کد خبر: ۱۸۰۲۷۱
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

پیش بینی تحلیلگران از قیمت بیت کوین و ۷ ارزهای مجازی در سال ۲۰۲۲

پیش بینی تحلیلگران از قیمت بیت کوین و ۷ ارزهای مجازی در سال ۲۰۲۲

تحلیلگران پیش بینی ها از تغییرات قیمت بیت کوین و ۷ ارزهای مجازی دیگر را تا پایان سال ۲۰۲۲ اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از یاهو فاینانس ، طبق پیش‌بینی‌ برخی کارشناسان ، ارزش بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ یا سه‌ ماهه اول سال جاری میلادی به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. البته برخی تحلیلگران هم انتظار دارند تا پایان سال ۲۰۲۲ فراتر از ۷۰ هزار دلار نرود.

بر اساس این گزارش ، ارزهای مجازی طی ده ‌سال گذشته تغییرات بسیاری داشتند. برای مثال بیت کوین از طرحی آزمایشی به گروه سرمایه‌ای جدید و طلای دیجیتال تبدیل‌شده است.

عوامل بسیاری از افزایش قیمت بیت کوین حمایت می‌کنند. مانند مقبولیت بیشتر آن توسط شرکت‌های سنتی و افزایش تقاضا از سوی صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس.

طبق پیش بینی کارل الکساندر استاد دانشگاه ساسکس این ارز مجازی در سال جاری میلادی تا ۱۰ هزار دلار سقوط می‌کند.

اتریوم هم عملکرد مناسبی در سال گذشته داشته و انتظار می‌رود روند افزایشی آن در سال جاری ادامه داشته باشد و تا پایان سال به ۶ هزار دلار برسد.

مارک کوبان سرمایه‌دار و میلیاردر آمریکایی عقیده دارد ، ظرفیت رشد اتریوم حتی از بیت کوین هم بیشتر است.

بایننس کوین

بیش‌از یک میلیارد دلار تجارت روزانه باینانس کوین را به یکی از محبوب‌ترین ارزهای مجازی تبدیل کرده‌ است. البته بزرگ‌ترین تهدید، بی‌ثباتی بسیار این رمز ارز است که باعث شده ، تحلیلگران سقوط قیمت آن را پیش‌بینی کنند اما بسیاری هنوز عقیده دارند ، ارزش این ارز مجازی در پایان سال ۲۰۲۲ از هزار دلار می‌گذرد.

دوج کوین

برخی تحلیلگران در سال ۲۰۲۰ دلیل صعود ناگهانی دوج کوین را پیش‌بینی کرده و آن را سرمایه‌گذاری با ارزش در بلند مدت می‌دانستند. پیش‌بینی می‌شود این ارز مجازی تا پایان سال جاری میلادی به ۰.۲۷ دلار برسد و در آغاز سال آینده میلادی ۰.۳ دلار معامله شود.

ترا (لونا)

طبق پیش بینی متخصصان ، متوسط قیمت لونا در سال ۲۰۲۲ از ۱۰۵ دلار می‌گذرد و به بیش‌ از ۱۲۰ دلار می رسد.

کاردانو

ارزش این ارز مجازی ۶۰۰ در ۱۰۰ طی یک‌سال گذشته افزایش یافته‌ و بسیاری از تحلیلگران عقیده دارند قیمت آن طی سه‌ ماه اول  سال جاری میلادی از ۲ دلار گذشته و به ۳ دلار می‌ رسد.

پولکادات

تحلیل‌های فنی نشان می‌دهد، قیمت پولکادات با ساخت پلتفرم‌های بلاک چین مخصوص توسط خالقان آن و آماده شدن برای قرار گرفتن در بازارهای بزرگ بورس ارز مجازی در سراسر دنیا تا ۶۰ دلار بالا می‌رود.

اوالانچ

تحلیل‌های فنی نشان می‌دهند متوسط ارزش این ارز مجازی در سال ۲۰۲۲ از ۱۳۰ دلار عبور می کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ