کد خبر: ۲۰۰۲۰۴
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

به عنوان چهاردهمین شرکت تازه وارد سال:

"فروژ" با ۴۴۴۲۸ ریال کشف قیمت شد / آمار خریداران + تعداد سهمیه

با آغاز فرایند عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام صنایع فروآلیاژ ایران در دو مرحله و به روش ترکیبی، هر سهم این شرکت ۴۴۴۲۸ ریال کشف قیمت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با آغاز فرآیند عرضه اولیه 10 درصد از سهام صنایع فروآلیاژ ایران به عنوان چهاردهمین شرکت جدید سال در نهایت هر سهم "فروژ" 44428 ریال کشف قیمت شد.

این عرضه شامل 110 میلیون سهم "فروژ" بود که در مرحله اول 5 درصد با حداکثر سهمیه 2 میلیون و 750 هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج عرضه شد که 43 صندوق قادر به خرید این سهم شدند.

در مرحله دوم 5 درصد دیگر با حداکثر سهمیه 110 سهمی به سهامداران حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده عرضه شد که با مشارکت 671 هزار و 525 حقیقی و 927 حقوقی به هر کد 96 سهم تخصیص یافت.

بنابراین گزارش، طی سال جاری سهام 13 شرکت شرکت انتقال داده های آسیاتک، حمل و نقل گهر ترابر سیرجان، فروسیلیسیم خمین، داروسازی دانا ، سیمان آبیک ، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، فرانسوز یزد، تپسی، فولاد شاهرود، گلدیران، پخش رازی، سرمایه گذاری اقتصاد شهر طوبی و سوژمیران عرضه اولیه شده و صنایع فروآلیاژ ایران، چهاردهمین سهم جدید سال بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ