کد خبر: ۱۰۵۸۳۴
۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۸/۱۲

واکنش سردار سلیمانی به ترامپ : قمارباز، من حریف تو هستم / بیا منتظریم

واکنش سردار سلیمانی به ترامپ : قمارباز، من حریف تو هستم / بیا منتظریم

فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به انتشار عکس جدید ترامپ به مناسبت بازگشت تحریم های ایران اعلام کرد: ترامپ قمارباز، من حریف تو هستم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،قاسم سلیمانی در واکنش به انتشار عکس جدید دونالد ترامپ در توییتر به مناسبت بازگشت تحریم های ایران از طریق اینستاگرام اعلام کرد: ترامپ قمارباز، من حریف تو هستم.‌‌ شما برای ما خط و نشان می‌کشید ؟ ایران را نمی‌خواهد، نیروهای مسلح ایران را نمی‌خواهد، من حریف شما هستم، نیروی قدس حریف شماست.

بدانید هیچ شبی نیست که بخوابیم و به شما فکر نکنیم. به شما می‌گویم ترامپ قمارباز! بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی، در نزدیک شما هستیم. در هر کجا که تصور نمی کنید در کنار شما هستیم. ملت شهادت هستیم، ما ملت امام حسین (علیه‌السلام) هستیم. بپرس حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. بیا! ما منتظریم، ما مرد این میدان برای شما هستیم.

شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما، این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم. بنابراین نباید به ملت ایران اهانت بکنید، نباید به رئیس جمهور ما اهانت بکنید، باید بدانید که چه می‌گویید. از پیشینیان خودتان بپرسید. از تجربه‌ آنها بهره ببرید. یقینا در داخل آمریکا کسانی هستند و موسسات مطالعاتی فراوانی هستند که اینها را مطالعه می‌کنند، به وی گوشزد و یادآوری می‌کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ