کد خبر: ۲۰۸۲۴۶
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

سه عامل موثر در جبران بازدهی بورس نسبت به رقبا
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

سه عامل موثر در جبران بازدهی بورس نسبت به رقبا

کارشناس بازار سرمایه، سه عامل موثر در جبران بازدهی کم بورس نسبت به رقبا در سال آینده را اعلام کرد و گفت: این بازار بیشترین بازدهی و کمترین ریسک را میان سایر بازارهای مالی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فردین آقابزرگی درباره وضعیت بازار سرمایه در سال جاری به ایسنا گفت: ناملایمتی‌ها و تصمیمات غیر کارشناسی که در سال جاری گرفته شد اختلاف فاحش در بازدهی بورس با سایر بازارها را ایجاد کرد. با این وجود تمهیدات و انگیزه لازم برای رشد این بازار در سال آینده وجود دارد.

وی افزود: یکی از عوامل نرخ ارز است که باعث سود شرکت‌های صادرات‌ی و کامودیتی محور خواهد شد که این موضوع روی بازار اثرگذار خواهد بود. از طرف دیگر محدودیت‌های ناشی از قیمت‌گذاری دستوری کم‌رنگ خواهد شد.

آقابزرگی ادامه داد: آثار ناشی از تورم همه بازارها را تحت تاثیر قرار داده است. همه این عوامل باعث می‌شود بازدهی کم بازار سرمایه در سال آینده جبران شود. در این میان سایر بازارها از جمله مسکن، خودرو، طلا و ارز اشباع شدند و حباب آنها درحال اصلاح است و این موضوع مقدمات بازدهی بیشتر بورس را در سال ۱۴۰۲ فراهم می‌کند. بنابراین بورس می تواند بالاترین بازدهی و کمترین ریسک برای سرمایه گذاری را داشته باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ