کد خبر: ۲۲۱۷۷۱
۱۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱

آسیب های ناشی از اختلال بی سابقه و دو روزه سامانه معاملات فرابورس
کارشناس بازار سرمایه اعلام کرد :

آسیب های ناشی از اختلال بی سابقه و دو روزه سامانه معاملات فرابورس

کارشناس بازار سرمایه، گفت: اختلال بی سابقه و دو روزه سامانه معاملات فرابورس و ناشی از بروز مشکل در مدیریت فناوری بورس، آسیب هایی به بازار سرمایه وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر ندیری درباره اختلال بی سابقه و دو روزه سامانه معاملات فرابورس و ناشی از بروز مشکل در مدیریت فناوری بورس به دنیای اقتصاد، گفت: این اتفاق و مشکل فنی بازار فرابورس در حالی اهالی بازار سرمایه و سرمایه‌گذاران را سراسیمه کرد که در خصوص دلیل اتفاق پیش‌آمده نمی‌توان اظهار نظر خاصی داشت اما آسیب‌های وارد شد.

وی افزود: توقف روند صعودی شاخص از هفته گذشته، افزایش بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران به نقدشوندگی بورس، اختلال در معاملات اوراق با درآمد ثابت و اوراق دولتی و اخزا به دلیل لزوم نقدشوندگی بالا  از جمله این آسیب ها بود و چنین ریسک تحمیل شده‌ای، بازار سهام را با چالش تازه‌ای روبرو کرد.

ندیری ادامه داد: چنین اتفاقاتی، حقیقت صعود و سمت و سوی بازار هنگام افزایش تقاضا را می‌گیرد و با اما و اگرهای زیادی روبرو می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود رویدادهای از این دست کمرنگ‌تر شوند تا امید از دست رفته سرمایه‌گذاران مانند برگ‌های پاییزی فرو نریزد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ