کد خبر: ۱۸۰۱۶۱
۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱

عوامل آمریکا در حال اخلال در بورس ایران هستند / هشدار به غربی ها
ادعای امام جمعه کرج:

عوامل آمریکا در حال اخلال در بورس ایران هستند / هشدار به غربی ها

امام جمعه کرج با ادعای اخلال عوامل آمریکا در بورس ایران به طرف غربی در مذاکرات وین هشدار داد ، مهلت برای انجام توافق با تهران در حال اتمام است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، محمدمهدی حسینی‌ همدانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه عوامل داخلی آمریکا در حال اخلال در بورس ، سرمایه و ارز در ایران هستند ، اعلام کرد: به آمریکا و اروپا هشدار داده می شود ، مهلت برای انجام توافق با ایران در حال اتمام است .

در کنار تهدیدات رژیم صهیونیستی برای حمله به مراکز و تاسیسات نظامی ایران ، برخی کشورها از جمله فرانسه در روند مذاکرات اخلال ایجاد کرده و تلاش می کنند مذاکره نتیجه ای نداشته باشد.

ایران گزینه‌های روی میز را تعیین می کند و طرف غربی در صورت عدم توافق در مذاکرات هسته ای مانند گذشته شکست دیگری را تجربه خواهد کرد. برخی ایران را از جنگ می ترسانند در حالی که لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدای استان البرز برای محو اسرائیل از روی زمین کافی است !

استان البرز قبل از صنعتی بودن ، قطب کشاورزی است. فارغ التحصیلان بسیاری در حوزه کشاورزی وجود دارد که باید از این ظرفیت برای اشتغال آفرینی در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی استفاده شود.

زمین‌های وقفی و بلااستفاده در اختیار دستگاه‌ها باید به جوانان فارغ التحصیل داده شود. این زمین‌ها نباید تنها در اختیار افراد متمول و سرمایه دار قرار گیرد بلکه باید جوانان جویای کار و فکر در این زمینه به تولید ، اشتغال زایی و ثروت آفرینی کمک کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ