کد خبر: ۱۸۰۶۲۴
۱۰:۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵

پیشنهاد ۵.۲ میلیون تومانی ساخت هر متر مسکن نهضت ملی توسط انبوه سازان

پیشنهاد ۵.۲ میلیون تومانی ساخت هر متر مسکن نهضت ملی توسط انبوه سازان

عضو هیئت مدیره کانون انبوه سازان از پیشنهاد ۵.۲ میلیون تومانی ساخت هر مترمربع مسکن نهضت ملی توسط شرکت های انبوه ساز و به وزارت راه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد مرتضوی درباره هزینه‌های احداث نهضت ملی مسکن و مبلغ پیشنهادی انبوه سازان برای ساخت واحدهای مسکونی این طرح به مهر گفت: هزینه‌های احداث از اصلی‌ترین مؤلفه‌های اجرای این طرح به خصوص برای دهک‌های پایین است و برخی دهک‌هاکه کمتر به خانه دار شدن فکر می‌کردند با این طرح مالک واحد مسکونی خواهند شد اما باید رقم مناسبی برای ساخت مسکن مدنظر بود.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه  مثبت خودمالکی در مسکن مهر در نهضت ملی مسکن نیز به موضوع ساخت مسکن خودمالکی توجه ویژه‌ای شده و انبوه سازان و بخش خصوصی می‌توانند اراضی ملکی را با همان تسهیلات در نظر گرفته شده از ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان و بسته به شهر و نوع پروژه در اختیار این طرح قرار داده و به ساخت واحدهای مسکونی اقدام کنند.

این عضو هیات مدیره  کانون انبوه سازان ، افزود: هزینه احداث در خودمالکی ها با توجه به نوع شهر و اهمیت پروژه یا جانمایی آن در سطح شهرها، شناور و متغیر است. دهک‌های بالایی جامعه هم معمولاً از پروژه‌های خودمالکی بیشتر استقبال می‌کنند.

مرتضوی گفت: با این اوصاف، شرکت های انبوه ساز برای ساخت هر متر مربع مسکن نهضت ملی ، پیشنهاد ۵.۲ میلیون تومانی به وزارت راه داده‌اند که با در نظر گرفتن تعدیل و نرخ پایه سه ماه زمستان گذشته است. البته در استان‌های مختلف شرایط خاصی وجود دارد که ضرایب محلی هم لحاظ می‌شود.

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ