کد خبر: ۱۰۵۸۲۵
۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۸/۱۳

دو برنامه شرکت تازه وارد
مدیرعامل به بورس پرس خبر داد:

دو برنامه شرکت تازه وارد "داوه" / عرضه محصول و افزایش سهم بازار

مدیرعامل داروسازی آوه سینا از ابداع روشی تازه برای جداسازی کامل ناخالص یک دارو مهم و خارجی و عرضه آن در آینده ایی نزدیک و رسیدن به سهم بازار ۶۵ درصدی یک محصول دیگر خبر داد.

سیامک میرترابی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، با اشاره به بازدهی بیش از 33.6 درصدی سهام داروسازی آوه سینا در 11 روز بعد از عرضه اولیه 23 مهر در فرابورس اظهار داشت: ماده موثره والسارتان از منبع شرکت چینی بنام Huahai و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو امریکا FDA   تهیه می­ شود  ولی در بررسی جدید FDA مشخص شد این ماده موثره حاوی مقداری ناخالصی دی میتل نیتروز آمین است.

وی ادامه داد: این امر موجب جمع آوری (Recall ) دارو والسارتان در آمریکا و اروپا شده اما تاکنون شرکت چینی موفق به یافتن روشی برای روش خالص سازی ماده موثره والسارتان تولیدی خود نشده است.

این مقام مسئول افزود: با توجه به این موارد ، محققان شرکت اوه سینا با تلاش شبانه روزی قادر به جداسازی کامل ناخالص دی میتل نیتروزآمین از ماده موثره والسارتان شده ­اند که پس از تائید وزارت بهداشت و درمان ، بلافاصله به بازار عرضه خواهد شد .

میرترابی در مورد قرص جوشان اسیتل سیستئین هم توضیح داد: "داوه" با برخورداری 50 درصد سهم بازار از این دارو آماده افزایش سهم محصول بوده و با اصلاح روش ساخت این دارو، موفق به افزایش 15 درصد در سودهی این دارو شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ