کد خبر: ۱۰۵۸۲۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۸/۱۲

شفاف سازی شرکت دارای صف خرید چهارشنبه و غایب دو روزه

شفاف سازی شرکت دارای صف خرید چهارشنبه و غایب دو روزه

شرکت کارتن ایران که چهارشنبه گذشته دارای صف خرید بود و برای دو روز با توقف نماد هم روبرو شده در خصوص یک موضوع شفاف سازی کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت 18.2 میلیارد تومانی کارتن ایران درخصوص اقدام به اخذ دستور صدور نقشه برای ۳ پلاک ثبتی از ۵ پلاک شفاف سازی کرد و در معاملات چهارشنبه گذشته با قیمت 7113 ریالی هر سهم با صف خرید روبرو و سپس با توقف دو روزه نماد روبرو شد.

به این ترتیب، امیرحسین اسماعیل پور مدیرعامل شرکت کارتن ایران پیرو گزارش تفسیری 6 ماهه اعلام کرد: "چکارن" بعد از مجمع سالانه در ۳۰ تیر سال جاری و با توجه به مصوبات و تصمیمات مجمع اقدام به اخذ دستور صدور نقشه برای ۳ پلاک ثبتی از ۵ پلاک موجود کرد که در حال حاضر در جریان است. پس از واریز وجوه عوارض در شهرداری منطقه ۱۸ و پیگیری مستمر هم اکنون کلیه اقدام های لازم انجام و بعد از تکمیل پرونده به فضای سبز در شهرداری مرکزی ارسال شده که حدود یک ماه برای دریافت جواب نیاز به زمان دارد و پس از آن طی مدت کوتاهی دستور نقشه قابل دریافت خواهد بود.

با توجه به اینکه پهنه زمین در طرح تفسیری s ۲۱۳ و تجاری است،امکان ساخت تا ۱۰ طبقه و در طبقه اول و دوم با ۵۰ درصد سطح اشغال و در طبقات بعد با ۳۵ درصد از سطح اشغال وجود دارد. البته امکان اینکه در طبقات بالا کاربری به صورت اداری و خدماتی نیز استفاده شود میسر است که بستگی به طرح مشاوره و تاییدیه شهرداری دارد.

بنابراین گزارش، حجم متراژ ۳ پلاک ثبتی بالغ بر ۱۵۹۹۰ مترمربع است که طبق پهنه s ۲۱۳ معادل ۳۱۰ درصد یعنی بالغ بر ۴۹۵۶۹ مترمربع فضای ساخت(مفید و غیر مفید) امکان ساخت بنا دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ