کد خبر: ۱۹۵۶۳۷
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۷/۱۲

افشاگری جالب از وزیر مدنظر دولت: ثروت۳هزار میلیاردی و ادعای سرایداری !!!
نمایندگان مجلس اعلام کردند:

افشاگری جالب از وزیر مدنظر دولت: ثروت۳هزار میلیاردی و ادعای سرایداری !!!

سه نماینده مجلس با اعلام افشاگری های جالب مانند ثروت ۳ هزار میلیارد تومانی، دو تابعیتی بودن فرزندان و ادعای سرایدی با وزیر پیشنهادی وزارت تعاون مخالفت کردند !!!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه امروز مجلس برای بررسی صلاحیت محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رویدادی کم سابقه همراه شد و وی در بازشماری آرا با تنها یک رای کمتر نتوانست بعداز چهارماه سکاندار شود و 136 نماینده مخالف در برابر 125 رأی موافق و 9 رأی ممتنع، مانع از نتیجه مثبت برای دولت شدند.

ثروت 3 هزار میلیارد تومانی زاهدی وفا و ادعای سرایداری !!!

براساس این گزارش، فتح الله توسلی یکی از چند مخالف اعلام کرد: آیا اموال به نام زاهدی وفا فارغ از اینکه ازکجا و باچه ترفندی به دست آمده به وی تعلق دارد یا خیر؟ طبق اسناد وی دارای منزل ویلایی دهکده 1800 متر، زمین کرج 4200 متر، باغ دزاشیب 1850 متر، ویلای جنگلی سرودشت 510 متر، آپارتمان گل سنگ نیاوران 72 متر، خانه دزاشیب 550 متر، باغ کرج 12 هزار و 500 متر، باغ نائینی 11 هزار متر، ویلای ساحلی درچلمدن 2 هزار متر، خانه ویلایی نیروی هوایی 400 متر، زمین شهر ری 150 متر، آپارتمان 180 متر نیاوران و منازل دیگر است !!!

ارزش این اموال 3 هزار میلیارد تومان بوده اما وی اعلام کرد هزار میلیارد تومان است و سرایدار است. این سرایداری به چه شکلی به دست آمده است؟ وزیر کارگران، بازنشستگان، معلولان و بهزیستی و محروم ترین اقشار قطعا نمی تواند سرمایه دار باشد. عکس برخی باغات متعلق به زاهدی وفا، جنات بهشتی است که آقایان در آنها زندگی می کنند و مردم محروم به یک لقمه نان محتاجند.

زاهدی وفا طی چهار ماه سرپرستی وزارت کار، تعاملی با مجلس نداشت و انگیزه وزارت ندارد یا خود را فراتر از مجلس می داند. نحوه همکاری تعاون، شستا، تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی کشوری و ... معلوم شد. زاهدی وفا هلدینگی تحت عنوان پیشگامان اقتصاد تاسیس کرده که اعضا هیات مدیره آن از مسئولان سازمان بازنشستگی، فولاد مبارکه، وزارت تعاون هستند.

زاهدی وفا حال کار کردن ندارد

حسن نوروزی دیگر نماینده مخالف هم گفت: زاهدی وفا متخصص و در کانادا تحصیل کرده اما عزمی و حالی برای کار و انجام مسئولیت ندارد و نظرات اقتصاد امپریالیستی دارد و قوام جامعه را به سرمایه می دانند. الیاس نادران (نماینده مجلس) برای دو سه آپارتمان جواد اوجی (وزیر فعلی نفت ) آسمان را به زمین دوخت اما در برابر زاهدی وفا سکوت کرد. تاجگردان (نماینده دوره پیشین مجلس) هم به علت سرمایه داری از حضور در مجلس خلع شد.

فرزند 5 هزار و 400 مسئول در خارج از کشور هستند

هاجر چنارانی زاهدی وفا هم اعلام کرد: زاهدی وفا انسانی نیکو و با سرمایه هزار میلیارد تومانی است اما انقلاب ایران، انقلاب مستعضعفان و محرومان است و قرار نبود بعد از 43 سال اینگونه تصمیم گرفته شود. رئیسی هم گفته فرزند هر کسی تابعیت خارج دارد باید برود. پس در حالی فرزند 5 هزار و 400 مسئول در خارج از کشور هستند که باید منتظر اجرای این دستور بود. چطور می‌شود درآمد، حقوق و مسئولیت در ایران خوب اما تابعیت آن بد است؟

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ