کد خبر: ۲۲۲۲۲۸
۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۱/۱۹

شروع بارش‌های سیل‌آسا در ۲۴ استان و آسمان بارانی سه روزه اکثر استان ها
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

شروع بارش‌های سیل‌آسا در ۲۴ استان و آسمان بارانی سه روزه اکثر استان ها

سازمان هواشناسی از شروع بارش‌های سیل‌آسا در ۲۴ استان از امروز و آسمان بارانی سه روزه اکثر استان ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام سازمان هواشناسی، امروز آسمان استان های  آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و دامنه و ارتفاعات استان‌های لرستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، البرز و تهران همراه با ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

براساس این گزارش، فراد دوشنبه هم استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، خوزستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر، شمال غرب فارس، شمال همدان و ارتفاعات و دامنه استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، مرکزی، البرز و تهران با این پدیده مواجه هستند.

 

بارش‌ها در چهارشنبه ضمن تشدید در غرب و شمال غرب به مناطقی از مرکز،‌ جنوب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی کشیده خواهد شد و پنجشنبه هم سامانه بارشی در اکثر استان های ایران فعال خواهد بود. در این روز بارش‌ها در سواحل دریای خزر، شمال شرق و مناطق شمالی در شمال غرب شدت خواهد داشت.

همچنین طی سه روز آینده در نیمه شرقی و جنوب غرب،‌ چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز و جنوب، وزش باد شدید و در برخی مناطق گرد و خاک انتظار می‌رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ