کد خبر: ۲۲۲۰۵۸
۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۱/۸

اولین روز معاملات سهام شرکت ترامپ در بورس نزدک با رشد ۴۷ درصدی!

اولین روز معاملات سهام شرکت ترامپ در بورس نزدک با رشد ۴۷ درصدی!

سهام شرکت رسانه‌های اجتماعی دونالد ترامپ در نخستین روز معاملات بورس نزدک با ۴۷ درصد افزایش به ۷۳.۵ دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از یورو نیوز، سهام شرکت رسانه‌های اجتماعی دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در نخستین روز معاملات بورس نزدک نیویورک با ۴۷ درصد افزایش به ۷۳.۵ دلار رسید و ارزش بازار این شرکت به ۹.۵۵ میلیارد دلار بالغ شد.

بر اساس این گزارش، گروه شرکت‌های رسانه‌ای و فناوری ترامپ یا ترامپ مدیا دوشنبه ۲۵ مارس (۶ فروردین) با چک سفید امضا توسط یک شرکت دیجیتال وُرد خریداری شد. ترامپ مدیا که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ترامپ موسوم به ترامپ تراث را اداره می‌کند، جای دیجیتال ورد را در بورس نزدک گرفته است.

قبل از شروع معاملات، ترامپ مدیا ارزش بازاری حدود ۶.۸ میلیارد دلار داشت. رقمی که در صورت حفظ رشد اولیه سهام به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. این سهام با نماد دی‌جی‌تی معامله می‌شود و ترامپ حدود ۶۰ درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

بسیاری از سرمایه‌گذاران ترامپ مدیا به جای سرمایه‌گذاران بزرگ و حرفه‌ای، سرمایه‌گذاران کوچکی هستند که یا سعی می‌کنند از ترامپ حمایت کنند یا به دنبال کسب درآمد ناشی از اقبال وی هستند. این سهامداران با پیش‌بینی ادغام دو شرکت به گونه‌ای به رشد دیجیتال ورد کمک کردند که سهام آن در سال جاری بیشتر از دو برابر شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ