کد خبر: ۲۰۹۸۷۲
۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۳/۲

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا شنبه آینده و هشدار برای استان‌های جنوبی
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا شنبه آینده و هشدار برای استان‌های جنوبی

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان‌های ساحلی جنوب، پیش بینی کرد فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق تا شنبه آینده ادامه دار باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق واقع در شمال غرب،‌ ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی، سواحل دریای خزر،‌ خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، یزد، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

بر اساس این گزارش، فردا در اکثر مناطق جو پایداری حاکم بوده و فقط در ساعات بعدازظهر در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز،‌ دامنه‌های زاگرس مرکزی در همدان، مرکز، قم، اصفهان، یزد و شرق سمنان افزایش ابر و رگبار پراکنده روی می‌دهد.

پنجشنبه و جمعه در برخی مناطق شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در کرمانشاه، همدان، مرکزی،‌قم و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران،‌گیلان و غرب مازندران و استان‌های اصفهان، یزد و ارتفاعات کرمان افزایش ابر،‌ رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد به‌ ویژه در ساعات بعدازظهر روی می‌دهد و در نوار شرقی جو آرام و پایداری حاکم است.

شنبه آینده علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از غرب و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده ادامه خواهد داشت. طی 3 روز آینده در شمال شرق و شرق به‌ویژه منطقه زابل در برخی ساعات افزایش وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. از فردا تا اخر هفته در نوار جنوبی افزایش دما روی می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ