کد خبر: ۱۰۹۹۹۹
۰:۱ - ۱۳۹۷/۹/۱۸

چشم انداز فولاد مبارکه به روایت مدیرعامل

چشم انداز فولاد مبارکه به روایت مدیرعامل

مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن اشاره به آمادگی همکاری با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: چشم انداز این شرکت دستیابی کامل به فناوری ساخت و بهره‌برداری صنعت فولاد است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حمیدرضا عظیمیان در دیدار با مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم و رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: چشم انداز این شرکت دست یابی کامل به فناوری ساخت و بهره‌برداری صنعت فولاد است.

وی بر اهمیت بیش از پیش علم و دانش در صنعت و اقتصاد تأکید کرد و افزود: فولاد" قصد دارد با توسعۀ اکوسیستم نوآوری و ایجاد مرکز نوآوری و شتاب دهنده، از استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان حمایت و با مشارکت در سرمایه‌گذاری خطرپذیر، به توسعۀ توانمندی فناورانۀ آنها کمک کند تا از این طریق امکان دست‌یابی به فناوری صنعت فولاد مهیا شود و در این راستا از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دعوت به همکاری می کند.

مهدی کشمیری مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم  با اشاره به وجود بیش از ۵۰۰۰ واحد فناور در ۴۳ پارک علم و فناوری و ۵۱۰ واحد فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خواستار توسعۀ همکاری‌ها با صنعت فولاد و شرکت فولاد مبارکه شد.

مهدی ابطحی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نیز با اشاره به دستاوردهای مهم همکاری‌های گذشته و حال حاضر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با فولاد مبارکه اعلام کرد: بیش از ۴۰درصد واحدهای فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان سابقۀ همکاری با "فولاد" که بازار مهم و اصلی عرضۀ توانمندی‌های پژوهشی و فناورانۀ آن هاست را دارند.این شهرک آمادگی مشارکت در طراحی و ایفای نقش در اکوسیستم نوآوری فولاد مبارکه را دارد. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ