کد خبر: ۱۱۳۱۲۶
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵

۵ شرکت رویداد مهم اعلام کردند/ اوراق با سود ۲۴ درصدی و احتمال افزایش قیمت

۵ شرکت رویداد مهم اعلام کردند/ اوراق با سود ۲۴ درصدی و احتمال افزایش قیمت

۵ شرکت بورسی و فرابورسی از رویدادهای با اهمیت از جمله انتشار اوراق با سود ۱۹.۵ تا ۲۴ درصدی و احتمال افزایش قیمت پایه ذغالسنگ کنسانتره و صدور فاکتور فروش ۲۹.۵ میلیارد تومانی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی اولین روز هفته با رشد اندک و 208 واحدی شاخص و ادامه رفتار محتاطانه همراه با نگرانی فعالان به پایان رسید که شرکت های سیمان تهران، سرمایه گذاری بیمه، سرمایه گذاری مسکن تهران ، صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود و کی بی سی از رویدادی با اهمیت خبر دادند.

براساس این گزارش، "ستران" از انتشار اوراق 50 میلیارد تومانی سلف موازی استاندارد با سود 19.5 تا 24 درصدی خبر داد که قرار است  برای تکمیل، تغییر فیلتراسیون واحد شش و بازسازی ماشین آلات خطوط تولیدی منتشر شود.

"وبیمه" هم در حالی از بی نتیجه ماندن مزایده سه دستگاه آپارتمان با سند کاربری اداری واقع در بلوار میرداماد خبر داد که "ثتران" تصمیم به مزایده 8 قطعه ملک مزوعی و شامل حدود 95 هکتار در شهریار گرفت.

"کشرق" از احتمال افزایش قیمت پایه ذغالسنگ کنسانتره بر مبنای 26.5 درصد قیمت شمش فولاد خوزستان خبر داد که می تواند در آینده شرکت ذوب آهن هم موثر باشد.

"کی بی سی" با اعلام صدور فاکتور فروش 29.5 میلیارد تومانی توضیح داد: پیرو اطلاع رسانی قبلی در خصوص برنامه شرکت بمنظور تامین بخشی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز هیات امناء صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران وابسته به وزارت بهداشت، بخشی از ملزومات مصرفی مورد نیاز هیات امنا شامل انواع نخ جراحی به مبلغ 29.5 میلیارد تومان وارد و برای آن هیات فاکتور شد. همچنین مبلغ فروش برآوردی 145.7 میلیارد تومانی برای کل سال 97 تغییری نخواهد کرد .

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ