کد خبر: ۴۹۶۰۳
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۲/۱۹

زمان بهره برداری از 3 طرح پالایشگاه تبریز اعلام شد

زمان بهره برداری از 3 طرح پالایشگاه تبریز اعلام شد

معاون عملیات پالایشگاه تبریز زمان بهره برداری از سه طرح اعلام کرد و گفت: از نیمه اول سال جاری، تولید انواع روغن با ظرفیت سالانه ٤٠ هزار تنی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس علیرضا آقابگلو در جریان بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار داشت: با بهره برداری از واحد اختلاط روغن در اواخر نیمه اول سال جاری، پالایشگاه تبریز اقدام به تولید انواع روغن با ظرفیت سالانه 40 هزار تنی خواهد کرد.

وی با اعلام هزینه 15 میلیون یورویی این طرح توسعه، ادامه داد:طبق استراتژی تعریف شده برای تنوع بخشی محصولات تولیدی، تکمیل زنجیره تولید انواع روغن موتور دیزل و بنزینی تک گریدی و چند گریدی و تولید روغن های صنعتی با برند پالایشگاه تبریز میسر می شود.

این مقام مسئول افزود: از سوی دیگر  واحد گوگرد زدایی از نفت گاز با ظرفیت روزانه 30 هزار بشکه از اسفند سال جاری به بهره برداری می رسد و با انجام این طرح محصول نفت گاز  با سهم 40 درصدی فرآورده های تولیدی این پالایشگاه، با استاندارد یورو 4 و 5 عرضه خواهد شد. همچنین نصب و راه اندازی تجهیزات پایش آنلاین زیست محیطی با هزینه 7 میلیارد تومانی در مهر ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ