کد خبر: ۲۱۷۴۹۵
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۹/۲۷

اولین اقدام ترامپ پس از حضور دوباره در کاخ سفید و توصیف تند از بایدن!

اولین اقدام ترامپ پس از حضور دوباره در کاخ سفید و توصیف تند از بایدن!

ترامپ با اشاره به اینکه بایدن بی کفایت‌ترین و فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است، اولین اقدام بعد از حضور مجدد در کاخ سفید را بزرگ‌ترین اخراج مهاجران اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، دونالد ترامپ با اشاره به اینکه بایدن و حزب دموکرات قادر به حل هیچ مشکلی نبوده و مشکلی وجود ندارد که آن‌ها توانسته باشند حل کنند در فضای مجازی اعلام کرد: در نخستین روز بازگشت به کاخ سفید به سیاست مرز‌های باز دولت بایدن پایان داده و از قانون دشمنان بیگانه برای بزرگ‌ترین اخراج مهاجران استفاده خواهد شد.

تعداد واقعی آنها ۱۵ الی ۱۶ میلیون نفر است که نژاد آمریکا را فاسد می‌کنند. بلای خشونت غیرقانونی گروه‌های تبهکار بیگانه یک بار برای همیشه حل خواهد شد. زیرا بایدن ضریب هوشی پایینی داشته و واقعا بدترین، بی‌ کفایت‌ترین و فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است!

مهاجرت غیرقانونی خون ملت را مسموم می‌کند و مهاجرین از موسسات روانی و زندان‌های سراسر جهان می‌آیند. نه فقط در آمریکای جنوبی یا سه چهار کشور بلکه در سراسر جهان این کار را انجام می‌دهند. آن‌ها از آفریقا، آسیا و سراسر جهان وارد آمریکا می‌شوند.

براساس این گزارش، اصطلاح "مسمومیت خون" برای اولین بار توسط آدولف هیتلر استفاده شد که گفته بود: همه فرهنگ‌های بزرگ، تنها به این دلیل از بین رفتند که نژادهای اولیه بر اثر مسمومیت خون فاسد شدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ