کد خبر: ۲۲۱۷۰۷
۲۲:۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

اختلال هسته معاملات فرابورس در حال پیگیری است/ عدم انجام معاملات
مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس:

اختلال هسته معاملات فرابورس در حال پیگیری است/ عدم انجام معاملات

مدیر فناوری اطلاعات سازمان بورس با اشاره به اختلال هسته معاملات فرابورس قبل از آغاز ساعت معاملات شنبه از پیگیری برای رفع آن در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد باقر حسن‌زاده در خصوص بررسی اختلال هسته معاملات فرابورس، گفت: پیش از آغاز معاملات شنبه اختلالی در هسته معاملات فرابورس پیش آمد که از همان ابتدا اطلاع رسانی‌های لازم توسط مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بورس منتشر شد.

وی افزود: رفع اختلال بوجود آمده در کوتاه ترین زمان ممکن در حال پیگیری است و پس از برطرف شدن مشکل، جزئیات آن اعلام می شود. بابت مسئله پیش از آمده از تمامی سهامداران عذرخواهی می شود.

هچنین مهران موحد معاون زیرساخت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به سنا، گفت: بروز مشکل در تجهیزات سخت افزاری زیرساخت سامانه فرابورس علت اصلی توقف معاملات این بورس شد که پس از شناسایی مشکل، تیم فنی مشغول رفع آن است و با توجه به زمان بر بودن فرایند، انجام معاملات امروز در فرابورس ممکن نشد. مراحل رفع ایراد در حال پیشرفت است و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

در این میان طبق اعلام مدیریت عملیات بازار فرابورس به دلیل مشکل زیرساخت سامانه معاملات شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، امروز هیچ معامله ایی در بازارهای فرابورس انجام نشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ