کد خبر: ۲۲۲۵۵۶
۰:۰ - ۱۴۰۳/۲/۲

بانک های خریدار سهام پرسپولیس ملزم به ارایه توضیح و برنامه‌های آتی شدند
با درخواست سازمان بورس:

بانک های خریدار سهام پرسپولیس ملزم به ارایه توضیح و برنامه‌های آتی شدند

سازمان بورس خواستار توضیح بانک های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی حداکثر قبل از آغاز معاملات امروز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک های ملت، تجارت، صادرات، شهر، رفاه و اقتصاد نوین به‌ عنوان خریداران 85 درصد سهام پرسپولیس معرفی و تایید صلاحیت شده اند.

براساس این گزارش، سعید واشقانی فراهانی رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس طی نامه‌ای به مدیران این بانک ها، اعلام کرد: با توجه به شایعات و اخبار مطروحه در رسانه‌ها و فضای مجازی در خصوص تحصیل بخشی از سهام باشگاه پرسپولیس با عنایت به مغایرت موضوع با مفاد مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی و مفاد اساسنامه آن شرکت در صورت وجود برنامه تحصیل سهام باشگاه پرسپولیس توسط آن بانک، دلایل توجیهی و برنامه‌های آتی احتمالی در این خصوص در اسرع وقت در قالب فرم افشای اطلاعات با اهمیت از طریق سامانه کدال افشا شود.

در غیر این صورت مراتب در قالب فرم شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشره اطلاع رسانی شود. باید حداکثر تا قبل از شروع معاملات سهام در امروز یکشنبه نسبت به انتشار اطلاعات درخواستی اقدام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ