کد خبر: ۲۲۱۵۳۹
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

دستور فوری تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی های
توسظ دیوان محاسبات خطاب به وزیر اقتصاد اعلام شد:

دستور فوری تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی های "خساپا و خودرو"

دیوان محاسبات، خواستار دستور فوری کاهش فاصله زمانی تجدید ارزیابی دارایی‌ها و تهاتر با زیان انباشته ایران خودرو و سایپا از وزیر اقتصاد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن برزو زاده معاون فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات در نامه‌ای فوری به وزیر اقتصاد، اعلام کرد: تصمیم‌های اقتصادی بر طیف وسیعی از مردم که به عنوان سهامدار در بازار سرمایه مشغول به فعالیت هستند و یا تحت عنوان سهام عدالت، مالکیت سهام شرکت‌های واگذار شده را دارند، اثرگذار خواهد بود.

جریان قیمت گذاری در صنعت خودرو به دلیل تلاطم ارزی منجر به افزایش زیان انباشته در این صنعت شده که ادامه فعالیت برای دو شرکت بزرگ این صنعت را با مشکلات اساسی روبرو کرده است.

درخواست می‌شود دستور دهید در راستای تحقق شعار سال و به منظور حمایت از صنعت خودرو، بهبود ساختار مالی، امکان جذب منابع مالی از بازار سرمایه و رعایت حقوق عامه، موضوع کاهش فاصله زمانی تجدید ارزیابی دارایی‌ها و تهاتر مازاد تجدید ارزیابی با زیان انباشته با عنایت ویژه و نگاه حمایتی به بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفته و دیوان محاسبات نیز از این اقدامات موثر مطلع کنید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ