوین و ترکیدن حباب در سال جدید میلادی

کارشناس اقتصادی احتمال سقوط ۱۰ هزار دلاری قیمت بیت کوین در سال آینده میلادی و به دلیل اعمال قوانین سخت‌گیرانه دولت ها را پیش بینی کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اسپوتنیک، کارول الکساندر پیش بینی کرده در سال ۲۰۲۲ قیمت بیت کوین تا ۱۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد. این رمز ارز بیش از آنکه دارایی باشد برای سرمایه گذاران یک اسباب بازی است.

وی افزود: داستان ترکیدن حباب قیمت‌ها در بازار جهانی ارزهای مجازی تکرار خواهد شد. به عنوان مثال بیت کوین در سال ۲۰۱۸ و چند ماه پس از آنکه رقم ۲۰ هزار دلار را به ثبت رسانده بود تا ۳ هزار دلار سقوط کرد. در نوامبر سال جاری تا ۶۹ هزار دلار صعود کرد اما با حدود ۳۰ درصد کاهش به ۵۰ هزار دلار رسیده است.

الکساندر ادامه داد: اگرچه در وال استریت زمانی که یک دارایی ۲۰ درصد از ارزش را در یک بازه زمانی از دست می‌دهد بازار کاهشی تلقی می‌شود اما از آنجا که بیت کوین همواره درگیر نوسانات سنگین است، شاید نتوان با این مصداق با این ارز مجازی برخورد کرد.

برخی کارشناسان هشدار داده‌اند صندوق ETF بیت کوین برای سرمایه گذاران مبتدی و حتی کسانی که در بازار ارزهای مجازی سابقه دارند، بسیار خطرناک است.

یکی دیگر از عواملی که می‌تواند تهدیدی جدی علیه بازار ارزهای مجازی باشد، اعمال قوانین سخت‌گیرانه از سوی دولت‌ها بر مبادلات رمزارزها است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ