کد خبر: ۱۲۵۰۶
۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۳/۵

سامانه اعتراض به حذف یارانه امروز باز شد/ رونمایی از ملاک‌های حذف
بنابر اعلام وزارت تعاون:

سامانه اعتراض به حذف یارانه امروز باز شد/ رونمایی از ملاک‌های حذف

سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از امروز باز و ملاک‌های حذف یارانه نقدی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی آغاز حذف یارانه نقدی افراد غیرنیازمند براساس تبصره 20 قانون بودجه سال 1394، تعدادی از این افراد نسبت به حذف یارانه خود معترض شدند. از این‌رو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد از امروز پنجم خردادماه سامانه‌ای به منظور دریافت این اعتراضات راه‌اندازی خواهد شد.

افراد خارج شده از لیست یارانه نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌توانند با مراجعه آدرس الکترنیکی http://www.yaraneh10.ir"درخواست خود را ثبت کنند. فرآیند اعتراضات از ثبت‌نام تا پاسخ کاملا غیرحضوری بوده و متقاضیان یک‌ماه برای اعلام اعتراض خود فرصت دارند.

معترضان به حذف یارانه نقدی باید بعد از مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور شماره ملی سرپرست و شماره حساب بانکی (حسابی که برای یارانه ثبت نام شده بود) را برای استعلام وضعیت خود وارد کنند.

بعد از آنکه شماره ملی و شماره حساب در سامانه ثبت شد، درصورتی که یارانه سرپرست خانوار حذف شده باشد، فرد باید چند گزینه را تکمیل کند که گزینه اول مربوط به شغل فرد می باشد.

در این قسمت اعلام شده که اگر از اول مهر 93 بیکار یا بازنشسته شده اید گزینه مربوطه را پر کنید؛ در زیر این عبارت دو گزینه بیکار و بازنشسته وجود دارد که متقاضی در صورتی که بیکار یا بازنشسته باشد باید آن را تکمیل کند در غیراینصورت به مرحله بعد می رود.

در قسمت دوم، پرسش نامه که به خود اظهاری هم شباهت دارد؛ نام هر یک از اعضای خانواده مشاهده می شود که در زیر نام آنها گزینه خودروی شخصی "دارد"، "ندارد" قرار گرفته است.

در این مرحله اگر هر یک از اعضای خانواده خودروی شخصی داشته باشند باید گزینه دارد را انتخاب کنند و بعد از آن ارزش تقریبی خودرو را نیز در سامانه ثبت نمایند.

در گام سوم گزینه‌ای پیش روی معترض به حذف یارانه نقدی مشاهده می شود که در آن نوشته شده معاملات "داشته است" و "نداشته است".

بعد از تکمیل این مرحله، نوبت به پرسش چهارم آنهم درباره دارایی (املاک و مستغلات) می رسد؛ در این قسمت هم دو گزینه "دارد" و"ندارد" مشاهده می شود. در صورتی که فردی گزینه "دارد" را تکمیل کند باید کد پستی ملک، ارزش برابری ملک به تومان و کاربری آن نیز قید شود.

در نهایت و بعد از آنکه فرد به تمام گزینه های بالا پاسخ داد سامانه دو پیام به وی نشان میدهد که در پیام اول آمده "پس از بررسی، درخواست شما، جهت اقدامات بعدی نگه داری می شود ".

در پیام دوم نیز آمده "پس از بررسی اطلاعات اظهار شده از طریق پیامک به شماره موبایل سرپرست خانوار جهت حضور در دفتر پیشخوان اطلاع رسانی خواهد شد."

در پایان نیز شماره موبایل سرپرست خانوار به نمایش گذاشته می شود و بعد از آن گزینه خروج قرار دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» صغری زارع اصل خانقاه | ساعت ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۳/۶
141
22
پاسخ
با سلام و خسته نباشید .یارانه من از مرحله دوم قطع شده یعنی نتونستم ثبت نام کنم .میگن چون یک دختر تنهام و سرپرستی ندارم یارانه بهم تعلق نمیگیرد .تا حالا چندین بار به فرمانداری مراجعه کردم ولی حل نشده لطفا رسیدگی شود . ممنون
» مرتضی | ساعت ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۹/۱۷
من هم مثله شما بودم به ده جا زنگ زدم تونستم دوباره یارانم وصل بشه از مدیر سایت میخام امکانش باشه باهام تماس بگیرن روش وصل شدن یارانهارو بگم تو سایت بزارن یا به کسایکه مشگل یارانه دارن ایمیل کنن. جیمیلمو میزارم امکانش بود حذف نکنید تا کسی چنین مشگلی داشت حل بشه فقط برضای خدا. [email protected] مرتصی البته بگم هیچ هذینه ای نداره به هیچ وجه. با تلفن حل میشه.
» صغری زارع اصل خانقاه | ساعت ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۳/۶
74
10
پاسخ
باسلام .من چندین بار پیام دادم مراجعه کردم به فرمانداری از مرحله دوم یارانه ندارم .شماره ملی 1699619131 خواهشمندم پیگیری شود
» فاطمه وزیری | ساعت ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۹/۱۷
با سلام من یک زن طلاق گرفته هستم واجااره نشین میخواستم رسیدگی گردد چندین ماه است یارانه مرا قطع کردهاند کد ملی ۰۰۴۸۸۹۹۹۲۵وشماره حساب۶۰۳۷۶۹۱۷۵۰۸۴۲۰۶۴
» علی پناه رئیسی للری | ساعت ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۳/۷
62
9
پاسخ
احترامآ اینجانب علی پناه رئسی للری به شماره ملی:6639831171از تاریخ 1393/01/31تاکنون یارانه ام قطع و جامانده ام .خدارا شاهد مستاجر.مریض احوال .بیکار .باخانواده ای 5نفره وهزاران مشکل .عاجزانه خواهشمدم یارانه ام را فعال نمایید. جهت اطلاع رسانی 09168423771 با تشکر فراوان
» حسن شعبانی | ساعت ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۳/۷
44
7
پاسخ
با سلام در زمان ثبت اطلاعات در سامانه اعتراض از حذف یارانه ها بنده در زمان ورود اطلاعات شماره موبایل را اشتباه وارد نموده ام لطفاپیگیری نمایید.
» كمال | ساعت ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۳/۹
38
4
پاسخ
كلا اين سايت كار نميكنه سر كار گذاشتيد منو از بيكاري در بيام ؟!!!!!!!!!!!
» شهلا حمیدی | ساعت ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۷/۲۲
در ثبت اعتراض به عدم پرداخت یارانه شماره موبایل اشتباه وارد شده 09123277561
» محمد | ساعت ۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۳/۱۰
30
7
پاسخ
سلام وخسته نباشید من در مرحله قبل نتونستم ثبت نام جای ماندم وبیکار میباشم عاجزانه خواهشمندم یارانه ام را فعل نمایید جهت اطلاع رسانی ۰۹۴۶۶۱۰۹۵۹
» آرش | ساعت ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۳/۱۰
47
8
پاسخ
هرچی اطلاعات در yaraneh10. irمیدم جوابی نمیده.فقط میگه اطلاعات شما ثبت نشده.آخه این چه سایتی،اگه نمیخواهید یارانه بدین ،این مسخره بازیا چیه.مردم که الاف شما نیستن .
» رحمان بدری | ساعت ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۳/۱۰
54
7
پاسخ
سلام می خوام بدونم یارانه ای ما برای چی قطع شده
» صمد | ساعت ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۷/۶
سلام. همه اجناس گرون شد (برق . گاز. تلفن . آب و...) به ماوعده دادند که نگران نباشیم گرانی را با یارانه جبران میکنیم ولی الان درصدد حذف آن هستید . گرانی برای همه است این عدالت نیست که یکی حذف شود وآن یکی یارانه بگیرد . همانطوری که درارث نمیتوان یکی را به خاطر دارا بودن از ارث محروم کرد
» کورش سیفی | ساعت ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۸/۲۷
2298093148 یارانه اینجانب از ابان حذف شده به چه دلیل همکاران من با درامد بیشتر همین ابان یارانه گرفتندحساب ۰۱۰۴۲۸۰۸۵۴۰۰۷
» فرخنده اسدی | ساعت ۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۳/۲۵
44
10
پاسخ
ماپنج نفرهستیم الان چهارماه است که یارانه یک نفرمونونمیریزن چرا مابه این پول احتیاج داریم ممنون لطفا رسیدگی کنیدباتشکر
» محمد علی پور | ساعت ۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۳/۲۷
22
4
پاسخ
سلام من وارد سایت میشم ولی اتفقی نمی افتدوتا الان یارانه من را نریختن 3521214974 وموبایلم 09168315844 لطفا پیگیری کنید
» آریا | ساعت ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۳/۲۷
14
10
پاسخ
سایتش خرابه.همه رو سر کار گذاشتن!
» سيد عباس البوشوكة | ساعت ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۳/۲۸
17
2
پاسخ
سلام خسته نباشيد يارانه ى من چند روزه قطع شده منکه بیکارم هیچ درامدی ندارم شماره ی ملی 175-562269-4
» محمد ملک پور جونقانی | ساعت ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۳/۲۸
26
4
پاسخ
بنده نسبت به حذف به یارانه خود اعتراض دارم 09131842790
» محسن احرابي | ساعت ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۳/۲۹
18
2
پاسخ
من كارمند هستم به چه علت يارانه من حذف شده است
» حسن تیموری غرب | ساعت ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
قطع یارانه بدون دلیل
» سید حسین | ساعت ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۳/۲۹
23
2
پاسخ
سلام. من بیکار هستم. و درآمد ماهیانه ام ۸۰۰ هزار تومان است. چرا یارانه ام قطع شده است. خیلی بی انصافی است. من شدیدأ اعتراض دارم. چرا که خیلی به یارانه نیازمندم.
» احمد | ساعت ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۳/۲۹
19
0
پاسخ
چرا یارانه یک فرهنگی با یک دانشجو دانشگاه ازاد ویک محصل قطع شده است
» اسفنديار جمالی دينان | ساعت ۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۳/۳۰
15
2
پاسخ
بازنشسته هستم دو فرزند دانشجو دارم حقوقم مخارج زندگی ام را تامین نمی کند محتاج دریافت یارانه نقدی ماهانه هستم تقاضا دارم بعلت نیاز یارانه ماه خرداد سال 94 را بحساب من واریز کنید
» نسیم | ساعت ۱۳:۱ - ۱۳۹۴/۳/۳۰
14
2
پاسخ
سلام خانواده 6 نفری هستیم سه نفر از کار افتاده و مسن و هیچ منبع در آمدی ندارند و سه نفر فرهنگی . یارانه شش نفرمان قطع شده .آیا درست است که ان سه نفر به پای ما بسوزند .لطفا پیگیری شود.
» فرهاد حسینی | ساعت ۱۴:۲ - ۱۳۹۴/۳/۳۰
30
3
پاسخ
علت حذف یارانه را بگوئید ؟
» ناصر جلیلوند | ساعت ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۳/۳۰
17
7
پاسخ
اینجانب با مدرک فوق لیسانس و باز نشسته هنوز مستاجر هستم و 3 فرزند دارم ، پسرم لیسانس بیکار و اخیرا ازدواج کرده و دخترانم دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد هستند ... و یارانه ام هم قطع شد ، خود قضاوت کنید.
» ناصر جلیلوند | ساعت ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۳/۳۰
18
3
پاسخ
با زنشسته با مدرک فوق لیسانس و داشتن 3 قرزند که یکی لیسانسیه بیکار و تازه ازدواح کرده و بقیه هم دانشجوی پزشکی آذاد و مستاجر ...... خود قضاوت کنید
» معصومه جان شیری احمدابادی | ساعت ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۳/۳۰
8
4
پاسخ
من94ساله امبدون سربرست وبیمه وملک دارایی ازاردیبهشت سال 93 یارانه من قطع شده عاجزانه خواهشمندم رسیدکی کنید
» معصومه جان شیری احمدابادی | ساعت ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۳/۳۰
12
3
پاسخ
94 ساله ام دارای شماره ملی 4449762770 ازاردیبهشت سال 93 یارانه ام قطع وبرام انصراف زده اند نه درامدی دارم ونه سربرست ونه مالک ملکی میباشم جرا قطع شده لطفارسیدکی کنید که سخت نیازمندم09133595140تلفن فرزندم است خواستین تماس بکیرین به فرماندهی شهروبلیس+10 مراجعه شده اما بی جواب مانده ام خواهشمندم رسیدکی شود
» مجید کلانتری | ساعت ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۳/۳۱
16
2
پاسخ
من به سامانه حذف یارانه رفتم و نسبت به حذف یارانه خود اعتراض دادم اما بعد از استعلام وضعیت توشته: در یارانه شما تغییری ایجاد نشده.
من بازنشسته آموزش و پرورش هستم.
شماره ملی: 1532501706
» مردم بدبخت | ساعت ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۳/۳۱
17
3
پاسخ
از مسئولینی که این سایت و جهت اعتراض معرفی کردند خواهش میکنم فقط یکبار به این سایت سری بزنند و بعد از ورود اطلاعات پیغام خطاهای سایت را مشاهده کنند...این سایت مثالی که برای شماره حساب گذاشته 16 رقمی میباشد در حالیکه در هیچ کدام از بانک های کشور شماره ی 16 رقمی برای شماره حساب نداریم..وقتی هم که شماره حساب واقعی را وارد میکنیم پیغام خطای اطلاعات وارد شده صحیح نمیباشد را نمایش میدهد..لطفا رسیدگی شود و 80 میلیون مردم را سرکار نذارید اگر لیاقت پستی که در آن هستید را ندارید
» فرزانه | ساعت ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۳/۳۱
19
5
پاسخ
منم یارانه ام قطع شده .. سایت هم میگه اطلاعات وارده اشتباهه و نمیزاره وارد شم . باید چکار کنم .. امروز هم تا فردا بیشتر فرصت نیست .. سرپرست هم خودمم و تنهام . واقعا کی باید جواب بده 09398976645

پاسخ:
» جاوید حسن اصفهانی | ساعت ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۳/۳۱
11
3
پاسخ
سلام.من یک معلم با حقوقی که همه میدونن چقدره و یک خانواده 3نفره و 270 کیلومتر فاصله از منزل تا محل کار که این رفت و آمد ماهانه نزدیک 500 هزار تومان برام آب میخوره یعنی چقدر از حقوقم برای زن و بچم و اجاره خانه و ....... میمونه؟ تازه از ماه گذشته یارانم هم قطع شده. خیلیی ممنون از این تبعیض .
» غلامرضا گل پرداز | ساعت ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۳/۳۱
13
3
پاسخ
من و خانمم بازنشسته آموزش و پرورش هستیم که پس از کسر اقساط وام مسکن و ملت 800هزار تومان برای خرجی مانده است وهیچ درآمد دیگری هم نداریم اونوقت یارانه نقدی ما را قطع کرده اید کاری کنید که خدا هم خوشش اید فقط به من و ببازنشسته های بدبخت زورتان رسیده است
» حسن | ساعت ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۴/۳
17
2
پاسخ
چرا يارانه کارمندان بخش هدفمندی يارانه ها ، فرمانداری ها و وزارت کشور قطع نمي شود؟ در بين اونها آدم پولدار پيدا نمي شود؟
» امیر عباس | ساعت ۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۴/۹
8
1
پاسخ
من هم فرهنگی هستم با وام مسکن و چند وام دیگه تازه از مستاجری نجات پیدا کردم دوتا دانشجو دارم و یک دانش آموز لطف کردید این زکات را قطع کردید
» احمد | ساعت ۱۵:۹ - ۱۳۹۴/۴/۲۶
9
1
پاسخ
باسلام چرا یارانه ما رو قطع کردید اگه آدم با یک عالم وام تونسته باشه یک خونه اونم تو پایین شهر بخره پول داره من یک کارگرم کا با هزار بدبختی و وامد قرض یک خونه خریدم و حالا یارانه منو قطع کردید تورو خدادپیگیری کنید
» شاهپور | ساعت ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۴/۲۸
14
2
پاسخ
یارانه تیر ماه ما واریز نشده ونسبت به حذف اعتراض دارم و سایت اعتراض بسته میباشد لطفا بررسی کنید کد ملی ۵۶۰۹۵۱۳۳۲۴
» کریم | ساعت ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۷/۲۵
آیا این بی انصافی نیست که یارانه من قطع شده ولی فامیلم کارخونه داره داره میگیره؟ قضاوت با شما بی دینان, سکته مغزی کرده و از کار افتاده هستم
» ناشناس | ساعت ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۴/۲۸
10
3
پاسخ
با 1500000 تومان حقوق و شغل بازنشستگی جزء اغنیا شدم و یارانه خود و خانواده ام قطع شد . با سه جوان بیکار جالب نیست ؟

پاسخ:
» احمد | ساعت ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۴/۲۸
12
1
پاسخ
یارانه ما هم قطع کردن . رفتم سایت اعتراض زدم می خواستم ببینم جوابش کی می یاد

پاسخ:
» ناشناس | ساعت ۱۶:۸ - ۱۳۹۴/۴/۲۹
7
1
پاسخ
با سلام من از مرحله دوم یارانه ام قطع شد فرمانداری رفتم گفتن ما کاری نمیتونیم بکنیم پلیس+۱۰رفتم باز گفتن نمتونیم کاری بکنیم پس من به کی بگم که منه کارگر چرا باید یارانه ام قطع بشه .تو رو خدا اگه میشه پیگیری کنید کد ملی ۳۳۱۹۹۴۹۲۴۱
» امین خدادادیان | ساعت ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۴/۲۹
10
0
پاسخ
با سلام من از مرحله دوم یارانه ام قطع شد فرمانداری رفتم گفتن ما کاری نمیتونیم بکنیم پلیس+۱۰رفتم باز گفتن نمتونیم کاری بکنیم پس من به کی بگم که منه کارگر چرا باید یارانه ام قطع بشه .تو رو خدا اگه میشه پیگیری کنید کد ملی ۳۳۱۹۹۴۹۲۴۱
» علی اصغر امینی | ساعت ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۴/۲۹
8
2
پاسخ
با سلام
روز عید فطر به جای دادن عیدی یارانه ی بنده را با داشتن دو فرزند بیکار و همسر خانه دار قطع شده است.اعلام اعتراض بنده را بررسی فرمائید.
» وحید ریگی نژاد زابلی | ساعت ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۵/۳۰
سلام خودم وهمسرم هردو بیکار هستیم چون درامدی ندارم با پدرم که خودش مستمری بگیربهزیستی است زندگی میکنم الان پسرم دوسالش شده هنوزیارانه براش واریز نمیشه واقعابرخرجم موندم کدملی من5330001684شماره تماس09136512943
» بهمن فقانی | ساعت ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۴/۳۰
8
2
پاسخ
اعتراض به حذف یارانه : اینجانب به یارانه حذف شده بسیار نیازمندم
» علی اکبر دهقان | ساعت ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۴/۳۱
7
1
پاسخ
با سلام: من یک کارگر ساده ام و سرپرست خانواده ام که یه مریض در خانه دارم که از عهده ی مخارج آن به سختی در میام . و یه پسره دانشجو و یه دختر محصل دارم . دو ماه است که یارانه ام را قطع کردید.
توروخدا رسیدگی فرمایید.
کد ملی 5029297911
» بهروز رحمانیان | ساعت ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۵/۱
16
0
پاسخ
واقعا عدالت وحود داره؟؟؟
من از اردیبهشت 93 یارانم قطه شده. کمک راننده تاکسی هستم. نه خونه نه ماشین هیچی ندارم. مستاجرم.
رفتم سایت پیغام میده اطلاعات شما موجود نیست یعنی تغییری در یارانه شما ایجاد نشده.
لطفا پیگیری کنید.
کد ملی: 2470878764
تلفن: 09334691201
» جهانگیر جمشیدی | ساعت ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۵/۲
10
3
پاسخ
سلام. اینجانب جهانگیر جمشیدی بازنشته آموزش وپرورش با دوفرزند دوماه هست یارانه ام قطع شده با مراجعه به فرمانداری میگویند سایت بسته است خواشمند است رسیدگی کنید کدملی 2451872020 تلفن همراه09173124110 سریال شناسنامه الف 28-125102
» سید حسین واثق | ساعت ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۵/۴
5
0
پاسخ
من موقع ثبت نام برای یارانه ها بیکاربودم البته بعداز28سال کارگری به دلیل ناراحتی ریه مجبوربه نشستن درخانه شدم ولی اکنون ازبیستم خردادسال94باتوجه به اینکه بیمه ام را همسرم پرداخته (البته آن هم باگرفتن وام)بازنشسته شدم حالا بلافاصله باگرفتن اولین حقوق بازنشستگی یارانه ام قطع شده این درحالی است که من 5فرزنددارم که فقط یکی ازآنها ازدواج کرده وسه فرزندزیر14سال دارم که مدرسه میروندوبسیارپرخرج هستند من این دوسال بیکاری را باحقوق همسرم که معلم است گذراندم حقوق من وهمسرم اکنون زیردو میلیون وپانصدهزارتومان میشودحق مانبودکه یارانمان قطع شود
» ماهرخ هاشمی نجاتی | ساعت ۱۸:۲ - ۱۳۹۴/۵/۴
10
0
پاسخ
این چگونه عدالتی است که افرادی که حقوق بگیرنیستند وثروت زیادی هم دارند هنوزیارانه میگیرند کسانی رامیشناسیم که بنگاه معاملات ملکی دارندوکلی خانه دارندهنوزیارانه میگیرند ویا افراد دیگری که شغل آزاددارندویارانه میگیرند فقط نگاه شما به ماحقوق بگیران است تا همسرم حقوق بازنشیتگی گرفت یارانه ی مارا قطع کردید برای مالیات گرفتن هم فقط زورتان به ما حقوق بگیران می رسد مگرداشتن خانه که با پول ارث ومیراث وکلی زحمت به دست آمده دلیل بر ثروتمند بودن است؟
» علی اکبرقربانی | ساعت ۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۵/۷
10
1
پاسخ
من وهمسرم بازنشست اموزش وپرورش هستیم نمیدانمدلیل حذف یارانه ام چه بوده
» ناصری | ساعت ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۵/۹
4
0
پاسخ
بااینکه جزو مددجو کمیته امداد با سه فرزند3و6و9 ساله یارانه ام قطع شده مدارک هم ارائه دادم افاقه نکرده ....

پاسخ:
» امید | ساعت ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۵/۹
9
0
پاسخ
سلام وخسته نباشیدبنده درمرحله دوم یارانه ثبت‌نام کرده ام سرپرست خانواده هستم ماه اول به حسابم پول واریز شدولی ماه دوم یارانه هم قطع شده رفتم فرمانداری جواب درستی بهم ندادن من یه کارگرساده هستم تواین مملکت دست گذاشتن روما یارانه مارو قطع میکنن خواهش مندم به مشکلات ما رسیدگی کنید 3580117238 این کدملی هست اینم شماره مه09395375070
» سید حسین | ساعت ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۵/۱۲
8
0
پاسخ
با سلام و دعای خیر. یارانه حقیر قطع شده است. جای تآسف دارد اینجانب بی کار هستم نه حقوقی دارم و نه بیمه ایی. مگر نه اینکه قبل از قطع نمودن ابتداء استعلام میگیرید‌. پس چطور ثروتمندان یارانه شان برقرار است و یارانه من و امثال من را قطع نموده اید. مشخص این مهم بدون انجام کار کارشناسی و سلیقه ایی صورت پذیرفته است. هرچی سنگه جلوی پای لنگه.
» حمیدرضاگنابادی نژاد | ساعت ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۵/۲۵
10
1
پاسخ
سلام بس که مانندگدابه هرکس وهرکجارفتیم والتماس کردیم خسته شدم به همه گفتم وباراخرهم اینجادرددلم رامیگم .درده سال گذشته تاامروزاگرمن واعضای خانواده من حسابی پیداشودکه دران بیشتراز200هزارتومن موجودی داشته اصلایک ریال یارانه نمی خواهم وحاضرم هرچه راکه تاکنون گرفتم بازبرگر انم.دراینجاکتبااجازه سرکشی به همه حساب های،خودم واعضای تحت تکلفم رابه این اداره محترم میدم.ولی تورابخدابه درددل مامردم گوش کنید0939759926کدملی من
» جواد | ساعت ۹:۹ - ۱۳۹۴/۵/۲۶
7
0
پاسخ
با سلام یارانه منو خانواده ام دو ماهه که قطع شده وقتی به سامانه مراجعه کردم اعلام کرد که درآمدت بالای یک میلیمون هست من یک کارمندم با حقوق یک و دویست . فقط من این سئوال از مسئولین دارم که آیا شما تا سر برج میتونید با این مبلغ سر کنید وشرمنده خانواده نشید . شماره ملی 2754297499
» ناشناس | ساعت ۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۵/۲۷
8
1
پاسخ
سایت که باز نمیشه
» عباس علیپوریان | ساعت ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۵/۲۷
6
1
پاسخ
سلام.یارانه بنده 2ماه که قطع شده وخودم هم با 2فرزند بیکارم.خواهش میکمرسیدگی کنید.
» نعمت الله دربندی | ساعت ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۵/۲۷
4
1
پاسخ
یارانه من باوجودبازنشستگی،کهولت سن،وعدم توانایی کارکردن حذف شده،باکدملی 4898313000 لطفاپیگیری نمایید ممنون
» علی رضا مجیدی | ساعت ۲۱:۸ - ۱۳۹۴/۵/۲۷
6
0
پاسخ
من یه کارمند ساده هستم درشرکت شن و ماسه کار می کنم و سه فرزند دارم دو ماه است که یارانه ام قطع شد است به سامانه مراجعه کردم گفت که شما از خانواده پر درامد هستید چگونه با حقوق یک وسیصد ماخانواده ی پر درامد هستیم؟0051681935 لطفا جواب قانع کننده بدهید
» جهانبخش قضازاده | ساعت ۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۵/۲۸
8
2
پاسخ
سلام،به چه علتي يارانه منرا قطع کرديد،من کارمند بازنشسته هستم،واقعا نياز دارم ،انصاف نيست يارانه اينجانب را حذف کنيد،1819373364کد ملي،شماره حساب710058775838،خواهشا پيگيري کنيد
» عزت الله امیرابادی فراهانی | ساعت ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۵/۲۸
3
2
پاسخ
سلام من بازنشسته هستم با780 هزار تومان حقوق ومستمر هستم یارانه من قطع شده اس
» مرتضی بیاضی | ساعت ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۵/۲۸
6
1
پاسخ
با سلام و خسته نباشید
خانواده ما نسبت ب سایرین ذر حد ضعیف هست . ب همه یارانه تعلق گرفته ب ما چرا تعلق نگرفته؟
لطفا جواب مارو زود بدید.
» محمود | ساعت ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۵/۲۹
6
0
پاسخ
سلام من چند سال است که از همسرم جدا شدم و سر پرست فرزنده 8 ساله ام با من است دو ماه یارانه ام قطع شده و500 هزار تومان هم حقوق میگیرم اجاره خانه هم میدم و مبلغی هم ماهیانه به همسرم بابت مهریه میدم خواهشمندم رسیدگی کنید شماره ملی4591312208
» محسن | ساعت ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۵/۲۹
5
0
پاسخ
سلام یارانه من باوجودبازنشستگی،کهولت سن، چند ماه است که قطع شده من به جرء همسرم خرج مادر پیر و مریض خود را هم میدم با حقوق باز نشستگی700 هزار تومان لطفا رسیدگی کنید شماره ملی4590991152
» علی سیاحی | ساعت ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۵/۲۹
6
2
پاسخ
سلام یارانه ماا قطع شد و اعتراض گرفتیم و گفتن اعتراض شما در سامانه ثبت شد. واز ماه های جاری یارانه دریافت میکنید. ولی هیچ نتیجه نگرفتیم. ما هم کلا 9 نفریم. وکارمن ازاده .بخدا خیلی سخته. خواهشا پیگیری کنید.
ممنون
» وحیدپورحسن عزیزاقدم | ساعت ۲۱:۴ - ۱۳۹۴/۵/۲۹
15
0
پاسخ
یارانه من و همسرم هفت ماه قعط شده خودم هم بیکارم تورو خدا به درد دل من گوش کنید کد ملی من 1688885382
» رمضان عزیزی کوهانستانی | ساعت ۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۵/۳۰
6
1
پاسخ
باسلام بنده باشماره ملی 1289945772 میباشم وحداقل حقوق باز نشستگی را دریافت مینمایم یارانه تیرماهم قطع شده خواهشمندم تورا به خدا اگر ممکن است پیگیری نمائید خوانوادهم همیشه میگفتند اگر عادلانه باشد مااخرین خوانواده هستیم که یارانه مان قطع میگردد قبلا از لطف شما متشکرم
» سعید گل زاده پیر | ساعت ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۵/۳۰
5
1
پاسخ
با سلام. با توجه به در امد پایین و سرپرست خانوار بودنم .یارانه ام قطع شده.لطفا رسیدگی کنین
» سعید گل زاده پیر | ساعت ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۵/۳۰
6
1
پاسخ
با سلام. با توجه به در امد پایین و سرپرست خانوار بودنم .یارانه ام قطع شده.لطفا رسیدگی کنین
» محسن | ساعت ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۵/۳۰
7
0
پاسخ
با سلام میخواستم علت حذف یارانه ام را بدانم بنده مستجرم درامد کافی هم ندارم 10.20 30.40 حذف
» محمد | ساعت ۱۶:۴ - ۱۳۹۴/۵/۳۱
6
0
پاسخ
سلام خسته نباشید.یارانه من و خانواده ام از پارسال قطع شده و چند بار هم به فرمانداری مراجعه کرده ام ولی هیچ تغییری حاصل نشد. با حقوق یک میلیون و دویست آیا میشود تا آخر ماه مخارج زندگی را تامین کرد و بدهکارنشد؟
خواهشمندم پیگیری کنید.
» فرامرز | ساعت ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۵/۳۱
9
0
پاسخ
من مستمری بگیرم جالب که یارانه من ،همسربا دو فرزندم قطع شده است .نگفته .....خیلی جالبه
» حسین طاهری | ساعت ۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۶/۱
6
0
پاسخ
سلام اینجانب کارمندشرکت خصوصی بادرامدماهیانه۱۳۰۰۰۰۰ ومستاجر هستم البته۱دانگ ونیم از ملکی در حکیمیه بنامم میباشدکه دراصل سهم وراث پدر مرحومم میباشدکه خانواده برای سهولت بابت ساختن ان باشرکای دیگربنام من وکالت دادندضمنا اگر حساب بانکی من گردشش زیاده بخاراینه که چکهای خرید توسط من صادر میشود ودرسررسید چک توسط شرکاء پاس میشود و...۰۹۱۲۲۳۸۷۰۷۵
» رمضان عزیزی کوهانستانی | ساعت ۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۶/۱
9
0
پاسخ
شماره اینجانب1289945772 میباشد قبلا از لطف شما متشکرم
» بهمن کافی | ساعت ۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۶/۱
3
1
پاسخ
من یک مادر پیر و معلول دارم وهيچ خانه ای از خود ندارم لذا روا نیست یارانه ام قطع شود
» اسماعیل طاهری | ساعت ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۶/۱
5
0
پاسخ
سلام ماالان دوساله یارانمون قطع شده وهرچه پیگیری کردیم یارانمون درست نشده واقعابه ان احتیاج داریم .مابی سرپرستیم ویکی ازاعضای خانواده بیماراست لطفارسیدگی کنیدچون واقعانیازمندیم
» ناشناس | ساعت ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۶/۱
5
1
پاسخ
ابنجانب به شماره ملی 2411390531و کارمند بازنشسته و دو فرزند محصل دانشجو یار
انه م قطع شده است پس از کجا قسط شهریه بچه هام رو پرداخت کنم 09177510781
» علي | ساعت ۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۶/۴
10
1
پاسخ
با سلام يارانه من مرداد ماه به حسابم واريز نشده است ودر سيستم يارانه 10 هم پيغام عدم حذف يارانه من را ميدهد تكليف من چي هست؟ با تشكر
» احمد آرایش | ساعت ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۶/۴
8
1
پاسخ
اینجانب احمد آرایش بشماره ملی 6199470291وشماره حساب 6280231233749497 بانک رفاه وبازنشسته تامین اجتماعی که مستاجر نیز می باشم و نسبت به قطع یارانه خود اعتراض داشته وخواهشمنداست پیگیری لازم را انجام دهید
» علی | ساعت ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۶/۴
4
1
پاسخ
سلام این سایت yaraneh10 سر کاریه یارانه ما قطع شده مرداد هر چی هم مشخصات وارد میکنم مینویسه یارانه شما تغیری نکرده مردم را سر کار گذاشتین
» خانم ابراهیمی | ساعت ۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۶/۶
5
0
پاسخ
بعد از فوت همسر ام یارانه من وپسرم قطع کردن حساب جدید بنام خودم باز کردم ولی مدت 3 ماه است پرداخت نشده لطفا پیگیری کنید
» علیرضا رقابی | ساعت ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۶/۱۴
7
0
پاسخ
من یک بازنشسته هستم با حقوق پایین و مدت بیش از 2 ماه است که یارانه نقدی ما رو قطع کرده اند. هرچی به سامانه ثبت اعتراض مراجعه میکنم پس از ئارد کردن اطلاعات میگوید اطلاعات وارد شده صحیح نمیباشد. در ضمن من بیش از 2 ماه است که بشدت مریض هستم و در بیمارستان بستری هستم.
» نادل پرند | ساعت ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۶/۱۶
8
0
پاسخ
اعتراض دارم ازقطع يارانه ام
» احد صباغ عاطفی | ساعت ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۶/۲۰
7
0
پاسخ
من الان حدود ده ماه است که بیکارم ویارانه ما از مرداد ماه قطع گردیده وباعث بروز مشکلات فراوانی برای من وخانوادهام گشته لطفا رسیدگی فرمایید
» صاحب | ساعت ۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۶/۲۳
6
0
پاسخ
باعرض سلام وخسته نباشي مدت ٣ ماه يارانه من وخانوادهم قطع شد بنده خارج از كشور بسر مي برم از نظر شغل خيلي وضع ظعيف وكم درامد بسر مي بريم لطفا يارانه ما بر قرار كنيد متشكرم. صاحب بدراني نژاد
» یعقوب قانع | ساعت ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۶/۲۵
3
3
پاسخ
سلام لطفاجهت برسی مجدد اقدام نمایید من در حال حاضر بیکار و زیر بار قرض و وام بانکی هستم.دستم هم به کار و جایی بند نیست. حتی ماشینی هم داشتم با گرفتن وام از بانک صادرات بوده شماره کد ملی 2511434989 با تشکر...
» مسعود | ساعت ۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۶/۲۶
6
3
پاسخ
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت ریاست محترم و کارمندان وزارت تعاون اینجانب با سرپرستی 5 نفر که از مرداد 94 یارانه ما کلا حذف شده و ملاک رو داشتن دو تا پلاک ماشین بنام بنده دانسته و من و خانواده ام رو از دریافت یارانه بی نیاز دانسته اند ولی این در حالی است که پلاک ها در یکی در رهن شرکت نفت بوده و تا اتمام کیلومتر قابل تعویض نیست و دیگری هم لیزینگی بوده و من سند های ماشین رو بصورت وکالت بلا عزل فروختم الان نزدیک به 8 ماهه ورشکست شدم و همه زندگیم تا حتی فرش زیر پام رو فروختم به طلبکار و هنوز مقروض میباشم و با قید وثیقه از زندان آزاد شدم یعنی این ماه که یارانه رو قطع کردند برای خرید نون خالی عاجز موندم و عاجزانه در خواست دارم از دادگاه بخش ما یه سوال در مورد من بکنید بعد نظر بدید متشکرم
» سید کاظم باستان | ساعت ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۶/۲۶
13
1
پاسخ
من یک کارگر ساده هستم و در یک مغازه لوازم یدکی مشغول کار میباشم و فقط یک خودروی معمولی و یک خانه کاملا کوچک که از پدرم به برای من و دو برادر و مادرم در پایین ترین نقطه شهر به ارث مانده دارم و یک خودرو معمولی هم از کارفرمام به نامم میباشد که جهت تسهیل در امور نقل و اتنقال به نام من میباشد حالا انصاف نیست که با حداقل دستمزد و مزایا یارانه من قطع شود مسئولین خاهشا پیگیری کنند کد ملی0067539548
» گل محمد كمالي. | ساعت ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
5
2
پاسخ
نمیدونم چرا یارانه منم قطع شده یک آدم کارگر. بدبخت. بیاید چکارکنم. این شماره ملی منه 2030198382. تورو خدا پیگری کنید. چون چشم به هم یارانه دارم. اعتراضی هم زدم پیامک نمیاد برام بعد چهار ماه اول یارانه ها هم که شروع شد بهم ندادن. الان چرا مگه ما انسان نیستیم. اگر میخواهید قطع کنید چرا پولدارها. پس مال اونها قطع نیست چرا به فکر مردم باشید از جمله فقیر و فقرا ممنون از سایت.
» جواد تقدیسی زنجانی | ساعت ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
10
1
پاسخ
84 سال از سنم گذشته چهار فرزن خدا به من هدیه نموده از 31 سال الا 59 سال همه هنرمند و تحصیلات عالی همه بیکار غیر از خدا کسی را نداریم
» جواد تقدیسی زنجانی | ساعت ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
15
0
پاسخ
84 سال از سنم گذشته چهار فرزن خدا به من هدیه نموده از 31 سال الا 59 سال همه هنرمند و تحصیلات عالی همه بیکار غیر از خدا کسی را نداریم
» ابراهیم کرمی | ساعت ۱۶:۹ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
9
0
پاسخ
با عرض سلام و خسته نباشید بنده یارانه ام قطع شده خواستم بپرسم چرا ؟ مگه آخه گناه کردم که آدم فقیر مستعجر و بیکار هستم یک فرزند دارم ، به امام حسین یارانه امیدی بود توی زندگیم - از حضرت مهدی (ع) ظهور هرچه سریع تر رو می خوام امید وارم از خدا من که یارانه ام قطع شده ولی خدا دارم
» یحیی اسمعیلی قبله مسجد | ساعت ۱۷:۱ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
9
0
پاسخ
با عرض سلام وخسته نباشید من یک کار گر ساده که با دو فرزند که متاسفانه یارانه ماریخته نشده است در این مرحله لطفا تقاضا دارم که تجدید نظر بفرمایید
» صباح نظرویسی | ساعت ۱۷:۴ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
8
1
پاسخ
سلام.یارانه بنده این ماه قطع شده.خواهشمندم به این مسله پیگیری کنید.چون خیلی تو زندگی کمک خرج ما بود.
ممنون از لطف شما

من ا...توفیق
» یحیی اسمعیلی قبله مسجد | ساعت ۱۷:۶ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
11
0
پاسخ
با عرض سلام وخسته نباشید. اینجانب با داشتن دو فرزند و همسر که مستاجر هم هستم الان یارانه این دوره که برای شهریور 94است را به حساب من واریز نشده است لطفا تقاضا دارم من با حقوق کمی هم که دارم نمی توانم خرج خود واخانوتده ام رو بدهم لطفا در مورد بنده تجدید نظر بفرمایید خیلی متشکر از لطف شما
» مسعود خرقانی | ساعت ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
9
0
پاسخ
سلام یارانه ما شهریور 94 واریز نشده این چه وضعیه. لطفا رسیدگی کنید.کد ملی 0703181688
» داود سلیمانی | ساعت ۲۲:۲ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
10
0
پاسخ
بسمه تعالی ظاهرا ماه شهریور سال 94 یارانه اینچانب داود سلیمانی کد ملی 0042607167 به حساب شماره 1012294971 واریز نشده است استدع بررسی رسیدگی فرمایید و امر با ابلاغ فرمایید
» حسن.مقدم.زرندی | ساعت ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۶/۲۹
10
1
پاسخ
باسلام.یارانه.نقدی.مرامدت4ماه.است.که.بدون.بررسی.ودلیل.قطع.نموده.اندبنده.یک.راننده.تاکسی.هستم.که.روزی13ساعت.کارخرج.ومخارج.واقساط.بانک.مسکن.رابزاورم.کل.دارای.بنده52آپارتمان.درجنوبیترین.منطقه.تهران که 37میلیون آن وام مباشد آیاکسی که کل دارایش 70م است بایدیارانه اش قطع شودوجزوثروتمندان مباشددرصورتی کسانی هستند درشمال تهران800میلیون آپارتمان رهن کرده اندآیاهچنین مواردی درست که آنهایارانه بگیرندولی قشرضعیف حذف شوندلطفا مئسولین رسیدگی فرمایند
» عدنان | ساعت ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۶/۳۰
9
0
پاسخ
با سلام،يارانه من قطع شده به سايت مراجعه كردم جواب ميدهد كه در وضعيت شما تغغيري ايجاد نشده،لطفا مسولين پاسخ دهند.كد ملي من 1828765996
» عدنان | ساعت ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۶/۳۰
6
1
پاسخ
بنظر اينجانب صرف داشتن ماشين يا يك باب منزل مسكوني نبايد ملاك باشد چون همه اينها را ممكن است طرف با وام گرفته باشد و الان دارد قسط آن را مي پردازدبايد سراغ افرادي رفت كه علاوه بر منزل مسكوني واحدهاي ديگري دارند و الان از قبل آنها اجاره دريافت مي كنند يا كساني هستند كه در بانك هاي مختلف سپرده گذاري كرده و ماهانه سود به آنها تعلق مي گيرد.خود من كسي هستم كه اينك به دليل پرداخت قسط و تكفل مادر و ساير مخارج يك ريال در هيچ بانكي سپرده گذاري نكرده ام آيا شايسته است كه يارانه اينجانب قطع گردد؟!؟!؟ از دولت تدبير و اميد انتظار چنين عملكردي را نداشتيم.
» بهرداد محمودی | ساعت ۱۴:۱ - ۱۳۹۴/۶/۳۰
11
1
پاسخ
یارانه این ماه پرداخت نشده
» یدالله ساده خادمی | ساعت ۱۵:۷ - ۱۳۹۴/۶/۳۰
9
0
پاسخ
باعرض سلام من یک بازنشسته هستم و از تیر ماه یارانه ام قطع شده لطفا دلیلش رو اعلام کنید ۳
» علی نوبهاری | ساعت ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۶/۳۰
10
2
پاسخ
بنده علی نوبهاری 53 ساله دارای کد ملی 1728962714 چندین سال است که مستاجر هستم به امید اینکه قسمتی ار اجاره را از یارانه پرداخت می کردم رفتم خود پرداز کارت انداختم ولی متأسفانه گفت موجودی شما کافی نیست !!!!در این لحظه حال منو خدا و خود پرداز شاهد بود!!!30 مهر 94
» امیر خاله اوغلی زاده | ساعت ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۶/۳۱
14
1
پاسخ
با سلام لطفا نسبت به پرداخت یارانه اینجانب به علت بیکاری ونگهداری فرزندانم درمنزل نیاز مبرم دارم لطفا اقدام لازم را مبذول بفرمایید.
» قربانعلی شفیعی | ساعت ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۶/۳۱
8
0
پاسخ
سلام. من یک خوارفروشی دارم و درامد من ماهی دوملیون است من ماهیانه هفتصد هزار تومن فقط پول برق میدهم به جز پول اب و گاز و تلفن و مالیات و من پنج نفره زندگی میکنم و با مادرم زندگ. میکنم و یک دختر دانشجو دارم چرا یارانه من رو قطع کرده اید درخواست دارم که لطفا رسیدگی کنید .
» امیر خاله اوغلی زاده | ساعت ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۶/۳۱
7
1
پاسخ
لطفا سریعتر به مشکلم رسیدگی کنید سپاسگزاریم .کد ملی،938741152
» ناشناس | ساعت ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۷/۲
5
0
پاسخ
با سلام یارانه من قطع شده است و هیچ کس جواب گو نیست0888978715
» داریوش نایبی8 507877535 | ساعت ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۷/۲
4
0
پاسخ
باسلام چه حساب یارانه من قطع شد بدهی بانک ها تاحدمانده ام منزل اجاره نامه مغازه اجاره شرمنده ام این روزگار این وضیعت بازار جناب وزیر سامانه نببنی کد ملی 5078775358 باتشکر نایبی
» رصا | ساعت ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۷/۲
6
0
پاسخ
لطفا ببه مشکل ما رسیدگی کنید کد ملی من 2572010534 است سه ماه پیش یارانه ام قطع شده وکسی هم پاسخگو نیست سه فرزند دارم معلم هستم تو رو خدا عدالت رو برقرار کنید چشم بسته کسی رو حذف نکنید آآخرتی هم هست که باید جواب بدید
» غلامباس محمداقدم | ساعت ۱۵:۰ - ۱۳۹۴/۷/۳
4
0
پاسخ
ترا به قران .به روح پیغمبر کمک کنید ما به این پول احتیاج داریم
» امیر خاله اوغلی زاده | ساعت ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۷/۴
8
0
پاسخ
لطفا به مشکل واریز به یارانه اینجانب رسیدگی نمایید چون بی‌کار بوده وبه این پول احتیاج دارم
» علی ملکی بابهویزی | ساعت ۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۷/۶
4
0
پاسخ
سلام متاسفم که مرا از حق مسلمم حضف کردید به والله خانه ندارم ماشینم پیکان مدل 80 برای من جای سوال است که از چه منبعی تحقیق میکنید با این کارتان خود تان را مدیون وجواب مارا روز قیامت نمتوانید بدهید شمارا به به وجدانتان میسپارم که درست تحقیق کنید
» سجاد خوش نفس | ساعت ۱۳:۳ - ۱۳۹۴/۷/۸
9
0
پاسخ
سلام
من جز یه ماشین گرازه چیزی ندارم نمیدونم با چه سندو مدرکی یارانه منو حذف کردن لطفا رسیدگی کنید
» حمیدپناهی | ساعت ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۷/۸
8
0
پاسخ
کم بودمالی
» حسن گرجاسی و رزقانی | ساعت ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۷/۱۱
6
0
پاسخ
سلام مدت سه ماه است یارانه ما قطع شده وبا گرانی که با آن روبه روتین والان هم بیکار م وپدر هم بیمارکبدی است هزینه های بیماری بسیار بالاست لطفا رسیدگی کنید
» یوسف ساعدی مرغملکی | ساعت ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۷/۱۲
5
0
پاسخ
باسلام:من یک خانواده دختر دارهستم دارای 3دختر که یک دانشجو ویک ششم ویک 2ساله به همراه مادرم ک80سال دارد وهزینه نگهداری ان بالاست وخودم شغلم ازاده ودرامدم جواب گوی خرج زندگیام نیست واعصاب خودم وزنم به علت فشارزندگی بسیار ضعیف است با این شرایط که یارانه ماه شهریور را قطع نموده اند یک نگرانی ونار حتی دیگر به خانواده ما اضافه نموده اید خوهشمندم یارانه من را وصل نمایید به ش ملی 4622050412
» کمال کریم زاده | ساعت ۱۲:۹ - ۱۳۹۴/۷/۱۳
4
0
پاسخ
با عرض سلام اینجانب اقای کمال کریم زاده دارای شماره تماس 09198954620چرا یارانه من رو قطع کردید وقتی کل دارایی من یک پراید مدل 81هستش که با ان مسافر کشی می کنم و کل درامدم ماهیانه به 600هزارتومان نمی رسد البته که یک پراید دیگه مدل 86 که صاحب ان برادرم هستش ولی به علت داشتن اختلاف با همسرش بنام من زده است خواهشا به درخواست من رسیدگی کنید من مستاجر هستم و بیشتر از هرکس به این یارانه احتیاج دارم
با تشکر کمال کریم زاده
» ابراهیم کاظمی زاده | ساعت ۱۴:۴ - ۱۳۹۴/۷/۱۴
3
0
پاسخ
با سلام وخسته نباشید
اینجانب ابراهیم کاظمی زاده این ماه اشتباهی یارانه ی من و خانواده ام قطع شده درخواست دارم به اعتراضم رسیدگی کنید باتشکر
شماره تماس :09173422456
» امیر حضرتی | ساعت ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۷/۱۴
6
0
پاسخ
خدایش همه سر کاریم من 2 ماه اعتراض دادم هی میگن جواب میدیم پس کجاس این مسج کذایی.مردونه جواب بدید
» سعید سلیمان اهری | ساعت ۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۷/۱۵
4
0
پاسخ
سعید سلیمان اهری چرا حذف شده
» محمود پورمحمدی | ساعت ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۷/۱۵
4
1
پاسخ
با سلام و خسته نباشيد یارانه من این ماه نريخته شده مهرماه 1394 لطفا رسیدگی فرمایید شماره ملی: 1582400806 میباشد خیلی ممنون
شماره تماس: 09194338130
» محمد عزیزی | ساعت ۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۷/۱۸
6
0
پاسخ
من ک هیچی ندارم نه خونه نه ماشین و نه حتی شغل دولتی ثابت پس با کدوم معیار یارانه من و خونوادمو قط کردین. خیر سرمون18سال درس خوندیم
» ف ف | ساعت ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۷/۱۹
3
3
پاسخ
سلام لطفا دقیقا وبروز استعلام از وضعیت اینجانب بگیرید بعدتصمیم بگیرین قانون عطف به ماسبق نمیشود اعتراض هم ثبت کردم جوابشو بفرستین لطفا 1689588403 شماره حساب 4345649471
» عبداله صالحی دوزلو | ساعت ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۷/۲۱
6
0
پاسخ
اینجانب به شماره ملی 0321419146 وشماره حساب 39068205190881 یارانه ام از ماه شهریور حذف شده به دلیل اصناف - بنده دارای مغازه اجاره ای وشراکتی ومنزل اجاره ای با درآمد ناچیز آیا مستحق قطع یارانه ام
» محسن محمدی | ساعت ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۷/۲۱
7
0
پاسخ
اینجانب به شماره ملی 4284745743 وشماره حساب 1722300333302یارانه ام مردادوشهریور قطع شده است این انصاف است خودم مستجرم مغازه مستجرم بوید نگاه کنید یکم انصاف داشته باشید
» ناشناس | ساعت ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
جناب آقای محسن محمدي اعتراض شما در این مرحله قبول شد و وضعیت پرداخت یارانه شما به صورت عادی بازگشت. بدیهی است بررسی وضعیت اقتصادی خانوار شما همانند سایر خانوارها به صورت پیوسته انجام میشود و استمرار پرداخت یارانه منوط به نتایج استحقاق سنجی از خانواده شما خواهد بود.
» سید عرفان حسینی | ساعت ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۷/۲۱
5
0
پاسخ
باسلام اینجانب فردی بیکار هستم و همسرم به دلیل فقر و بیکاری از هم جدا شدیم و ایشان یارانه خود را از من جدا کرد و من فقط یارانه خودم را دریافت میکردم تا زمانی که اعلام نمودن مجددا ثبت نام یارانه شود که اینجانب در آن ایام در اتاق عمل و در بیمارستان بستری بودم و کسی را نداشتم ثبت نامم کند و دولت به منزله انصراف یارانه اینجانب را قطع نموده و حدود یکسال بیشتر است که یارانه من برقرار نشده است به فرمانداری کرمانشاه مراجعه و فرم را تکمیل نموده اما تا کنون یارانه من بر قرار نشده خواهشمندم رسیدگی فرمایید
» سید عرفان حسینی | ساعت ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۷/۲۱
5
0
پاسخ
اینجانب با شماره ملی 3258813892 یارانه از مرحله ای که باید ثبت نام مجدد مینمودم جاماندم و بیکار هستم به همین دلیل همسرم جدا شده لطفا دستور فرمایید یارانه یک نفره اینجانب که بیش از یکسال است قطع شده برقرار گردد ضمنا از طریق فرمانداری کرمانشاه فرم تکمیل شده من انصراف نداده بلکه از ثبت نام مجدد جا ماندم
» بهروز نجفی | ساعت ۱۶:۴ - ۱۳۹۴/۷/۲۳
4
0
پاسخ
یارانه ماراچراازمهرماه قطع کردند.بیکاردارای چهارفرزند.به شماره ملی۱۶۲۱۷۷۵۰۱۱لطفأ رسیدگی بفرمایید.
» یاسرشجاعی برجوئی | ساعت ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۷/۲۳
3
0
پاسخ
بخداوندی خاخانواده من امسال تصادف خیلی خیلی بدی کردیم که نیازبه درمان داریم وخودم هم خانه نشین وبازنشسته بی مزدومواجب شدم ماشین روفروختم تانصف درمانم انجام بدم توروخدایارانه روکه خرج نون وپوشاک مون میشه نگیرید
» محمدحسین بنایی | ساعت ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۷/۲۵
2
0
پاسخ
سلام، یارانه ام قطع شده شاگرد مغازه ام، حقوق کارگری دارم. لطفا رسیدگی کنید. در ضمن 4 نفر هستیم. من و همسرم و دوتا فرزند
» هادی | ساعت ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۷/۲۵
1
0
پاسخ
ایا کسی که تازه سربازیش تمام شده وبیکار میباشد بامدرک لیسانس برق ومستاجر میباشدوماهیانه400هزارتومان کرایه باید بده باید یارانه ان قطع شودهمیشه خدای هست ای کسی که یارانه هارا از افرادی که واقعا احتیاج دارند گرفتید روز باید جواب گو باشیدخودتان در رفا هستید و صدای ما را نمیشنوید
» غلامرضا جعفریانی | ساعت ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۷/۲۵
3
0
پاسخ
با سلام و وقت بخیر اینچانب یک کارگر ساده می باشم وهیچی ار مال دنیا ندارم چرا یارانه بنده را قطع کردید بخدا از ان شب خواب ندارم خوا هشا رسیدگی فرمایید.با تشکر فراوان خدا خیرتان دهد
» مهدی قاضی | ساعت ۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۷/۲۶
4
0
پاسخ
یکماه از تاریخ اعتراض بنده میگذرد و قرار بود از طریق پیامک اطلاع رسانی گردد ولی خبری نشده لطفا تکلیف مارو مشخص کنین
» غلامرضااسدیان | ساعت ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۷/۲۶
14
1
پاسخ
چرایارانه این ماه من واریزنشده است
» مجید گل محمدی | ساعت ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۷/۲۶
4
2
پاسخ
این سایت کار نمیکنه من به یارانم احتیاج دارم دارای دو فرزند هستم لطفا رسیدگی کنید ۰۹۳۹۵۸۰۱۱۱۷
» رحیم رحیمی اوزبک | ساعت ۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
3
1
پاسخ
با سلام و خسته نباشید اینجانب رحیم رحیمی اوزبک کد ملی ۱۳۸۰۴۳۳۶۵۷ میباشم اینجانب تا چندی پیش یک کارگر بودم و با توجه به اینکه الان از کارم بیکار شده ام از هیچ جایی هم درامد ندارم لطفا یارانه من و زن و فرزند مرا قطع نکنید چون ما به غیر از یارانه هیچ درامدی نداریم لطفا رسیدگی نمایید
» رحیم رحیمی اوزبک | ساعت ۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
5
0
پاسخ
با سلام و خسته نباشید اینجانب رحیم رحیمی اوزبک کد ملی ۱۳۸۰۴۳۳۶۵۷ میباشم اینجانب تا چندی پیش یک کارگر بودم و با توجه به اینکه الان از کارم بیکار شده ام از هیچ جایی هم درامد ندارم لطفا یارانه من و زن و فرزند مرا قطع نکنید چون ما به غیر از یارانه هیچ درامدی نداریم لطفا رسیدگی نمایید
» رضا | ساعت ۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
4
2
پاسخ
ملاک شما برای تشخیص خانواده ثروتمند چیست؟ آیا کسی که بیکار است و در خرج یومیه مانده مستحق نیست ولی صاحبشان هتل ها و برج سازان و....... مستحق؟
» ازاد هدایتی | ساعت ۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
5
1
پاسخ
من خونه اجاره میشینم به چه دلیل یاران منو قطع کردند
» رحیم رحیمی اوزبک | ساعت ۴:۸ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
5
0
پاسخ
چرا یارانه این ماه من واریز نشده است؟
» اسماعیل کنعانی احمد بگلو | ساعت ۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
4
0
پاسخ
این ماه یارانه خانواده ما رو کلا قطع کردید که بنده به عنوان سرپرست خانوار اعتراض دارم لطفا در این خصوص بررسی لازم را بعمل آورید. ونسبت به واریز آن اقدام کنید
» حسین هداوند | ساعت ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
5
0
پاسخ
من یک بازنشسته هستم وبه یارانه خود نیاز دارم و از حق خودم نمیگذرم واز مهر ماه یارانه من با 4سر عایله قطع شده و نمبدانم چگونه پیگبرب کنم
» ژ الف | ساعت ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
4
0
پاسخ
با سلام
من از خانواده ای هستم که پدرم صاحب 2دختر است و بازنشسته دولت و یارانه خودمان را برای سه نفر خودم پدر و مادرم دریافت میکنیم.اما خواهرم که ازدواج کرده یارانه خودش همسر و پسر خردسالش حذف شده.بسیار وضعیت مالی بدی دارند به دلیل اینکه همسرش ورشکست شده و به علت بدهی شدید مالی پرونده دادگاهی هم دارد و حتی مجبور به ترک شهر و محل سکونت شده.نه خانه نه ماشین نه هیچ امکان مالی قابل توجهی برای این خانواده وجود ندارد.فرزند 6ساله و خواهرم الان در خانه ی اجاره ای و همسرش در شهر دیگری به سر می برند.همسرش درامد ناچیزی دارد که یارانه بخش مهم این درامد بود که مستقیما به خواهرم و فرزندش تعلق میگرفت...خواهرم بیکار است و حالا که من درحال نوشتن این مطالبم جز اشک چیزی از یارانه این ماه نصیب نداشته.از شما خواهش میکنم در صورت نیاز برای بررسی وضعیتشان، درج اطلاعات نمایم چراکه حذف یارانه خانوارهایی ازین دست که سخت محتاج دریافت یارانه هستند دور از انصاف است...وضیت مالی خراب این خانواده به دلیل بدهی همسر خواهرم،کاملا مشهود در سیستم قضایی می باشد...از شما عاجزانه تقاضا میکنم کمکمان کنید....
» بهروز صمدى | ساعت ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
7
1
پاسخ
من معلم بازنشسته داراى سه فرزند مجرد ودو تادانشجو
» محمد یعقوبی | ساعت ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
3
1
پاسخ
چرا یارانه من دراین ماه قطع شده در صورتی که من یه کارگر ساده بیکارم آخه چه عدالتی هست باید به کی گفت تا حق منه کارگر بیکارو بدنبدند
» بهرام | ساعت ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
2
2
پاسخ
با سلام و عرض ادب
اینجانب الان دو ماهی هستش که یارانه ام رو حذف کردم و سایتی رو هم برای اعتراض پیدا نمی کنم. لطفا راهنمایی ام کنید
» محمد یعقوبی | ساعت ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
3
0
پاسخ
چرا یارانه من دراین ماه قطع شده در صورتی که من یه کارگر ساده بیکارم آخه چه عدالتی هست باید به کی گفت تا حق منه کارگر بیکارو بدند از شما خواهشمندم با برسی به خواسته این حقیر اقدام نموده برای یارانه ام با تشکر
» بهرام | ساعت ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
2
1
پاسخ
با عرض سلام و ادب
اینجانب به شماره ملی 6319917032 الان دو ماه هستش که یارانه من واریز نشده است.
دانشجو ، متاهل ، مستاجر ، شاغل هم نیستم. لطفا رسیدگی فرمائید. 09372844452
» [email protected] | ساعت ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
4
1
پاسخ
سلام میخواستم دلیل قطع یارانه نوبت مهر خودم رو بدونم
» ساعد صالحی نسب | ساعت ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
9
1
پاسخ
با سلام، اینجانب با توجه به فقط دریافت ماهانه حقوق بیمه بیکاری، چرا یارانه نقدی مهر 94 من واریز نگردیده است؟ لطفا" پی گیری فرمایید، و نسبت به واریز آن اقدام نمایید.
با توجه به این حقوق بیکاری و داشتن دو فرزند محصل و دانشجو ، آیا واقعا" انصاف است که یارانه ما پرداخت نشده؟!!
» عباس اسمعیلی | ساعت ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
6
1
پاسخ
چند ماه یارانه ام پرداخت نمیشه اعتراض میکنم میگه هیچ تغییری در وضعیت شما بوجود نیامده . یعنی از حساب دولت خارج شده ولی تو حساب من و امسال من نیامده و خدا میدونه که کی گندش درمیاد ...
از مسئولین خواهشمندم مراکزی را بطور موقت برای رسیدگی به اعتراضات حضوری مردم معرفی کنند .
با تشکر
» احسان | ساعت ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۷/۲۷
9
0
پاسخ
یارانه ما حذف شده به علت اینکه قبلا ماشین خریدیم وفروختیم ولی به علت آشنا بودن سند نزدیم،نه خونه داریم و نه ماشین
اعتراض هم کردیم ولی شماره رو اشتباه زدیم
لطفا پیگیری کنید،
شماره ملی4569574084
شماره همراه 09121316802
» عبدالصمد فقهی | ساعت ۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۷/۲۸
9
0
پاسخ
چرا یارانه بدون اطلاع قطع شده لطفا شفاف جواب دهید
» محسن اشرفي | ساعت ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۷/۲۸
7
0
پاسخ
سلام چرا يارانه يك كارگرحقوق بگير تامين اجتماعي بايد قطع شود ملاك چيست
» م ک گ | ساعت ۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۷/۲۹
3
4
پاسخ
با سلام
یارانه من قطع شده است از کجا به صورت دقیق میتونم پیگیری کنم ؟؟
» محمدحسن عظيمي | ساعت ۱۱:۲ - ۱۳۹۴/۷/۲۹
3
0
پاسخ
يارانه خانواده پدرمن باشماره ملي0639589537 قطع شده درصورتيكه ايشون بازنشسته زير ده سال تامين اجتماعي باماهي حدودا 265.000 تومن خقوق بازنشستگي هستند ودو فرزند دانشجوهم دارند وملك واملاكي هم ندارند كه ايشون بخاطر نياز ومخارج زندگي دوباره دارند ميرند كارگري ...واقعا معيار براي حذف ايشون چه بوده خواهشمندم وضعيت ايشون بررسي بشه بعد واقعا ميبينيت كه ايشون جزئ نيازمندان بودند ويارانه ايشون برقرار بشه ممنونم
» فرزاد محمدي | ساعت ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۷/۲۹
4
0
پاسخ
چرا يارانه مني كه تو خونه مريض افتادم و منبع درآمد ندارم قطع شده ؟ ، الان ٢ ماه واريز نشده ، چند ساله تصادف كردم و زمين گيرم
كد ملي : ٣٨٤٩٩٢٠٦١٥
» بهرام سیدی | ساعت ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۷/۲۹
3
0
پاسخ
یارانه ما حذف شده اعتراض کردم ولی شماره رو اشتباه زدم
شماره ملی 3111408035
شماره تلفن 09131467592
» محمدرضا | ساعت ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۷/۲۹
4
1
پاسخ
با سلام يارانه من از مهر ماه قطع شده در حاليكه كارمند قراردادي با حقوق يك و صد ميباشم و قراردادم نيز فقط تا پايان امسال است و در ليست تعديل شركت براي سال بعد قرار دارم از دار دنيا يك آپارتمان كوچك در محدوده ميدان سپاه دارم و يك ماشين قراضه و جالبه علت حذف راهم داشتن آپارتمان در عشرت آباد ذكر كرده اند آيا آپارتماني كه من و خانوتده ام در آن زندگي ميكنيم و ماهي 420 هزار تومان قسط آن را ميدهم ميتواند دليل موجهي باشد ضمنا همسر من چند سال پيش به علت مشكل قلبي دچار آمبولي شد و فلج سمت راست بدن هم به مشكلاتمان اضافه شد و چون من تك پسر هستم بايد به پدر و مادر پير و ومريضم هم برسم كه پدرم نيز بيمار سرطاني و مادرم نيز بيمار ديابتي و مبتلا به آرتروز شديد است و چون پدرم از كار افتاده و فاقد بازنشستگي ميباشد بايد بخشي از خرج آنها را هم بدهم آيا انصاف است روساي اداره ما كه در خ فرشته زندگي ميكنند و سالي چند بار كانادا ميروند يارانه بگيرند و من محروم شوم. بخدا اگر بدانم با حذف شدن من يك زن خياباني يا يك كودك كار نجات پيذا ميكنم راضيم ولي ميدانم كه اينطور نيست.خواهشمندم رسيدگي شود.
كد ملي 0055046703
شماره 9127165501
» امیر خاله اوغلی زاده | ساعت ۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۸/۱
5
0
پاسخ
از شما به خاطر درامد کم درخواسث وهمچنین به علت مشکلی که برام پیش امده نیاز مبرم به این پول دارم
» فرزادمحمدى | ساعت ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۸/۱
5
0
پاسخ
بإسلام يارانه من دوماهه قطع شده درحالى كه خودم به علت تصادف زمين گيرشده ام لطفاپيگيرى كنيد.كدملى3849920615
» محمد علی کوچک | ساعت ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۸/۱
4
0
پاسخ
بازنشسته تامین اجتماعی قطع یارانه در شهریور 94
» مریم رحیم خانزاده طهرانی | ساعت ۲۱:۱ - ۱۳۹۴/۸/۱
1
0
پاسخ
با عرض سلام بنده فرهنگی هستم و بدلیل بیماری و عدم تواناییشوهرم برای کسب درامد بنده سرپرست خانواده شدم و با وجود مخرج سنگین زندگی توانایی امرار رمعاس نداریم با این وجود یارانه هم از مهر ماه قطع شده خواهشمندم رسیدگی فرمایید
» ناشناس | ساعت ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۸/۲
4
0
پاسخ
من 59 سال دارم . از دار دنیا یک ماشین قدیمی برایم مانده . بخاطر همین موضوع من را جزو دهک ثروتمند قرار دادید .!!! آخه این چه عدالتیه ... پس با چه وسیله ای نان خانواده ام را تامین کنم . اگر من ثروتمندم پس ثروت مندان چه بگویند ////////////////
» مهدی | ساعت ۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۸/۳
5
0
پاسخ
سلام خدایی فقط نظر سنجی نباشد رسیدگی کنید میگن هر چی سنگه ماله پای لنگه همین جور گرفتاری اول تحقیق کنند بعد قطع کنند نا انصافا
» امیر اسکندر لواسانی | ساعت ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۸/۳
2
0
پاسخ
با سلام بازنشسته وزارت دفاع هستم و منزلی 60 متری در تهرانسر دارم و خودم در شرق تهران مستاجر هستم همسرم خاندار و پسرم سرباز لطفا دلیل قطع یارانه ام از مهر 94 را اعلام فرمایید
» امیر اسکندر لواسانی | ساعت ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۸/۳
3
0
پاسخ
با سلام بازنشسته وزارت دفاع هستم و منزلی 60 متری در تهرانسر دارم و خودم در شرق تهران مستاجر هستم همسرم خاندار و پسرم سرباز لطفا دلیل قطع یارانه ام از مهر 94 را اعلام فرمایید
» ابوالقاسم پورعلی | ساعت ۱۷:۷ - ۱۳۹۴/۸/۴
3
0
پاسخ
من یک بانشسته ازسال۸۸هستم.و۶۵سال سن دارم.یارانه کمک خوبی درزندگی من بود چرا قطع شده کدملی0939272695
موبایل.09122236825
» افشین خالقی | ساعت ۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۸/۶
2
0
پاسخ
سلام دوست من با دو تا ماشین ، دوتا خانه در وسط شهر تهران باماهی 6 میلیون تومان حقوق یارانه میگیره بنده بدون ماشین و خانه و باماهی 2 میلیون تومان در آمد یارانه ام حذف کردند . با این حذف بنده باعث خنده و مزاح اون و سایر اطرافیان شدم . خدا را شکر باعث خنده شدیم اون هم از سر برکت شما عزیزان...
» صالحی | ساعت ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۸/۶
3
0
پاسخ
كلا اين سايت كار نميكنه. سر كار گذاشتيد مردمو ؟؟؟ خجالت که نمی کشید. انگاری ....

پاسخ:
» هیوا محمدیان | ساعت ۱۶:۵ - ۱۳۹۴/۸/۶
1
0
پاسخ
سلام من مستاجر هستم وه نه ملکی دارم نه خانه ای نه حقوق ثابتی این یارانه کمک خرجی برای من و خانواده ام بود حالا یارم چند ماهه که قطع شده اگه میشه رسدیگی کنید ممنون
کد ملی:3732704777
» محب شرونی | ساعت ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۸/۷
3
0
پاسخ
فرهنگی هستم ساکن روستا دارای سه فرزند و سرپرستی پدر و مادرم را نیز به عهده دارم چرا باید یارانه ام قطع شود
» عباس | ساعت ۱۹:۰ - ۱۳۹۴/۸/۸
2
0
پاسخ
چند ماه یارانه نمیگیرم بل ماشین کار میکنم و فقط یه ماشین به نامم علت قط یارانه چیه !
تو سیستم هم میگه در وضعیت شما تغییری بوجود نیامده یعنی داره پرداخت میشه اما تو حساب من نمیاد پس یکی داره دزدی میکنه یا سیستم شما ایراد داره و مردم رو سرکار گذاشتین 09353796939
» عباس | ساعت ۱۹:۶ - ۱۳۹۴/۸/۸
2
0
پاسخ
چند ماه یارانه من قطع شده با ماشین کار میکنم و فقط یک ماشین دارم علت قطع یارانه چیه !
اعتراض میزنی میگه در وضعیت شما تغییری به وجود نیامده یا سیستم ایراد داره یا تو حساب من نیامده و
09373697939

پاسخ:
» عباس اسمعیلی | ساعت ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۸/۸
1
0
پاسخ
با سلام لطفا رسیدگی کنید دیگه
چند ماه قطع شده و ده بار اعتراض زدم یه ماشین دارم و با همان ماشین کار میکنم مستاجرم
09373697939
» محسن عباس زاده | ساعت ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۸/۹
1
0
پاسخ
ایا معلم که قشر مستضعف جامعه هست باید یارانه ش قطع شود؟با۲۴سابقه واین همه وام وقسط..
» ناشناس | ساعت ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۸/۹
5
0
پاسخ
تكليف 4 جوان بيكار 30 ساله و 29ساله و 24 ساله و... را مشخص كنيد چرا افرادي كه داراي فرزند بزرگسال هستند بايستي تحت فشار قرار گيرند ما كارمند حقوق بگير هستم آيا داشتن فرزند كه مورد نظر همه مسئولين محترم نظام است گناه محسوب مي شود كه نه كاري برايشان است و يارانه آنها هم قطع مي گردد
با تشكر
» NM | ساعت ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۸/۹
3
0
پاسخ
باسلام یک بیمار خاص که هزینه در مان آن کمتر از 3میلیون در ماه نیست انصاف کجاست که یارانه اش قطع شود .لطفا بررسی شود
» سید جلیل حسینی تبار | ساعت ۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۸/۱۰
4
0
پاسخ
با سلام اینجانب آقای حیسنی تبار نسبت به خذف یارانه نقدی خود وخانواده اعتراض دارم
» امیر | ساعت ۲۲:۱ - ۱۳۹۴/۸/۱۱
4
0
پاسخ
با سلام .اینجانب با وجود داشتن بازنشستگی از کار افتادگی و داشتن سه فرزند که دو تا در حال تحصیل هستند یارانه ام قطع شده.لطفا رسیدگی کنید. میلغ یاراته برای ما کمکه.لطفا.لطفا
» ناشناس | ساعت ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۸/۱۲
3
0
پاسخ
باااااااااز نمیشه
» مسعود کریمی پور | ساعت ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۸/۱۲
2
0
پاسخ
با سلام یارانه ما از مهر ماه پرداخت نشده هیج دلیل قانع کننده ای هم وجود نداره .
» مژگان رادزاد | ساعت ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۸/۱۲
1
0
پاسخ
با سلام یارانه من این ماه واریزنشدهدلیلی برای قطع شدن نیست چون حقوق ندارم و سرپرست خودم هستم لطفا رسیدگی کنید
» امیر خاله اوغلی زاده | ساعت ۲۲:۹ - ۱۳۹۴/۸/۱۲
4
0
پاسخ
باسلام شمارا به خدا چرا یارانه ما را قطع کردید ما اگر وضع مالی خوبی داشتیم کارگر مردم نمی شدیم 0938741152 ممنون
» پ | ساعت ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۸/۱۴
1
0
پاسخ
سلام.برای کارت من یارانه ریخته نمیشه .ولی ش ملی و شماره حسابمو ک در سایتی ک گذاشتین میزنم .قبول نمیکنه.لططططفا پیگیری کنید
» مهدی | ساعت ۰:۳ - ۱۳۹۴/۸/۱۵
0
0
پاسخ
باسلام . یارانه من این ماه واریز نشده.دلیلی برای قطع شدن نیست چون حقوق بازنشستگی میگیرم و دارای دو فرزند محصل می باشم. آیا این عدالت میباشد.
» سید مصطفی حسینی | ساعت ۱۸:۴ - ۱۳۹۴/۸/۱۵
0
2
پاسخ
من هیچی بنامم نیست مستاجرم 2 تا بچه دارم وضعیت مالی خوب هم ندارپارسالم اوضاع مالیم به هم خورده کاسبی میکردم مغازه دار بودم با این بازار دیگه هیچی نداریم دلمون به همین یارانه خوش بود که اونم قطع کردین این بی انصافی به چه دلیل بر چه مبنایی خیلیا که خونه دارن ماشین دارن اوضاع مالی خوبی دارن یارانه هم می گیرن من از حق 2 تا بچه سید که داره خورده میشه نمیگزم خدا هم ازتون نگذره اگه پولی که حق ماهست و ندی0322215897ملی کد
» احمد | ساعت ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۸/۱۶
0
1
پاسخ
من سه تا پلاک درام که همشون قیچی شده طی چن سال سه تا پراید مدل پایین داشتم که به این صورت فروختم یکی دیگه خریدم الان تو سایت نوشته شما سه دستگاه ماشین دارید و قسط ماهانه هفت صد و شصت هزار تومان قسط بانک مسکن دارم و حقوق هشت صد وهفتاد هزار تو مان و یک فرزند هم دارم ایا یارانه من باید قطع بشود من جزو اغنیا هستم ایا و من خوب میدانم که تمامی سایتهای اعتراض صرفا جهت سره کار گذاشتن امثاله ما هست البته من اینطور فکر میکنم و از صحبتهای مردم مشخصه به هر حال این شماره ملی منه 4322321781 احمدشیرمیری 09193849588 ان شاالله برسه روزی که عدالت اجرا بشه
» مسلم شورچه | ساعت ۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۸/۱۷
1
0
پاسخ
يارانه اينجانب قطع شده است و درحال حاضر هيچگونه منبع درآمدي ندارم فقط يك ژرايده كه با آن مسافركشي ميكنم خانواده اي 4 نفره هستيم خواهشمند است ژيگيري نماييد
» مسلم شورچه | ساعت ۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۸/۱۷
2
0
پاسخ
اينجانب مسلم شورچه حدود سه ماه است اعتراض نوشته ام(يارانه ام قطع شده است) اما متاسفانه رسيدگي نشده است شماره ملي من 3308933411است لطفا رسيدگي نماييد
» الهام حری | ساعت ۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۸/۱۸
3
0
پاسخ
من یک زن مطلقه ام باهزارتامشکلات برای چی یارانم قطع شده2992158526کدملی اینجانب لطفارسیدگی کنید
» مرتضی کارگرابرقویی | ساعت ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۸/۲۰
2
3
پاسخ
باسلام،اینجانب مرتضی کارگرابرقویی باکدملی5039465343وشماره حساب6280231212493851قطع شده،آخه رو چه حسابی؟خ

پاسخ:
» ناشناس | ساعت ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۸/۲۲
3
1
پاسخ
با سلام اولا پرداخت یارانه بخاطر گران کردن آب وبرق ونان مجانی که قول داده بودند صورت پذیرفت دوما آنانکه دم از عدالت محوری میزنن وبه ظاهر اغنیا را پیدا کرده اند چطوری خودشان و افرادی که دارای چندین وچند خانه وآپارتمان میباشند را نمی بینند آنانکه بهر نحو از دادن مالیات در میروند و درآمد شبی بالای میلیون دارند واز رانت دولتی استفاده بسیار میکنند مثل وزرا نمایندگان مجلس و...آیا یارانه آنها حذف شده و فقط مانده قشری که با زحمت درآمد اندکی دارند جالب و کمی خنده( گریه) آور است ریا تا کجا؟
» سیدیدالله هاشمی | ساعت ۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۸/۲۶
6
0
پاسخ
باسلام واحترام خدمت آقایانی که .... و یارانه که حق قانونی مردم میباشد را قطع میکنند. بنده با شماره ملی 4590982099 بازنشسته آموزش و پرورش بسطام استان سمنان با ماهی 1100000توان و 4 سرعائله و دارای دو فرزند دارای تحصیلات عالیه بیکار هستم و 3ماه است که یارانه مرا قطع کردن به دلیل اینکه بنده پزشک هستم. تاکنون 4 سال که یارانه میگرفتم پزشک نبودم الان که قطع کردید پزشک شدم و درسایتتان گفته بودید که ظرف 15 روز به اعتراضات پاسخ داده میشود. چرا ؟ اگربنده فرزندانی مانند بابک زنجانی تحویل جامعه میدادم درحال حاضر یارانه ام بدون هیچ کم وکاستی برقرار بود. آقایان محترم این را بدانید که منشاء تمامی ناهنجاریها وفسادها درجامعه وازبین رفتن ارزشهای اخلاقی که هم اکنون درجامعه ماشاهدش هستیم تبعیض وبی عدالتی است .والسلام

پاسخ:
» علیرضا | ساعت ۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۸/۲۷
2
0
پاسخ
هر دم از این باغ بری میرسد........
» بهروز کاویانی | ساعت ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۸/۲۷
4
0
پاسخ
باسلام بهروز کاویانی هستم در منطقه مستضعف نشین ملارد زندگی میکنم که فقط سه میلیون تومان بدهی بانکی دارم که نتوانستم اقساطم را پرداخت نمایم سه ماه هست یارانه من قطع شده بنده نه ماشین دارم و نه خانه در امدم هم طبق مستندات ماهیانه پانصد هزار تومان هم نمیباشد نمیدانم بر چه دلیلی و طبق چه قانونی این حق قانونی من و زن و بچه من را حذف کرده اند لطفا رسیدگی کنید کدملی 1374145289
» عباسعلی کاظمی | ساعت ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۸/۲۸
0
0
پاسخ
باسلام مدتی است به دلیل کمر درد قادر به کار نیستم و....اخه چرا من ...شماره ی ۰۹۱۷۷۰۲۱۹۹۵
» کاظم احمدی کوپایی | ساعت ۱۴:۸ - ۱۳۹۴/۸/۲۹
3
0
پاسخ
سلام خسته نباشید کاظم احمدی هستم با شماره ملی ۵۶۵۹۵۴۲۰۰۱ یارانه حق ماست چرا قطع کردید توی این گرونی
» صادق قاسمی | ساعت ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۸/۲۹
0
0
پاسخ
سلام شماره ملی 3251408860بزن ببین چیزی دارم میدانم پولی تو حساب داشتم بخاطر او یارانم قطع شد چرا فقط موجودی حسابامو حساب کردین چرا چک برگشتیمو نگا نکردین چک پاس کردم الان فقط ماشینی واسم مونده بود اونم واسه بدهی فروختم بخدا هیچ سندی بنام ندارم 3 ساله بیکارم کاری حرفه ای ندارم کارکنم ماشینی داشتم اونم رفت الان موجودی حسابامو نگا کنید چک برگشتیمو حساب کنید جانه بچت مقایسه کن حق یارانه ندارم
» مهدی دانشور | ساعت ۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۸/۳۰
1
4
پاسخ
سلام مدت دو ماه یارانه ما قطع شده در سایت هم معترض شدیم جواب نشد به قرآن مجید کل دارایی من یک خونه متوسط قول نامه ییی در شهر کوچکی مثل شهر خودمان نمی کند منتهای مراتب اینکه خونه کلنگی من سند داره در شهر ده هزار نفری ما صدا مغازه قول نامه ایی وجود داره که من حاضر کل داریی خودمو با یکی از این مغازه ها عوض کنم که میدانم نمی شه ولی با این وجود یارانه من کارمند قطع میشه که هفتاد ملیون بدهی بانکی دارم9188166284
» رادمنش | ساعت ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۸/۳۰
4
2
پاسخ
دو بار اعتراض فرستادیم جوابی حاصل نشد آقایان محترم اخه دیگه چطور باید گفت هر چه که بود گفتیم نمی دانیم مثل اینکه روا بر این است اول یارانه قشر ضعیف قطع شود و بعد اغنیا بنطر خودتان این درست است من که مستمری بگیرم با 799 هزار ووالدینم تحت تکفل من هستند یعنی در حقیقت من سرپرست می باشم ولی پدرم را سرپرست اعلام کردیم سه خواهر بیکار هم دارم که خانه کلنگی جنوب شهر ما را بهانه حذف کردید انصاف است اجر خانه برای جبران این همه گرانی با این کم درامدی می شود فقط اگر مراجع به پزشک نباشد تجدید داروی والدینم در ماه کمتر از 130 تومان نیست لطفا رسیدگی کنید اگر قرار ه یارانه ای پرداخت شود ما وامثال ما می بایست جزو اخرین حذفیها باشیم نه این مرحله شماره ملی 4720507557 وشماره حساب 710016600626 برای استعلام از وزرات کار وصحت گفتارم شماره ملی من 4720653464 می باشد . با تشکر
» عباس | ساعت ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۸/۳۰
8
2
پاسخ
با سلام رایانه ما ۲ ماه که قطع شده
» علی | ساعت ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۹/۱
4
0
پاسخ
باسلام
به استحضار میرساند دو ماه یارانه ام قطع شده است متاسفانه هنوز هیچ اطلاعی به بنده نداده شده است با توجه به مشکلات مالی و بیکاری اینجانب لطفا پی گیری فرمایید
» هما احمدی | ساعت ۲۰:۱ - ۱۳۹۴/۹/۱
1
0
پاسخ
با اینکه جز بیماران خاص هستم ولی 2 ماه است یارانه ام قطع شده 4949598449
» نسترن قوشچيان | ساعت ۲۱:۷ - ۱۳۹۴/۹/۱
3
0
پاسخ
سلام يارانه ماه آبان من واريز نشده خواهشمندم رسيدگى كنيد درضمن سامانه اعتراض به قطع يارانه كار نميكند
» قدرت الله عبدوس | ساعت ۰:۴ - ۱۳۹۴/۹/۲
2
0
پاسخ
یارانه ماه آبان برای من واریز نشده لطفا پیگیری کنید شماره تماس من۵ ۰۹۱۲۱۳۸۸۰۷
سامانه اعتراض کار نمیکند
» ایران | ساعت ۹:۲ - ۱۳۹۴/۹/۲
2
1
پاسخ
اینجانب باتوجه به اینکه مستاجر بوده ویک زن بیوه که شوهرم فوت نموده وسرپرست خانوارمیباشم ودارای بیماری قلبی بوده ودوفرزند پسر مجرد دارم دوماه است که یارانه ام قطع شده خواهشمندم رسیدگی نمایید واعتراض زده ام اما هیچ اطلاعی ندادند شماره ملی 3340034346شماره موبابل 09357127157
» فاطمه | ساعت ۱۰:۰ - ۱۳۹۴/۹/۳
2
0
پاسخ
با سلام اینجانب با توجه به اینکه سرپرست خانواده بوده و هیچ منبع درامدی ندارم و در وضعیت مالی خوبی قرار ندارم یارانه ام قطع شده واقعا جای سوال است که ملاک قطع کردن یارانه ها چیست لطفا رسیدگی کنید اعتراض هم زده ام اما هیچ جوابی نگرفتم شماره تماس 09010585413
» اسفندیار ازادی | ساعت ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۹/۳
3
0
پاسخ
,وزیر محترم با سلام یارانه بنده را مهر وابان حذف کردهاند و نوشته اند 3تا ماشین دارد سال 82 ماشین پراید اقساطی که داشتم 4 سال بعد فروختم مجددا پزو 405 اقساطی گرفتم تصادف کرده باعث از دست دادن فرزندم و ان اسقاطی فروختم الان یک ماشین مدل 90 که اقساطی گرفته ام خودم کارمند عادی هستم هیچ درامد دیگری ندارم عمل باز قلب انجام دادهام همسرم دچار سرطان سینه شده که عمل کرده هر 20 روز امپول شیمی درمانی تزریق میکند و متحمل به خرج سنگین میشوم حذف یارانه برعکس است کسانی که نیاز دارند قطع میکنند عدالت نیست تقاضای واریز مجدد را دارم
» حسن شعبانی | ساعت ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۹/۳
5
0
پاسخ
باسلام وخسته نباشید اینجانب باکد ملی 0589639285وتلفن همراه09123050928وکارگر باز نشسته بیمه اجتمایی با حقوق هفتصد هزارتومان با سه سر عائله ویک دختر دانشجو ویک اپارتمان اجاره ای وچندین سال مستاجری و ایثار گر گمنام اکنون متوجه شدم که مورد بی مهری قرار گرفته ویارانه ام قطع گردیده است قضاوت را به شما واگذار میکنم لذا در خانه کس است یک حرف بس است بدینوسیله تقاضای رسیدگی فوری واستمرار مجدد ان را دارم باتشکر مجدد
» حسن شعبانی | ساعت ۱۲:۱ - ۱۳۹۴/۹/۳
2
0
پاسخ
باسلام اینجانب با کد ملی 058 9639285وتلفن09123050928بازنشسته بیمه اجتمایی باهفتصد هزار تومان حقوق ومستاجر بودن وداشتن یک دانشجوی دانشگاه ازاد وایثار گر گم نام متوجه الطاف شما در خصوص قطع یارانه شدم لذا ضمن اعلام نا رضایتی خود اعتراضم را اعلام وتقاضای بر قراری مجدد ان را خواستارم واین سومین بار اعتراض میباشد باتشکر
» مهدی خ | ساعت ۱۹:۷ - ۱۳۹۴/۹/۳
1
0
پاسخ
سامانه ثبت اعتراض قطع هستش و مردم رو سرکار گذاشتن چون اصلا باز نمیشه و فعال نیست.
» فاطمه | ساعت ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۹/۴
5
0
پاسخ
سلام من در مرحله ی دوم ثبت نام یارانه جامندم الان 3 سال ازدواج کردم شوهرم دانشجو بوده الانم سربازه خودمم دانشجو هستم خواهشا برای ثبت نام مجدد کاری بکنید ما هایی که پیام گذاشتیم و شما بی اهمیتی میکنین هیچکدوم راضی نیستم که دولت حق مارو بخوره
» خانم خانم طریفی | ساعت ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۹/۷
2
0
پاسخ
اینجانب با 3دختر مجرد وبیمه 750000تومانی که میگیرم با اجاره که 400 تومانی یارانه که فقط پول اب وبرق پرداخت میشد قطع شده است این عدالت است خواهشمندیم رسیدگی کنید
» محسن جزمی | ساعت ۸:۰ - ۱۳۹۴/۹/۹
3
0
پاسخ
سلام
سایت yaraneh10.ir برای ثبت اعتراض به قطع یارانه باز میشود ولی امکان ثبت اعتراض ندارد. این هم درنوع خودش بی نظیر است.
» مسعودایزدپناه | ساعت ۰:۱ - ۱۳۹۴/۹/۱۱
2
2
پاسخ
سلام 45روزبیشتراست.کهبزرگواران اعتراص زدم ولی نه یارانه ام آمد؟نه جواب
» مسعودایزدپناه | ساعت ۰:۴ - ۱۳۹۴/۹/۱۱
2
1
پاسخ
یارانه ام بهم برگردانید
» یک پول دار از نظر مسئول کار ورفاه اجتماعی | ساعت ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۹/۱۲
3
0
پاسخ
چرا سامانه استعلام وضعیت یارانه را بستنند ؟ یعنی دیگر پیگیری نکنیم بخدا این برخوردها نادرست است کسی باید به این وضعیت رسیدگی کند .لطفا
» کوثر رحیمی آخوره بالایی | ساعت ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۹/۱۴
2
0
پاسخ
با سلام من پیر زنی ۹۶ ساله هستم که با دخترم با هم مستمری بگیر سازان تأمین اجتماعی هستیم حقوق ما حدود یک میلیون تومان است با پیری و بیماری و استفاده از دارو و درمان و بلحاظ پیری و بیماری مجبور به استفاده از پوشک و پرداخت هزینه های آن و دکتر های مختلف و دارو و وسایل جانبی میباشم چرا یا رانه ما را قطع کردید . اگر کسی خودرو شخصی داشته باشد بنظر شما آیا میتواند بجای پرداخت هزینه هایش مثلأ یک بخشی از لاستیک ماشین را بدهد . یا مثلأ چراغ راهنمایش را بدهد نان بخرد ؟؟!! و یا اگر کسی خانه شخصی داشته باشد میتواند یک آجر از دیوارآنرا بکند و ببرد داروخانه دارو بگیرد و در ازای هزینه دارو آجر بپردازد !!! این چه استدلالیست که شما برای نپرداختن یارانه ملت دارید ؟؟ قیمت برق و آب و گاز و تلفن و نان و ارزاق عمومی ووتمامی اجناس را برگردانید به زمان قبل یعنی ازرانش کنید انوقت یارانه مردم را نپردازید .
» حسن | ساعت ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۹/۱۵
1
0
پاسخ
یارانه ها را شانسی قطع می کنند در انتخابات ما هم شانسی انتخاب می کنیم
» محمد | ساعت ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۹/۱۵
1
0
پاسخ
با عرض سلام وخسته نباشید من یک نیروی خدماتی در آموزش وپرورش هستم پیمانی وباحداقل دستمزد قانون کار بااین حال یارانه ام دو ماه است که قطع شده لطفاپیگیری کنید شماره ملی3875707532
» مهرداد دوستکامی | ساعت ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۹/۱۶
1
0
پاسخ
من دانشجو و متاهل و مستاجر و فاقد شغل و گرفتار قضایی بواسطه مسایل مالی که مدت 7 سال استدرگیر زندان و دادگاه هستم چگونه است عدالت برخورد در پرداخت یارانه چون در نزدیکی من هستند ادمهای که هم پدر و هم زن شاغل و چندین خانه و مستحق دریافت یارانه اقای طیب نیا، و ربیعی و نوبخت حضرات معظم لطفا یارانه 6 ماه قطع شده مرا با ادامه بدهید4689
» مهرداد دوستکامی | ساعت ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۹/۱۶
1
0
پاسخ
من اهل استان فارس بشماره ملی 2511247593 و شماره حساب یارانه 62322010504 میباشم که مدت 6 ماه است یارانه ام قطع شده و دانشجو و متاهل و اجاره نشین هستم من نمیدانم شما نیز چرخ گردونی دارید و قرعه بنام هرکس افتاد حذف میشود یا ملاک درستی دارید چرا یارانه من اکنون 6ماه است قطع میباشد ولی در چند قدمی من ادمهایی با داشتن پدر و مادر شاغل و چندین خانه مهر و نامهر مستحق دریافت یارانه هستند شما را بخدا اندک ابرو مارا حفظ کنید و بفرمایش حضرت علی بترسید از اه کسی که از بی پناهی بگویید پناه میبرم برخدا به خود ایید
» مهران | ساعت ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۹/۲۰
2
0
پاسخ
من و خانمم 3 ساله ازدواج کردیم.داماد سرخونه هستم.شغلم کارمندیه ماهی 1250000 و یک پژو مدل 87 دارم.یارانمو قطع کردن.گفتن سه تا ماشین به نامته.توی سایت اعتراض نوشتم.بعد از گذشت تقریبی 2 ماه هنوز هیچ خبری نیست.سایتش هم قطع شده.فرمانداری و پلیس +10 هم کاری نمیتونن بکنن.یکی از بستگان رو فرستادم اداره هدفمندسازی یارانه ها تهران.که اون هم نتونسته کاری بکنه.تو این کشور مسئول هدفمندسازی یارانه ها کیه و به کجا باید مراجعه کرد؟
09378165528 این شماره منه.اگه شده تا بیت رهبری هم میرم برای پیگیری.چون واقعا بهش احتیاج دارم
» عمران نوری دولان | ساعت ۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۹/۲۱
2
0
پاسخ
سلام من اهله تبریز هستم سرپرسته خانواده هستم واجاره نشین هستم وکارکر فصلی هستم از این ماه یارانه ما قط شده هست لطفا رسیدگی کنید شماره ملی 1360368388وشماره حساب 0305605986001میباشد
» حسن داوری | ساعت ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۹/۲۲
2
0
پاسخ
باسلام اینجانب حسن داوری به بزرگمردان سوالم این است که چرا بایدیارانه ام قطع شود .معلم هستم .خانمم خانه دار.دارای ۴فرزند دانش آموز. درحال تحصیل . هیچ درآمددیگری ندارم . خواهشمند است نبت به برقراری یارانه اینجانب اقدام نمایید. ممنون .
» ودود عبدی | ساعت ۱۱:۶ - ۱۳۹۴/۹/۲۵
3
1
پاسخ
باسلام یارانه من قطع شده لطفا یه دلیل منطقی بیارید که چرا من اعتراض هم کردم جواب ندادید دلیل قطع یارانه من چیست ؟ اولا بیمه ندارم ،دوما حقوق ندارم ، درآمد ندارم راننده آزانس میباشم با یک پیکان که اونم کلا خرج داره و مخارج زندگی هم که سرسام آوره و یه دختر دارم که کلی خرج درس خواندنشه پس بگید دلیل قطع یارانه من با این شرایط زندگی چیه ؟ لطفا رسیدگی شود الان سه ماهه اعتراض کرده ام جوابی نشنیده ام
» ودود عبدی | ساعت ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۹/۲۵
3
0
پاسخ
با سلام من امروز در مورد حذف یارانه باز دوباره اعتراض دادم و فرمانداری هم مراجعه کردم اما مسئولان گفتند ما رسیدگی نمیکنیم 2970240981 لطفا به اعتراضات من رسیدگی شود
» شهرام رحمانی | ساعت ۱۰:۹ - ۱۳۹۴/۹/۲۶
3
0
پاسخ
باسلام
الان 2ماهه یارانه من قطع شده لطفا رسیدگی نمایید
» رادمنش | ساعت ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۹/۲۶
5
0
پاسخ
این سامانه فقط برای بیان مشکلات مردم گذاشته شده یا هستند کسانی که پاسخ به این اعتراضات بدهند چون ما سه ماه است برای برقرای یارانه از طریق همین سامانه ها اقدام کردیم همچنان نتیجه نگرفتیم الان پدرم در سی سیو بستری شده ونمی توانیم حضوری اقدام کنیم لطفا مشکلات ما را جدی بگیر ید تجدید نظر بفرمایید ما را از لیست سه میلیون پول این مملکت خارج کنید شک نکنید که اشتباه شده کد ملی 4720507557 وشماره حساب 710015500626
» باران | ساعت ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۹/۲۷
3
0
پاسخ
یارانه یکی از اقوام ما باداشتن ماشین شاسی بلند و منزل مسکونی دوطبقه قطع شد ولی دوباره تونستن یارانشون برقرار کنن
» ابراهیم مددی | ساعت ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۹/۲۷
1
0
پاسخ
من یک کارگر یک کارخانه هستم مگر چقدر حقوق میگیرم که از آذر ماه یارانه مرا قطع کردند شماره ملی 5669517210
» عبدلواحد عزیزی | ساعت ۱۹:۸ - ۱۳۹۴/۹/۲۷
2
0
پاسخ
سلام سه ماه میبا شد یارانه خانواده بنده را حذف کردند یکماه است اعتراض نموده ام جواب ندادن من ازآقای وزیر رفاه درخا ست دارم به این اعتراض رسیدگی شود کدملی 4599980109 وشما مبایل 9106635054 می باشد
» محمود | ساعت ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۹/۲۷
3
0
پاسخ
بنازم این عدالت اجتماعی را... کارگر قراردادی یک اداره هستم رواسا با کلی حقوق یارانه دارن من کارگر ندارم خوب ندن خدا رو که دارم به همون واگذارشون میکنم که اعتراضات رو بررسی نمیکنن یا ترتیب اثر نمیدن چیز ارزش داری نبود ولی ۱۰ روز اخر ماه تو جونمون میرسید که الان نمیدن اگر واقعا عدلتی هستید پیگیری کنید اگر نیست ندین من اگر یارانه ام وصل نشه رای نمیدم وسلام
» فرشید | ساعت ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۹/۲۸
2
0
پاسخ
باسلام من یارانه ام دوماه است قطع شده بخاطر اینکه بعداز بیست سال اجاره نشینی با وامهای فراوان موفق شده ام سرپناهی دست وپاه کنم آیا دولت تدبیر وامید این بود؟آیا باید من تا آخر عمر اجاره نشین میبودم که یارانه ام با دوفرزند بزرگ ومخارج سنگین تحصیل قطع نشود بنده از لحاظ شغل نیز یک فرد اخراجی از شرکت آزمایش مرودشت که بعلت خصوصی سازی تعطیل گردید هستم لطفا جواب من رو بدید،
تلفن09173187908
» فرشید | ساعت ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۹/۲۸
0
0
پاسخ
جرم:خرید خانه بعد از20سال اجاره نشینی باوام
کدملی2299055320
شماره حساب 0102265857007
شغل کارگر فصلی
» مجید | ساعت ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۹/۲۸
1
0
پاسخ
سلام واقعا خسته نباشید که یارانه من راکه منزل اجاره ای با دو فرزند در منطقه 17 تهران با اجاره خانه 60 متری 600000 زندگی میکنم و حقوق 1200000 بعد پسرم 9 ماهه مریضه 2 بارعمل شده یارانه قطع میکنید 2 ماه پیش اعتراض زدیم و الان هم واریزنشده تورو خدا رسیدگی کنید از من بیچاره تر نیست کدملی0385865260
» افشین حسین زاده حریری | ساعت ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۹/۲۸
1
0
پاسخ
با سلام من از مهر یارانه ان قطع شده در سایت سامانه اعتراض هم اعتراض کردم ولی هنوز بعد 3ماهه جوابی ندادن برای پیگیری باید چکار بکنیم اطرااف ما کسانی هستند که با داشتن مسکن و وسایا نقلیه شخصی هنوز یارانه میگیرن ولی ما که مستاجریم و فقط یک ماشین داریم حذف شدیم لطفا پیگیری کنید شماره ملی0946852049
شماره حساب1931300037904
» جمال خضری | ساعت ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۹/۲۸
0
0
پاسخ
فردی بیکاروبدون درامدم.یارانه م قطع شده.ازاین همه دقت سرسام گرفتم.تطفابررسی شود
» مهدی | ساعت ۱۵:۰ - ۱۳۹۴/۹/۲۸
0
0
پاسخ
سلام یارانه من سه ماهه قطع شده بنده کارمند هستم لطفا بررسی فرمایید
» فاطمه گلستان | ساعت ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۹/۲۸
0
0
پاسخ
اینجانب فاطمه گلستان با شماره ملی 3932646304 از مهر ماه یارانه ما قطع شده بنده سرپرست خانوار میباشم و استدعای رسیدگی دارم شماره موبایل
09125001437 با تشکر
» عبدالواحد. عزیزی | ساعت ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۹/۲۸
5
0
پاسخ
سلام یارانه خودم وهمسرم وفررندم حذف شده ای کاش دراعتراض که ارسال کرده ام رسیدگی می شد از طریق هرنهادویا اداره محلی و مشخص ومعلوم می گر دیدکه مستحق دریافت یارانه مباشم یا نه خواهشن نتبجه را از طریق پیام به شماره 09106635054و کد ملی4599980109 اعلام فرمایید
» علی اسماعیل نسب | ساعت ۰:۵ - ۱۳۹۴/۹/۲۹
0
1
پاسخ
سلام یارانه خودم وهمسرم وفرزندانم حذف شده اما تاکنون نتیحه درخواست مجدد در یافت نکرده ام به این شماره 09166723985 اعلام فرماییدیا کد ملی1861079524
» مريم اميراصلاني | ساعت ۱۳:۰ - ۱۳۹۴/۹/۲۹
5
0
پاسخ
اينجانب مريم امير اصلاني درتاريخ 1388/01/05 ازدئواج كردم يارانه ام را همسرم به عنوان سرپرست خانوار مي گرفت ولي حدودا دوسال و اندي مياشد كه طلاق گرفتم و آخرين سري كه ثبت نام مي كردند مي خواستم ثبت نام كنم سايت قبول نكرد وخواهشمنداست يارانه اينجانب را به شماره حساب 01027617530014 واريز نمايند وشماره تماس اينجانب09121945246مي باشد وكد ملي 2960426347
» محمدی | ساعت ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۹/۲۹
3
0
پاسخ
سلام.یارانه بنده و فرزندان وهمسرم از شهریور قط شده واقعا ‌بدون دلیل.با شماره ملی ۳۷۳۲۱۷۷۰۲۵.خواهشا رسیدگی کنید.
» محمد بیرامی | ساعت ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۹/۲۹
3
0
پاسخ
آقا یکی جواب بده چرا یارانه من قطع شده ؟
09377449349
» حبیب ابراهیمی | ساعت ۲۰:۱ - ۱۳۹۴/۹/۲۹
1
0
پاسخ
اعتراص به حزف یارانه
» عبدالواحد عزیزی. 09206635954 | ساعت ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۹/۲۹
3
0
پاسخ
سلام خسته نباشید چرا متوجه این همه پیامها نمی شود که شماها بین مردم وخدا وکیل هستید امیدوارم پس از برسی صاحب راهنمای فرماییید
» محسن پناهی | ساعت ۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۹/۳۰
0
2
پاسخ
سلام شما چه چیزی را به عنوان عدالت معیار قرار دادید که من در اطراف خود میبینم همه آنهایی که اصلا نیازی به یارانه ندارند مشمول دریافت یارانه هستند ولی من که از دار دنیا فقط یه مغازه داشتم که اونم به لطف دولتهای اخیر که باعث رکود وکسادی بازار شد بیکار شدم ودر حال حاضر چند ماهه که یارانه به من تعلق نمیگیره یا همه رو قطع کنید وپولشو صرف اشتغال جوانها کنید یا عدالت رو حفظ کنید۰۹۱۷۳۴۳۳۴۵۲
» حسن. شهدادی نیا | ساعت ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۹/۳۰
11
0
پاسخ
با عرض سلام. از مرحله پنجاه ششم به بعد یارانه ما خانواده 5نفری قطع شده. من حتی خانه ونه ماشین بنام من نیست. لطفا. بگوید چرا قطع شده.
» رضا فرد | ساعت ۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱
6
0
پاسخ
لطفا علت حذف يارانه اينجانب را بگوييد. الان 2 ماه اعتراض زدم اما جوابي نگرفتم
» رضا حسین پور فشکی | ساعت ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱
9
1
پاسخ
از وزارت کار وتعاون پیگیری قطع یارانه خود وخانواده را جویا شدم فرمودند بعلت خرید خانه .می خو اهم بدانم یک خانواده5 نفره تو این مملکت یک اشیانه برای خود نمی خواهد .انهم با کلی بدهی وبا سختی امیدوارم شما مسوءل محترم در این تصمیم گیری تجدید داشته باشید بدون تحقیق نادرست عمل نکنید ولی این را بدانید خدای من وشما یکی است
» ناصر | ساعت ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱
5
0
پاسخ
بنده از جامانده های سال۹۳هستم به تازگی ازدواج کردم کارمندی هستم بدون خانه و ماشین ،خداوکیلی من با این حقوق زیر خط فقری باید چکار کنم _کدملی:۳۲۵۶۷۷۳۵۱۶وش ۰۹۳۶۵۹۰۵۸۱۱
» سعید نجفی | ساعت ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۴
3
0
پاسخ
سه ماه نسبت به قطع یارانه اعتراض کردم ؛ جوابی نشنیدم لطفا پیگیری کنین 09131410264
» محمد آزادي | ساعت ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۵
4
0
پاسخ
با سلام،من شماره ملي و شماره حسابم را در سامانه ثبت اعتراض وارد مي كنم،پيام مي دهد اطلاعات وارد شده صحيح نمي باشد،از آذر ماه تا الآن همين پيام را مي دهد،در صورتي كه اطلاعاتي كه وارد مي كنم كاملاً درست است.چه كاري بايد بكنم؟
» سعید صادقی زاده | ساعت ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۶
2
0
پاسخ
یارانه ی من قطع شده هرکاری میکنم اعتراضم ثبت نمیشه لطفا راهنمایی کنید
» عبدالواحد | ساعت ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۶
5
0
پاسخ
سلام قبلا اعلام شد اگر کسی نسبت حذف یارانه اعتراض دارد چنانچه حقش ضایع شده می تواند اعتراض نمایید من 45 روز اعتراض کرده ام جوابی نگرفته ام09106635954
» نادراسدی | ساعت ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۸
2
0
پاسخ
باسلام الان سه ماه است که یارنه من حذف شده عتراض کردم هنوزپاسخ دریافت نکردم لطفارسیدگی کنید۰۹۱۴۴۲۰۴۴۱۳شماره ملی ۱۶۰۱۰۰۷۳۲۹شماره حسابم ۲۱۰۱۶۰۹ایاکسی هست به دردمارسیدگی کند
» مصطفی حسن زاده١۵/١٠/٩۴ | ساعت ۱۹:۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
1
0
پاسخ
باسلام.به جز یک خانه که محل سکونتم است چیز دیگری ندارم.کارگرساده هستم.دوفرزند کوچک دارم.سه ماهی است که یارانه ام قطع شده.اعتراض کردم ولی تاکنون جوابی ندادند.لطفا پیگیری کنید.کدملی٠٠٧٧١٨١۶٧٠ شماره حساب٠٣٢٣٨٨۴٨٢٠٠٠٩
» میثم شمس | ساعت ۱۲:۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
2
0
پاسخ
با سلام یارانه من چند ماهه که قطع شده از مسولین تقاضا دارم که رسیدگی شود شماره ملی 5240018669
» عفت. قطب | ساعت ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
2
2
پاسخ
سلام. یارانه آذر ماه قطع شده بدون. دلیل. لطفا. رسیدگی. کنید 8436
» محمود ص | ساعت ۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
0
پاسخ
باعرض سالام یارانه ما قطع شده خانواده ما چهار نفره هست آیا در کشورما حقوق 840 هزار تومان جزع ثروت
مندان هستیم لطفا به کاره ما رسیدگی کنید چون پدرم از کار افتاده هست
پنج ماه قطع هست




8


» لیلا ذوالفقاری اطربی | ساعت ۱۶:۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
1
0
پاسخ
سلام من در زمان ثبت نام یارانه در بازداشت بودم نتوانستم نام نویسی کنم خودم و با سه فرزند مستاجرهستم شوهرم ده سال فوت کرده وضعممالی زیر خط فقر عضو کمیته امداد بودیم بعلت مشکلی چند روز در زندان افتادم حقوق مرا کمیته امداد قطع کرد تورو خدا کمک کنیند شماره ملی ۴۹۹_۹۲۸۶۹۵_۵
» نادر | ساعت ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
2
0
پاسخ
با سلام یارانه ما به علت داشتن منزل مسکونی 5 ماه قطع شده چرا؟ شماره ملی 3379675393
» مهدی اقایی رشت ابادی | ساعت ۱۱:۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
پاسخ
تو رو خدا یارانه من رو برگر دونید.من بیکا و اجاره نشین هستم من بجای پدرم رفتم جواز گرفتم و به ولا هیچ ریالی از بابت مغازه نمی گیرم چون پدرم حوصله نداشت من رفتم گرفتم.تو رو خدا خانواده ما رو از نگرانی نجات بدید2594735485
» زهرا | ساعت ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
2
0
پاسخ
با سلام
یارانه خانواده من قطع شده
در سیستم اعتراض هم گذاشتیم ولی بعد از گذشت 3 ماه هنوز رسیدگی نشده
درآمد پدرم طبق قانون کار است با 5 سر عائله و کلی قسط و وام
بعد از چند ماه پس رسیدگی میشه؟
» زارعی | ساعت ۱۴:۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
پاسخ
با سلام من بعنوان یک زن 7 سال است که سرپرست دو نوجوان دبیرستانی هستم پس از متارکه حتی هزار تومن از پدر بچه ها نفقه دریافت نشده، دلیل قطع یارا نه ام را درک نمیکنم. ملت رو گذاشتین سر کار!! یه شبه قطع کردین رسیدگیش چند ماه طول می کشه!! بجای اینکه از دولت به مردم برسه ظاهرا" برعکسه. نوش جونتون... میتونید. ما هم کاری از دستمون فعلا بر نمیاد.
» مهرداد | ساعت ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
پاسخ
باسلام یارانه من از مرداد ماه قطع شده اعتراض دادم دلیل قطع یارانه ماشین هیوندایی بود که اقساطی خریده بودم و به خاطر اقساطش هم مجبور به فروشش شدم با قرض و بدهکاری کار آزاد راه انداختم مستأجرم خانه و ماشین هم ندارم یعنی غیر از بدهکاری صاحب چیزی نیستم به یارانه احتیاج دارم لطفا رسیدگی کنید شماره ملی 0603236669
» محسن | ساعت ۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
1
0
پاسخ
با سلام
بنده 73 سال سن دارم و راننده پیکان وانت هستم 4 فرزند مجرد دارم و هیچ گونه درآمد ثابتی ندارم الان 5 ماه است که یارانه منو قطع کردید اول به یارانه عادتمون دادید بعد قطعش کردید که بیشتر احساس بدبختی کنیم این عدالت حکومت علی است؟من از صبح ساعت 8 تا 9 شب جان میکنم برای تامین مایحتاج زندگی و اجاره خانه بعد این یارانه به همسایه من باید برسه که 200 ملیون پول نقد گذاشته تو بانک واز 2 جا حقوق میگیره
مسئول حذف یارانه امیدوارم یه روز به درد من دچار بشی که بفهمی بی پولی و شرمنده دختر دم بخت بودن یعنی چی وا گذارت میکنم با مولایم علی
» مهسا | ساعت ۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
5
0
پاسخ
من تنها با دو تا بچه ام زندگی می کنم جالبه یارانه من قطع شده ولی مدیر و رئیس من در یک اداره هنوز یارانه اشان را دریافت میکنند خیلی جالبه . خوب حتما اونا بیشتر احتیاج دارند.
» محمد صادق جبیبی | ساعت ۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
3
0
پاسخ
باسلام.یارانه دیماهم پرداخت نگردیده چطور باید پیگیری کنم
» توفیق | ساعت ۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
پاسخ
من دو تا بچه دارم اونم اجاره ای مغاز ه ام اجاره ای چهار ماه یارانه ام قطع شده سه ماه اجاره خونه ندادم لطفا برسی کنید شماره ملی 2871313326 شماره حساب 0328662389009
» رضا | ساعت ۹:۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
پاسخ
تو انتخابات میگین بیاین رای بدین!خب رای دادیم تا حالا کدوم مسول اومده جواب داده؟!!! که بخاییم امیدی هم به مسول بعدی برای رای دادن داشته باشیم!!!!
» مقدس افشاری | ساعت ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
پاسخ
سلام من مقدس افشاری به کد ملی 4370844746 هستم حدود 11 سال هست که شوهرم فوت کرده و من سرپرست خانواده می باشم درامد من یه حقوق مستمری می باشد و پسرمم هم بیکار است و منبع درامد دیگری نیز ندارم و هیچ ملک یا املاکی هم ندارم می خواستم ببینم چرا یارانه من قطع شده به چه علت چرا فقط زورتون به طبقات پایین جامعه می رسه لطفا یارانه منو برگردونید.
» مهدی اقایی رشت ابادی | ساعت ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
پاسخ
با سلام.نمی دونم چرا شما یارانه من رو قطع کردید.بخدا من وضیعت مالیمخرابه و بیکارم وهیچ درامدی ندارم.من هم سادگی کردم چون بیکار بودم رفتم جواز کسب برای پدرم گرفتم که شدیم اش نخورده و دهن سوخته.می تونید تحقیق کنید من هیچ ریالی نسیبم نمی شه.من بایه بچه وخانه اجارهای از وقتی که قطع شده داغونیم .تو رو به خدا یارانه ما رو برگردونید.2594735485
» مهدی اقایی رشت ابادی | ساعت ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
2
0
پاسخ
تورو خدا یارانه من رو برگردونید.ما خیلی گرفتاریم
» براتعلی کریمی | ساعت ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
3
0
پاسخ
باسلام اینجانب از کارگران ساختمانی هستم یارانه دی ماه 94 واریز نشود بحساب بنده خواهشمندم برسی کنید
» محمدرضا عارفی | ساعت ۱۷:۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
پاسخ
یارانه من وخونوادهام چراازاردیبهشت ما 94 قطع گردیده چرا ومن مستاجر هستم ویک راننده تاکسی بیشتر نیستم وبه یارانه احتیاج دارم لطفا پیگیری نمائید ازشما که به این اعتراض توجه مینمائید سپاس گذارم.
» lمهدی اقایی رشت ابادی | ساعت ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱
3
0
پاسخ
با سلام.من به چه زبانی بگم که جواز فقط به نام من هستش و چون پدرم حو صله نداشت من از سر بیکار یبه خرج پدرم رفتم به نامم گرفتم وای من اصلا هیچ درامدی بابت اون جواز دریافت نمی کنم.تورو خدا یارانه من رو بر گردونید.مستاجر هستم ز با ماشین کار می کنم.2594735485
» ابولفظل زندیه | ساعت ۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲
0
1
پاسخ
باعرض سلام اینجانب ابولفظل زندیه فرزند حسن زندیه که مستاجرهستم ودوتافرزنددارم که مدرسه میروند من خودم کارگر نونوایی هستم که ازاون سری دوم به ما یارانه ندادند چون وقتی داشتندثبت نام میکردندپول نداشتم دادم به برادرم که اون ثبت نام کنه چون تو مخابرات کارمیکنه دادم به او الانم پام شکسته نمیتونم سرکاربرم فقط توخدایارانه ام را درست کنید چون وضع مالیم خرابه الان صاحب خونه ام داردیک مستاجرجدید میارد منی که به نون شبم محتاجم چرا اسمم رفته توثروتمندان خواهش میکنم قسمتون میدم به سیداشهدا اقام امام حسین فقط یارانه خانواده مرا درست کنید ممنون شماره ملی 7-038288514
» ابولفظل زندیه | ساعت ۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲
0
0
پاسخ
فقط توروخدادرست کنید
» نادر غلامی دلیوند | ساعت ۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۶
3
0
پاسخ
من یک ایرانی هستم چرا به من یارانه نمی دهید چی در آمد ندارم بیکار هستم 54 سال سن دارم به کجا مراجعه کنم کد ملی من 2678728927
» علیرضا محمدی نسب | ساعت ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۸
4
0
پاسخ
سلام چندماه یاانه ما قطع شده 6نفریم یه حقوق ثابت 1میلیون داریم نصفش بابت قسط میره بااین مبلغ پول دانشگاه ازاددخترم میدم پسرکوچیک مدرسه ای دارم یه خونه دادم همش باوام تهیه شده تاالان فقط دارم قسطش میدم واسه جهاز دخترام وام گرفتم اخه من بااین حقوق کم چطوری زندگی روزمره ام بگذرونم دوتا پسرامم که ه واسه خودشون کارمیکنن جدا ارماهم زندگی میکنن بعضی وقتا وسط ماه دیگه پولی برامون نمیمون شده بضی وقتا غذانداشتیم جلوی بچه هام شرمنده تورو بخدا این یارانه مارو بریزین خیلی احتیاج داریم
» ستاره جنگ اور | ساعت ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
0
پاسخ
در زمان ثبت نام بعلت ازدواج کردنم و نداشتن اطلاعات کافی با خانواده ام ثبت نام نکردم . و دوبار به سازمان هدفمند سازی یارانه ها اقدام کردم ولی باز یارانه ام را نریختن . شماره کارت ملی0084422777
» سلمان بني دولتي | ساعت ۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
0
پاسخ
يارانه بدليل بازنشستگي قطع گرديد
» محمد شادلو | ساعت ۲۳:۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
پاسخ
خانواده ما باتوجه به اینکه بنده در یک مکان استیجاری مشغول میباشم و هزینه گزاف اجاره محل کار و پرداخت وام و... به مبلغ یارانه احتیاج داریم
» مریم ورناصری | ساعت ۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
0
0
پاسخ
باسلام.من ازدواج کردم ویارانه ام قطع شده است اگرامکان دارد بفرمایید چطور می توانم با همسرم ثبت نام کنم؟
» مریم ورناصری | ساعت ۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
2
2
پاسخ
با سلام.من به دلیل ازدواج؛با خانواده ام ثبت نام نکردم؛می خواستم بپرسم چطور می توانم با همسرم ثبت نام کنم؟
شماره کد ملی1756141843
شماره تماس09300735212 -09166056076
شمار تلفن من وهمسرم می باشد.باتشکر
» خالدالبوشلیش | ساعت ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳
8
1
پاسخ
من تازه ازدواج کرده ام ویارانه ندارم چطورمیتوان باهمسرم یارانه بگیرم کارم ازادونه خونه دارم نیاز به یارانه دارم شمارتلفن همراه. 09332768339 شماره کدملی 1829961284
» خالدالبوشلیش | ساعت ۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
سلام من درمرحله اول باخانواده ام میگرفتم امادرمرحله ازدواج کرده بودم خواستم جدادرست کنم اماثبت نشدم کارم کارگربناییم درامدخوبی به مارحم کنیدشماره کارت ملی 1829961284 شماره تلفن 09332768339
» محبوبه متولی | ساعت ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
1
1
پاسخ
با عرض سلام،من یک زن بی سرپرست و فاقد همسر و دارای 4 فرزند و معلول که بعد از 52 سال مستاجری صاحب یک خانه کوچک شدم،و به همین دلیل یارانه ام را قطع کردند،من جدا ازآن که معلولم،درآمدم 1.200 هزار تومان است که 500 تومان آن بابت وام از حقوقم کم میشود و با هفتصد هزار تومان خرج داروهایم هم نمیشود چه برسه به اینکه بخواهم بچه هایم و این زندگی را اداره کنم،تو را به جان عزیزانتان پیگیری کنید
شماره حساب 0336613693003
» دانیال | ساعت ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
3
0
پاسخ
باسلام
یارانه منم قطع کردن داخل سیستم زدن بدلیل عضو هیت مدیره شرکتها آقا منو با وزیر صنعت و معدن اشتباه گرفتین یا اگه هستم بگین کدوم شرکته برم سرکارم ارباب رجوع دارم آخه من خلیی متعهد بکارم هستم .
» سید علی موسوی خادم | ساعت ۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
0
0
پاسخ
باسلام . یارانه اینجانب دراین ماه (بهمن ماه94)واریز نشده است کدملی 0491039832 شماره کارت حساب بانک رفاه5894631859104671تلفن همراه09194078230
» هوشنگ کهتری | ساعت ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
0
0
پاسخ
با سلام من یه بازنشسته هستم با حقوق 700000تومان در ضمن ارتروز واسم دارم وهر ماه کلی هزینه دارو میشه بچه مدرسه ایم دارم یارانه بنده قطع شده لطفا رسیدگی کنین وعدالت رو برقرار کنین
» صفر میرزاده | ساعت ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
0
پاسخ
سلام،یارانه ما قطع شده لطفا رسیدگی کنید.شماره ملی2490314467
» افسانه فيض مهدوى | ساعت ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
0
پاسخ
با سلام من چند ماه هست كه يارانه نگرفتم و به سامانه مراجعه كردم
متأسفانه در تاريخ مقرر با خبر از ثبت نام مجدد نشدم
لطفأ راهنماييم كنيد به كجا بايد مراجعه كنم
» بابک غلامپور | ساعت ۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
0
0
پاسخ
با سلام بهمن ماه یارانه یکنفر از اعضا خانواده منو قطع کردن من کارگرفصلی هستم و چند ماه از سال رو بیکار حتی توان اجاره منزل روهم ندارم و با وجود قبول شدن فرزندم از دانشگاه از نظر مالی نتونستم به دانشگاه ثبت نامش کنم و یک فرزند دیگر م در حال تحصیله تنها نان اور خانه منم خدارو خوش نمیاد یارانه یکی از اعضا رو قطع کنن لطفا بررسی کنید تا عدالت واقعا اجرا بشه ممنون از زحماتتون
» حافظ قشلاقی جمایران | ساعت ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
1
0
پاسخ
سلام - بنده بیش از ده ساله مستاجرهستم مستندات دارم کارگرشهرداری هستم ۲فرزند محصل دارم اجاره خونه ، درتامین هرینه معاش خانواده عاجزمانده ام . استناد حذف یارانه منطقی و واقعی نیست خواهشا مجدد بررسی فرمائید .
» بهنام رضایی | ساعت ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
2
0
پاسخ
لام.من کارگر هستم ماهیانه درامدی بین ۳۰۰تا ۵۰۰ هزار تومن دارم.علاوه بر قسط وام سرپرست یک خانواده چهار نفری هستم.از تاریخ ۲۳ فروردین ۹۴ که ثبت نام کرده ام یارانه دریافت نکردخ ام لطفاپگیری نمایید.09172042033 شماره حساب ۰۲۰۰۷۴۷۳۶۳۰۰۳ کدملی ۲۵۰۰۱۲۶۸۹۷
» قوام مالمیر | ساعت ۱۷:۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱
0
1
پاسخ
چرا یارانه من قطع شده چون جندتا ماشین سندش بنام ماست که صاحباش نمیان سند بزنن قبل قطع کردن یارانه باید با آگاهی این کار انجام بشه درضمن مسولین نگاه میکنن که تا خرخره زیر وام هستیم چرا با مراجعه به اشخاص از درستی کارشون مطلعه نمیشن بعد قطع کنن
» محمد رضا عمادی | ساعت ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲
0
0
پاسخ
به استحضار می رسانم با مقدار بیشتری تحقیق صحت عرایض بنده را خواهید یافت که بنده از کار سابقم انفصال از خدمت شده ام ودر حال حاضر با دو فرزندی که دارم بیشتر از پیش به این مساعدت نیازمندم.باید اشاره کنم به اینکه این دلایلی که برای قطع یارانه عنوان نموده اید ماشین ریو متعلق به همسرم وارثیه ایشا است و به دلیل اینکه برای انجام ارهای اداری حضور مالک لازم است ماشین به نام بنده ثبت شده.از مقامات عالیه خواهشمندم در جهت احقاق حق بنده وخانواده ام اعمال حق نمایند
» بایرام صیامی | ساعت ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۳
0
0
پاسخ
باسلام خدمت شما لطفا بنده نیازمبرم برای یارانه نقدی رادارم لطفا اقدامات لازم راانجام نماید
» بایرام صیامی | ساعت ۱۱:۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۳
0
0
پاسخ
باسلام خدمت شمایارانه ماقطع شد نیاز شدید دارم 5059440672-09126068003
» حمید حاجیلو | ساعت ۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۴
0
0
پاسخ
نیاز به یارانه دارم مشکلات و بدهی زیادی دارم1728682411شماره تلفن 09146667527
» اصغرسلیمی | ساعت ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۵
0
0
پاسخ
سلام بنده از سال ۹۳که مرحله دوم یارانه ببود چون به اشتباه اینکه ازدواج کردمم دیگه با سرپرستتم که مادرم بود ثبت نام نکردم الان دوساله یارانه به حسابم نمیریزن چه خاکی توسرم بریزم
» محمد رضا عمادي | ساعت ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۵
0
0
پاسخ
به استحضار مسئولين محترم ميرسانم بنده در حال حاضر درامد ثابت و مكفي ندارم و شغل ثابتي ندارم و دلايل مذكور براي قطع يارانه ي خانواده ام ماشين ريو باارزش ١٥ميليون متعلق به همسرم ميباشدو ارثيه پدري ايشان ميباشد،از انجا كه براي انجام كارهاي اداري نياز به حضور مالك است ماشين به نام بنده ثبت شده،با اين همه داشتن ماشين چطور ميتواند ملاك براي داشتن ثروت زياد و استغنا ميباشد،خواهشمندم در جهت احقاق حق خانواده ام اعمال حق شود زيرا در زير پرچم عدل علي (ع) زندگي ميكنيم
» مقصود فکرت زرنق | ساعت ۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۷
0
1
پاسخ
با سلام خدمت شما یارانه ما چند ماهی قطع شده که الان به علت ور شکستگی هیچ در آمدی از هیچ جایی نداریم و الان هم در زندان تبریزبا فرزندانم به سر میبرم که خانواده ام نمازمند شدید به یارانه را دارد و هیچ دارایی و ثروتی برایمان باقی نموده و کلی طلبکارهم داریم که میتوانید از دادگستری آذربایجان شرقی هم پیگیری نمایید باتشکر کدملی 1376355647
» حسن مولایی | ساعت ۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
پاسخ
من سال 92 ازدواج کردم و در اسفند ماه 92 یارانه خود را از خانواده جدا کردم ولی از همین ماه به بعد یارانه خود رادر یافت نکردم درصورتی که یک کارگر ساختمانی بیش نیستم و به این یارانه احتیاج دارم ممنون میشم پیگیری لازم را انجام دهید من تا به حال پیگیری های زیادی در این زمینه انجام دادم ولی فایده نداشته است.
» ع ف | ساعت ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
0
0
پاسخ
لطفا درمورد پرداخت یارانه این جانب تجدید نظر کنید اگر شما حسابهای بانکی من را چک کنید متوجه میشوید که چند بدهکاری به بانکها دارم وحقوقم هم حقوق کار گری است این موضع هم میتوانید از طریق سایت شرکتها یا سایت خانه کارگری پیگیری کنید
» ز.س | ساعت ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
4
2
پاسخ
سلام ،ما هم جز زوج های جامانده هستیم که به علت اطلاع رسانی اشتباه با سرپرست ثبت نام نکردیم و جز انصرافی ها زدنمون ،چکار کنیم ما.
» مومیوند | ساعت ۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
3
0
پاسخ
باسلام.پیرزنیم که با فوت همسرم یارانه ام قطع شده خواهشمند است نسبت به واریز مجدد آن اقدام شود.کد ملی
5849563301 فاطمه مومیوند
» مومیوند | ساعت ۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
4
0
پاسخ
باسلام.پیرزنیم که با فوت همسرم یارانه ام قطع شده خواهشمند است نسبت به واریز مجدد آن اقدام شود.کد ملی
5849563301 فاطمه مومیوند
» حاجی قربان سرگزی | ساعت ۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
2
0
پاسخ
سلام یارانه ام که یک خانواده ی 4نفره هستیم ازمرحله 55 حذف شده دو باراعتراض کردم جواب درستی نگرفتم شرایطم خاصه اطرافیانم راکه نگاه میکنم وضعیت مالی آنان ازمن خیلی بهتره ویارانه میگیرند مستاجرم مسکن ندارم فرزنددانشجودارم وغیره
فقر میکنید دارید عدالت اجرا می کنید جناب وزیر
عامل قطع یارانه ام راواگذارنمودم به خدای سبحان تااجرش را بدهد
» حاجی قربان سرگزی | ساعت ۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
1
0
پاسخ
سلام یارانه ام که یک خانواده ی 4نفره هستیم ازمرحله 55 حذف شده دو باراعتراض کردم جواب درستی نگرفتم شرایطم خاصه اطرافیانم راکه نگاه میکنم وضعیت مالی آنان ازمن خیلی بهتره ویارانه میگیرند مستاجرم مسکن ندارم فرزنددانشجودارم وغیره
فقر میکنید دارید عدالت اجرا می کنید جناب وزیر
عامل قطع یارانه ام راواگذارنمودم به خدای سبحان تااجرش را بدهد
» محمدی شمس آبادی | ساعت ۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
1
0
پاسخ
باسلام ‏_‏ افراد خانوار سه نفر هستیم ؛ یارانه بهمن دو نفر واریز شد ‏_‏ کارت ملی خانم سری اول کاغذی است مگر کد ثبتی حساب نمیشه ‏_کدملی سرپرست۱۲۸۹۱۳۱۰۳۱
» علی قنبری فرد | ساعت ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
6
0
پاسخ
من یک نفر کارمند بازنشسته هستم با همسرم و دخترم وهزینه پسرم را با همسرش با یک فرن کهنوه بنده میباشد به علت بیکاری به پای بنده میباشد چرا یارانه اینجاب قطع شده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
7852
» علیرضادهقان عفیفی | ساعت ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
پاسخ
باسلام وعرض ادب ما یک خانواده چهر نفره هستیم و یارانه یک نفر از جهار نفر قطع شده ایا علت ان چیست ؟ تلفن همراه 09192809133
» علیرضادهقان عفیفی | ساعت ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
6
0
پاسخ
باسلام وعرض ادب ما یک خانواده چهر نفره هستیم و یارانه یک نفر از جهار نفر قطع شده ایا علت ان چیست ؟ تلفن همراه 09192809133
» یک معلم بدبخت | ساعت ۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
0
پاسخ
در ساعت 12 پنجشنبه 20 اسفند مراجعه کردم به خودپرداز تا پول یارانه را بگیرم و روز جمعه بروم برای دخترم کفش بخرم متوجه شدم یارانه من قطع شده. 4 نفر عائله خواهر مریض، مستاجر 1/5 میلیون حقوق ماهانه 700هزار تومان قسط ...... عیب ندارد قطع کنید تا عده ای از دولتی ها بتوانند شب عید با خانواده به انتالیا و .... سفر کنند . ما هم خدایی داریم اما صبر خدا زیاد است
» ساسان | ساعت ۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
1
0
پاسخ
سلام آقا من یه لیسانس بیکار متاهل هستم که جز یه پراید کهنه یه سیم کارت هم بنامم نیست یارانه منو چرا قطع کردین. کار خوبی نیست. خدا جوابتون رو بدهد سوختم. به پولدارها میدن به ما نه.
» محسن | ساعت ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
2
1
پاسخ
باسلام ما یک خانواده سه نفره هستیم یارانه یک نفره ازما در مرحله 61 قطع شده علت آن چیست
تلفن همراه 09371912402
» ابرا هیمی زنجانی | ساعت ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
0
پاسخ
سلام : جای بسیار شرمندگی دارد یارانه باز نشستگان اموزش وپروش را قطع کنند . خانه رافروختم برای پسرم زن گرفتیم و دخترم را خانه ی بخت فرستادیم. الان هم مستاجر هستم اشتاه کردم دو تا ماشین خریدم وکلی ضرر کردم و بخاطر دوتا ماشین یارانه را قطع کردند و از طرفی مادرم تحت تکفل من میباشد. 6 ماه است یارانه واریز نشده است. 4280679940 کد ملی
» علی اکبر ابراهیمی | ساعت ۲۲:۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
16
0
پاسخ
سلام وقتی به سامانه سر میزنم نوشته هیچ تغییری در وضعیت یارانه شما رخ نداده اما یارانه اسفند برای ما واریز نشده کد ملی 3931051447 موبایل 09391451628
لطفا راهنماییم کنید...ممنون
» علی اکبر ابراهیمی | ساعت ۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
سلام یارانه اسفند ماه من واریز نشده در صورتیکه در سایت نوشته در یارانه شما هیچ تغییری ایجاد نشده است ..لطفا بگید من کجا برم و چکار کنم ..ممنونم کد ملی 3931051447 موبایل 09391451628
» پرویز دهقان نوده | ساعت ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
1
0
پاسخ
سلام. من یک بازنشسته آموزش و پرورش هستم یک خانواده پنج نفری با یک حقوق بازنشستگی ویک فرزند مریض سندرم دان با هزینه های بالای پزشکی گفتار درمانی وکاردرمانی و کلی مخارج وبدهی به بانکها. یارانه من قطع شده و من نیاز ضروری به این یارانه دارم.لذا خواهشمند است مساعدت نمایید. کد ملی 0859492354 همراه 09151030016
» حسین راد | ساعت ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
0
0
پاسخ
سلام اقای نوبخت بالسان مبارک فرمودند کسانیکه در سال بیش 35میلیون تومان دریافتی دارند از سال 95 یارانه قطع می گردد چرا اسفند ماه واریز نگردیده پیامک واریز نیامده اما بعد اگر کار دولت قبل نسبت به یارانه نقدی اشتباه بوده مالیات بر ارزش افزوده را هم از معاملات حذف کنید 09122144611 کد ملی 5699688080
» حسین راد | ساعت ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
3
0
پاسخ
سلام: اقای نوبخت بالسان مبارک فرمودند کسانیکه در سال بیش 35میلیون تومان دریافتی دارند از سال 95 یارانه قطع می گردد چرا اسفند ماه واریز نگردیده پیامک واریز نیامده اما بعد اگر کار دولت قبل نسبت به یارانه نقدی اشتباه بوده مالیات بر ارزش افزوده را هم از معاملات حذف کنید 09122144611 کد ملی 5699688080
» مهتاب | ساعت ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
2
0
پاسخ
آخه این چه وضعیتیه ما داریم گناه کردیم که توی این کشور به دنیا اومدیم من با دوتا بچه وشوهر بیکار این دم عیدی چه خاکی تو سرم بریزم خب درست وحسابی استعلام کنید ما یکساله ورشکست شدیم وهمه چیزمونو فروختیم .شاید تو انتقال سند مشکلی هست .رسیدگی کنید مسلمونا( بلا نسبت) کد ملی من ۳۲۵۶۲۹۸۷۵۳
» ناشناس | ساعت ۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
2
0
پاسخ
سلام یارانه اسفند 94 برای ما واریز نشده پدر من عضو کمیته امداد هستش سبد کالا که ندادن اینم که از یارانه به نظر شما ما باید چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» محمد امین جنگیراد | ساعت ۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
0
پاسخ
من یک کارگرم که ازساعت5میرم میدون یک خانواده سه نفری هستم شما رایه خدای احد و واحد سوگندمیدهم که یارانه لم را برقرار نمایید
» عبدالرضا | ساعت ۱۱:۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
0
پاسخ
سلام یارانه اسفند برای من واریز نشده و وقتی از سامانه استعلام میگیرم میگوید تغییری ایجاد نشده است لطفا راهنمایی فرمایید شماره ملی3110797402
شماره تماس:09390885842
» منصور طالبی | ساعت ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
0
پاسخ
با سلام اینجانب منصور طالبی کدملی0045078904و شماره حسابی که یارانه در آن واریز میشد به شماره3507529282( یا شماره کارت به شماره 6273531040014631 که باهمان شماره حساب یکی میباشد)بانک تجارت شعبه میدان آرژانتین کد 034 از بهمن ماه سال 94 قطع گردیده است میخواستم اعتراض خود را مبنی بر قطع یارانه نقدی اینجانب اعلا م کنم که چرا یارانه اینجانب با وجود اینکه 3 ماه است بازنشسته نامین اجتما عی شده ام و دارای پنج سر عائله میباشم و 30 است که مستاجر هستم و فاقد منزل مسکونی میباشم . از مسئولین محترم حذف یارانه نقدی بپرسید به چه نتیجه ای رسیده اندکه یارانه اینجانب را قطع کرده اند در صورتی که تما م راهها را بسته اند و سایت اعتراض به هدفمند ی یارانه های نقدی هم بسته است وتکلیف چیست خواهشمند است این مهم را به گوش مسئولین هدفمندی یارانه ها برسانید با تشکر منصور طالبی از منطقه 11 تهران و شمار ه مبایل 09354195633 میباشم.باتشکر از شما خبرگزاری محترم
» علیرضا عباسی | ساعت ۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
3
0
پاسخ
سلام من علیرضا عباسی سرپرست خانواده ام پدر پیری دارم که اون هم تحت سرپرستی من هست که با پدرم چهار نفر میشیم ولی یارانه اسفندماه یکی از اعضای خانواده واریز نشده لطفا راهنمایم کنید باتشکر.
شماره موبایلم 09182196599
شماره ملی 3873970651
شماره حساب 0101837229005
» علیرضا عباسی | ساعت ۱:۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
3
1
پاسخ
سلام من علیرضا عباسی سرپرست خانواده ام پدر پیری دارم که اون هم تحت سرپرستی من هست که با پدرم چهار نفر میشیم ولی یارانه اسفندماه یکی از اعضای خانواده واریز نشده لطفا راهنمایم کنید باتشکر.
شماره موبایلم 09182196599
شماره ملی 3873970651
شماره حساب 0101837229005
» احمدرضا | ساعت ۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
3
0
پاسخ
یه هو اسفند1394یارانه قطع ودیگه خبری ازآن نشد به نظرشما دلیل چیه لطفا باشماره 09165180477تماس بگیرید
» احمدرضا | ساعت ۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
3
0
پاسخ
چرا یه دفعه یارانه قطع شد ومراجعه به سایت اعلام میکنه هیچ اتفاقی نیقتاده4072219789کدملی اینجانبه لطفا پیگیری واطلاع دهیدممنون
» احمدرضا | ساعت ۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
2
0
پاسخ
یارانه اسفندماه 94اینجانب بحسابم واریزنشده به سایت اعتراضات هم که مراجعه میکنم اعلام میکنه تغییری در وضعیت شما بوجود نیومده لطفا راهنمایی کنید4072219789کدملی وشماره تماس 09165180477ممنون ومتشکرم
» محمد ابراهیم مهاجرانی | ساعت ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
1
0
پاسخ
سلام.نه اسفندماه 94اینجانب بحسابم واریزنشده به سایت اعتراضات هم که مراجعه میکنم اعلام میکنه تغییری در وضعیت شما بوجود نیومده لطفا راهنمایی کنید0531986055کدملی وشماره تماس 08633665079ممنون ومتشکرم
» محمد ابراهیم مهاجرانی | ساعت ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
3
0
پاسخ
سلامیارانه اسفندماه 94اینجانب بحسابم واریزنشده به سایت اعتراضات هم که مراجعه میکنم اعلام میکنه تغییری در وضعیت شما بوجود نیومده لطفا راهنمایی کنید0531986055کدملی وشماره تماس 08633665079ممنون ومتشکرم
» محمدارجمندزیارتی | ساعت ۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
5
1
پاسخ
یارانه نقدی اسفند 1394 اینجانب واریز نگردیده است
» ابوالفضل تسلیمی | ساعت ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
باسلام یارانه اسفند ماه اینجانب واریز نشده متاسفانه مدتی است بیکارشده ام وروی این مبلغ حساب بازکرده بودم خواهشمندم رسیدگی کنید تلفن 09125344223 کد ملی 2121298967
» مجید ابدال | ساعت ۲۰:۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
9
0
پاسخ
برای چه یارانه ی ما قطع شده است من کهیک کارگر ساده هستم با حقوق 700000تومان ایا دولت برای ما فقرا کسیه دوخته یارانه ی سرمایه دار هارا قطع نمی کند ولی فقرا را چون نمی توانند حرفشان را بزنندیارانه ما را قطع می کنند کسانی هستند با درامد با لای بیست ملیون تومان ولی یارانه می گیرنداین همه اختلاص کم است که چشم به یارانه ی ما دوخته اید
شماره تلفن 09133153455
شماره ی ملی 5110566194
» مهديه | ساعت ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
2
0
پاسخ
سلام
همسر من يك كارمند ساده است ماهيانه ١٣٠٠,٠٠٠ حقوق مي گيره كه ماهي ٩٥٠,٠٠٠ قسط مي ده، من هم شاغل نيستم و ٦ ماه باردارم، به نظرتون درسته يارانه ما را قطع كردين اونم تو اين گروني و هزينه هاي بالاي درمان و دارو و بيمارستان...؟
من كه راضي نيستم!!
» غلامرضا حاجی کریمی نیستانک | ساعت ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱/۶
0
0
پاسخ
سلام وقت بخیر یارانه اینجانب ،همسر م و 3 فرزندم از اسفند ماه1394 قطع شده است چرا ؟ لطفا با شماره 09122276046 بنده را در جریان بگذارید
» فرزاد | ساعت ۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱/۱۱
0
0
پاسخ
با سلام یارانه من و همسر و پسر ۲ ساله ام قطع شده است به سایت اعتراض یارانه مراجعه کردم اعلام کرد که تغییری در وضعیت شما ایجاد نشده است . لطفا رسیدگی شود . شماره ملی 0452683238
» امیر | ساعت ۱۱:۲ - ۱۳۹۵/۱/۱۴
0
0
پاسخ
با سلام یارانه من وهمسرو دختر 9 ساله مرا قطع کرده اند ویارانه اسفند ما را حذف کرده اند وبه سایت اعتراض مراجعه کردم که هیچ تغییری در وضعیت مالی ومسکنی ما ایجاد نشده است خواهشمند است رسیدگی شود شماره ملی 0065341279
» محمد دهقانی | ساعت ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱/۱۴
1
0
پاسخ
با سلام،اینجانب به شماره ملی2370683309 که از خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی نیز میباشم مثل تمام مردم ثبت نام کردم ولی تا کنون یارانه نگرفتم وهر چه به فرمانداری هم مراجعه میکنم میگن شما به اشتباه تو لیست انصراف قرار گرفتین آیااا این عدالت است یکی جواب بده با شماره 09174506728تماس بگیرین
» رحمان خسروی | ساعت ۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱/۱۵
0
0
پاسخ
سلام یارانه من و خانواده ام قطع شده..تنها دارایی من دوچرخه ایست که با کلی بدبختی برای دخترم خریده ام.اگر این جز املاک لوکس حساب میشود حرفی ندارم.قطع کنید..اگر نه که برش گردانید.شماره ملی 4070706836
» سید مهدی ابوالحسن اصفهانی | ساعت ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱/۱۵
0
0
پاسخ
بازنشسته هستم در امد کل خانوار خانوار خانوارزیرسی میلیون در سال است یارانه اسفند94 قطع شده شماره کارت ملی0491019602وشماره حسابم5894631832641880است لطفا رسیدگی کنیداگرحقی دارم اداکنید
» سید مهدی ابوالحسن اصفهانی | ساعت ۱۵:۷ - ۱۳۹۵/۱/۱۵
0
0
پاسخ
بازنشسته وصولی ماهی یک ملیون وچهارصدازاسفند94قطع کارت ملی0491019602وتلفن09127913097
» محمد | ساعت ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱/۱۸
5
1
پاسخ
بازنشسته ای هستم با ماهی یک میلیون و چهارصدهزار تومان حقوق که از اسفند ماه یارانه ام قطع شده است. کد ملی 3979509575
» ابوالفضل علیزاده | ساعت ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱/۲۱
0
0
پاسخ
من بازنشسته به شماره کد ملی 1582457506 و تلفن 09147373709 جراحی قلب داشتم و الان به دلیل سن بالا کهولت سن قادر به انجام هیچ کاری نیستم لطفا خواهشمند است نسبت به تصمیم قطع یارانه اینجانب پیگیری و رسیگی کنین
» ویکتوریا پرنیان | ساعت ۱۷:۶ - ۱۳۹۵/۱/۲۴
1
0
پاسخ
واقعا جای بسی تاسف و تاسف هست که چندر غاز تومنی که صرف پرداخت قبوض بندا و دخترم میشد قطع شده.واقعا برام جای سوالا که به چه انصاف و عدلی این مبلغ رو قطع کردین لطفا اگر به عدل و انصاف علی علیه السلام معتقدید جواب منو با رعایت حق بدید.
» گوشنه مرده حسرت به دل | ساعت ۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱/۲۶
0
0
پاسخ
جای اینکه این همه پولی که بابت آب و برق آزمون میگیرند یارانه هم زیاد میشد . ازیاد هم نشه اشکال نداره ما نمیفهمیم .
» ابوالقاسم نوری | ساعت ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱/۲۶
0
0
پاسخ
باسلام باز نشسته هستم باحقوق 18 سال پیش تقاضا دارم علت قطع یارانه ام را به ادرس فوق اعلام فرمایید. شماره ملی4591483584
» mr | ساعت ۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
0
0
پاسخ
دوستان عزیز اطلاعات شخصی (کد ملی و شماره حساب ) خودتون ننویسید. اینطوری راهای زیادی برای سوء استفاده ازتون وجود داره
لطفا یا به فرمانداری مراجعه کنید یا از طریق سایت پیگیری کنید
» محسن | ساعت ۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱/۲۷
0
0
پاسخ
متاسفم واسه این عدالت
همه چی الکیه یارانه بدبخت بیچاره ها رو قطع کردن و خودشون دارن ميگيرن
درود بر شرف و عدالتتون
» منصوره کبریتچی | ساعت ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱/۲۸
0
0
پاسخ
اینجانب دختری با سنی بالا که ازدواج نکرده ام و شاغل هم نیستم و درامدی ندارم و تحت پوشش هیچ ارگان و حتی تامین اجتماعی هم نیستم چرا یارانه مرا که گوشه ای از مخارج مرا تامین میکرد را قطع کرده اید من به این مسئله اعتراض شدید دارم لطفا رسیدگی شود این عدالت دولت است که من هیچ درامدی ندارم؟ 1239358687کد ملی اینجانب

پاسخ:
» جواد | ساعت ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱/۲۸
0
0
پاسخ
باسلام.چرایارانه یکی از اعضا خانواده سه نفری ما قطع شده.
» ناشناس | ساعت ۱۷:۲ - ۱۳۹۵/۱/۳۰
0
0
پاسخ
يارانه اينجانب با خانواده چهار نفري كه يك نفر كار ميكنم چهارنفر كه يكي دانشجوي ذانشگاه آزاد ويكي دانش آموز وهمسرم خانه دار علت قطع را مجموع حقوق در يافتي خانوار اعلام كردن آيا واقعآ بررسي شده يا به صورت رندم قطع شده اينجانب با داشتن مدرك تحصيلي فوق ليسانس واقعآ در آمدم نمي رسه پير دانشجو بنده مي خواهد ترك تحصيل كند .خواهشمندم مجددابررسي نماييد
» حسین کشاورز | ساعت ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۱/۳۱
0
0
پاسخ
باسلام . ما از وقتی که ازدواج کردیم فقط 1 ماه یارانه گرفتیم و ماه بعد یارانه مان قطع شد . خانه اجاره ای هستیم و هیچ درآمدی هم نداریم . لطفا پیگیری کنید یارانه ما درست شود .
» ابراهیم رجبی | ساعت ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۲/۷
1
1
پاسخ
با سلام چند ماه است یارانه من قطع شده وبا اعتراض ثبت کرده اند که 4 تا ماشین سواری به نام شماست آن ماشین ها با شناسنامه من گرفته شده بود وخودم هیچ بهره ای نبرده ام وحالا هم آن افراد راقانونی مجبور کرده ام که بیایند وپلاک وسند تنظیم کنند وانجام شده چرا اصلاح نمی شود؟خواهش می کنم پیگیری نمایید من با حقوق کارگری کمتر از دو میلیون وسه سر عائله حد اقل برای پرداخت قبوض این یارانه را لازم دارم.
» محمد بیاتی | ساعت ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۲/۱۱
1
3
پاسخ
چرا یارانه منو قطع کردن چند ماه که قطع لطفا پیگیری کنین
» مجید ابدال | ساعت ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۲/۱۵
11
0
پاسخ
من یک کارگر ساده هستم با حقوق 750000 تومان برای چه یارانه ما را قطع کردید ما که از قشر کم در امد ها هستیم 3 ماه است یارانه ما قطع شده وهیچ
جوابی نگرفته ایم
شماره حساب 0306082099003 بانک ملی
شماره ملی 5110566194
» سید علی اکبر تقوی | ساعت ۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۲/۱۸
4
0
پاسخ
با سلام و ادب اینجانب فردی سالمند و با حقوق اندک باز نشستگی امرار معاش می کنم میخواستم ببینم علت قطع شدن یارانه ام چیست ؟ هر چی تلاش می کنم نمیتوانم توی سایت اعتراض ثبت کنم الکی پیام میده و کد پی گیری نمی دهد . خواهشمندم رسیدگی فرمایید
» علی اصغری | ساعت ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۲/۲۱
0
0
پاسخ
سلام یکی از یارانه های 3 نفر خانواده ام به دلیل نداشتن کارت ملی جدید از ماه فروردین 95 قطع شده اریبهشت برای خودم وهمسرم کارت ملی هوشمند ثبت نام کردم..بنده کارگر هستم با درآمد خیلی پایین و به این پول هم خیلی نیاز داریم خواهش میکنم عدالت رو برای ما هم برقرار کنید اعتراض هم کردم جوابی نگرفتم لطفا پیگیری کنید شماره ملی سرپرست0849526604 با تشکر...
» یوسف کریمی | ساعت ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۲/۲۱
1
3
پاسخ
سلام یارانه من و برادرم که باهم عضو دریافت یارانه بودیم از مرداد 94 قطع شده علتشو زدن شما سه تا ماشین دارین پژو و تیبا و پیکان که پیکان مارو هفت سال پیش دزد برد و مدارکش در پیلس آگاهی هست که پیدا نشده ثانیا مگه ارزش همه ماشینا چقدر مشده در حال حاظر برادرم سی سله مجرده توان عروسی کردن نداره و بنده نیز کارشناس عمران هستم که کار ندارم مسافر کشی میکنم حتی بیمه هم ندارم و مستاجرم لطفا جواب بدین با شماره ملی 1719750920
» محمدرضا بصیری نژاد | ساعت ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۲/۲۵
1
1
پاسخ
من باز نشسته مخابرات با حقوق ماهیانه 1400000 تومان با دو فرزد در خانه ک یکی دانشجو و دیگری بعد از خدمت سربازی مدت یکسال و یکماه است بیکار و دو فرزند دیگرم ازدواج کرده اند ولی یارانه نمی گیرند
» سلیم جودت | ساعت ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۲/۲۷
1
0
پاسخ
بنده یک کارمند ساده هستم ماهیانه هرجه می گیرم اقساط می پردازم با یارانه زنگی خودرا می چرخوندم چرا یارانه مارا قطع کردیید مساعدت فرمائید
» سلیم جودت | ساعت ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۲/۲۷
0
0
پاسخ
بنده کارمند اداره تعاون هستم وهرچه ماهیانه میگیرم به اقساط بانک مسکن واریز میکنم فقط با یارانه زندگی خودرا می چرخوندم که یارانه ام را قطع کرده اند لطفا مساعدت گردد
» مليحه موسوي | ساعت ۱۹:۸ - ۱۳۹۵/۲/۲۹
0
0
پاسخ
سلام مسئولين محترم سرپرست خانواده هـستم يارانه ١ نفر از ٥ نَفَرمان قطع شده لطفأ رسيدگي كنيد ما نيازمنديم . هـيچ منبع درامدي به جز يارانه نداريم
» خان امیر خالوندی | ساعت ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۲/۳۱
0
0
پاسخ
من کارمند ساده هستم . و دادای اقساط زیادی هستم. دارای فرزند داشجو دانشگاه ازاد هستم. که علت قطع شدن یارانه ام به دلیل داشتن دو دستگاه ماشین پژو بوده که من تنها یک ماشین داشته ام که از مهر ماه 94 تا کنون یارانه ام قطع شده که درامد دیگری ندارم. لطفا رسیدگی شود با شماره ملی 3329573899
» ابدال | ساعت ۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۳/۷
6
1
پاسخ
من یک کارگر ساده هستم با حقوق 750000 تومان چرا یارانه مارا قطع کردید
شماره حساب 0306082099003
شماره ملی5110566194
» کریمی | ساعت ۱۵:۶ - ۱۳۹۵/۳/۸
3
0
پاسخ
چرا یارانه نوزادان راپرداخت نمیکنید باوجود دستورات آقا به فرزند زیاد واضافه شدن نسل شیعه. شمابه این مسئله توجه نکرده اید
» دهقاني | ساعت ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۳/۹
4
0
پاسخ
برادران و خواهران گرامی، روزی تونو کی می ده؟ دولت میده یا حکومت؟ شرایط کار و روزی تونو درست می کنه. من این همه نظرات را که یک مروری کردم هیچ کی از خدا روزی شو طلب نکرده جز افراد اندکی.
من... منم یارانه بچه ام داره واریز نمی شه ولی مسلمانم. از دولت و حکومت انتظار روزی ندارم و یا شرایط کار و غیره فقط از خدا طلب می کنم که راه رسیدن به روزی یا هر مسئله ای یا مشکلی را برام اسان کنه نه این که کلا حل شه.
اگر من بنده حقیر ارزششو دارم توی این مسئله ها و دریافت روزی موفق می شم .
من تا حالا هر چیزی را که از خدا خواستم بهش رسیدم مگر این که اون چیز صددرصد نه شاید به ضررم بوده.
ما بیشتر انسانا تو فلسفه کمک خدا افکار اشتباهی داریم.خیلی ساده نسبت به دین و نسبت به خدا فکر میکنیم برای همین که دین را یک افکار و اعمال سنتی و تکراری پس و پا افتاده تصور می کنیم. باید ما شناخت صحیح و درست از خدا و دین و یا هر چیزی که اطراف ماست داشته باشیم. تا حدی فکر کنیم که حتی ذرات و اجزای اشیا اطراف را در نظر گرفته باشیم.
البته که انسان همه این چیزا رو نمی تونه فکر کنه. حالا یکی حوصله نداره یا خسته به هر دلیلی که باشه ولی و حد انتظار خود تا همین اندازه باید بالا ببریم.
همه این حرفا به شرطی اگر که بخواهی درست اثر می کنه نماز و نماز و نمازمون رو ترک نکنیم و پله پله و به تدریج اثر می کنه و باید نخست به درگاه خداوند ثبت نام کنی و بعد اون فرم ها و شرایط خداوند رو توی قلبت امضا کنی و بعد که از این دستورات در نهایت زیبای الله تعالی را رو به درستی اجرا کنی.
این متن را حد اقل دو بار مرور کن من قاصر يك دانش اموز پیش دانشگاهی البته ازدواج هم کردم و یک بچه ۵ ماهه بنام علی و سنی مذهببم.
بهتر نگفته ها رو ادم بگه. هنوزم شغلی ثابتی ندارم و نوزده ساله ام تو اوج جوانی و در انتظار اینده . التماس دعای خیر

پاسخ:
» امین میرزانیا | ساعت ۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۳/۱۲
0
0
پاسخ
سلام یارانه من قطع شده.لطفا پیگیری کنید.09171115451
» نرگس | ساعت ۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۳/۱۳
1
0
پاسخ
سلام چرا رایانه منو قطع کردید من هیچ درامد و هیچ ملک واملاکی ندارم وبه دروغ در جواب اعتراضم نوشته اید که من انواع ملک واملاک وباغ وباغچه دارم اگه واقعا اینطوری هست بیاید بهم نشون بدهید چون من اصلا از این چیزا اطلاعی ندارم من حتی خونه ومسکن وجایی هم ندارم این چه مسخره بازی هست که دراوردید بسه دیگه چرا اینهمه به ما فشار میارید
» حمیدرضا احمدی | ساعت ۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۳/۱۷
5
0
پاسخ
چرا یارانه ام قطع شد
» علی اصغر خانی | ساعت ۹:۸ - ۱۳۹۵/۳/۲۶
2
0
پاسخ
با سلام و عرض ادب بنده علی اصغر خانی هستم یارانه من از اسفند 94 قطع شده بنده درآمدم درحد بخورنمیره
درد.ودل خیلی زیاده لطفا
یارانه منواریز کنید گرفتارم
شماره ملی 1729044611
» سید محمد تقی تهامی | ساعت ۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۳/۲۷
2
0
پاسخ
چرا رایانه قطع شده
» شيرين راه شديز | ساعت ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۴/۳
0
0
پاسخ
بعد از طلاق از همسرم كه همزمان با سري جديد ثبتنام يارانه بوده همسر سابقم فقط اسم خودشو ثبتنام كرد و من ديكه حذف شدم و الان بايد چيكا كنم كه يارانه م بهم تعلق بگيره ؟ ٠٩٣٣١٥٤٧١١٧ لطفا راهنماييم كنيد🙏
» ahmad | ساعت ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۴/۶
0
0
پاسخ
بنده از تمام مدیریت سایت سپاسگذاریم
» شاپور | ساعت ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۴/۱۵
1
0
پاسخ
باسلام بنده یه حقوق بگیر وکارمند ساده بامدرک دیپلم و4 سرعائله میباشم که از اسفند 94 یارانه ام به دلیل اپارتمان قطع شده است وسوال من از مسولین دولت این است که یک فرد ایرانی حق مسکن وتهیه سرپناه برای خانواده خود که باکلی غرض ووام تهیه کرده ندارد وباید بی سرپناه بماند ؟واین چه بی عدالتی درحکومت اسلامی است که افرادی که دارای ملک حتی به متراژهای بزرگ قبل از 94 میباشند وازتمکن مالی خوبی برخوردارند یارانه میگیرند ولی افرادی که بعد از سال 94 که سیستم ثبت معاملات اینترنتی شده اقدام به قطع یارانه آنان میکنند. وسوال سوم اینکه مگرنه این است که این یارانه دردولت آقای احمدی نژاد به سبب گران کردن برق وآب وگاز و...به مردم پرداخت شده وروز بروز نیز گرانتر میشود ودلیلی برای حذف ندارین مگراینکه با حذف یارانه قیمت هارانیز به حال اول برگردانید. باتشگر
» ابدال | ساعت ۱۱:۷ - ۱۳۹۵/۴/۱۸
7
1
پاسخ
باسلام خدمت دولت محترم اقای دکتر روحانی من یک کارگر ساده هستم که ماه 750000تومان حقوق میگیرم یارانه من 6 ماه است که قطع شده است و شما میگویید که اشتباه شده پس چرا اگر اشتباه شده پس چرا اگر اشتباه شده چرا واریز به حساب نمیکنید و اگر اشتباه نشده چرا نمی گویید برای چند ماه است.
شما دارید پرونده مرا برسی می کنید که ایا من یک فرد میلیاردری هستم یا نه؟ یعنی با کد ملی که من دارم ایا این کاری دارد این یارانه 185000تومان که به من دادید با حقوقی که اعضای دولت و کارکنان شما بر داشتند چیزی است کسانی که حقوق میلیاردی از دولت بیت المال برمیدارند ایا باز هم کم است که شما میگویید یارانه مصیبت عضما است ولی حقوق های میلیاردی شما مصیبت عضمانیست تا کی من صبر کنم تا شما جواب دهید ...

کد ملی 5110566194
بانکملی شماره حساب 0306082099003

پاسخ:
» ناشناس | ساعت ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
رپرست محترم مجيد ابدال ، خانوار شما به دلایل زیر نیازمند دریافت یارانه نقدی تشخیص داده نشده‌اند . ● پيکان 1600 پرايد 132 رنو لوگان L 90 سايپا 151 پژو PARS XU7
» ه-ش | ساعت ۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۴/۲۳
2
0
پاسخ
سلام
هرچندکه گفتن بی فایده هست ولی چرا اطلاعات رو که وارد میکنم میگه اشتباهه درحالی که در قسمت استعلام یارانه ها همون اطلاعات درسته گریه وزاری هم که برای شما بی غیرتها معنی نداره چرا یارانه رو بی دلیل قطع کردین ...

پاسخ:
» نیما | ساعت ۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۴/۲۶
0
0
پاسخ
متاسفم به ضعف مدیریتی ... که مسیر صرفه جوییشون از راه قطع یارانه اقشار کم درامد هست راستی ...

پاسخ:
» حاجت مراد پورمهدی | ساعت ۱۰:۴ - ۱۳۹۵/۴/۲۶
2
0
پاسخ
اینجانب با تعداد سر عائله و یک نفر حقوق بگیر به مدت 4 ماه میباشد که یارانه اینجانب قطع گردیده خواهشمند است با توجه به نیاز مبرم به این مبلغ نسبت به پرداخت یارانه اینجانب اقدام لازم اتخاذ بفرمایئد .
تلفن 09122864125
شماره حساب بانک تجارت 3828555358
» سیدامیرحمزه مزارعی | ساعت ۱۰:۷ - ۱۳۹۵/۴/۲۶
0
0
پاسخ
سلام یارانه دخترم از تولد تاالان که چهار ماه پرداخت نشده خواهشمندم رسیدگی فرمایید
» ناشناس | ساعت ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۴/۲۷
0
0
پاسخ
تازه ازدواج کردیم درآمدی هم ندارم ولی بعد از دو ماه اط ثبتنام در سیستم یارانه ها هنوز یه قرون هم برای ما نریخته ایشون
» علی | ساعت ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۴/۲۹
4
0
پاسخ
باسلام شصد وچهارمین یارانه اینجانب واریز شده با کدملی 2709187213 اما در بانگ موجود نیست. لطفا پیگیری نمایند
» فرحبخش | ساعت ۱۱:۴ - ۱۳۹۵/۴/۳۰
1
0
پاسخ
باسلام من از مرحله دوم یارانه ها بدلیل اینکه گفتن ان های که تازه ازداواج کردن همین الان جدا بشون من هم اسم خودم را از لیست خانواده ام جدا کردم بعدها گفتن که بایستی به بلیس بعلاوه 10 مراجعه میکردیم از اون وقت تا حالا من به هر جا مراجعه میکنم می گویند سایتی برای جامونده باز نشد ما اصلا وضع مالی خوبی نداریم خواهشمندم اقدامی بفرماید
» حميدي | ساعت ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۴/۳۰
0
0
پاسخ
نياز دارم 2296052282 - 0100119017000 قطع شده
» شادی ترابی | ساعت ۱۲:۸ - ۱۳۹۵/۴/۳۰
0
0
پاسخ
من پدرم ناراحتی قلبی داره باطری داخل قلبشه ن خونه داریم ن ماشین برای چی یارانمونو قطع کردین حق و ناحق کردن جواب خدا رو کی میده الهی باعث و بانیش بد ببینه یارامونو وصل کنید ما خیلی بدبختیم
» ﻧﺎﺻﺮاﻟﺪﻳﻦ ﺁﻗﺎﻣﺤﻤﺪﻱ ﻧﻂﻨﺰﻱ | ساعت ۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۴/۳۱
0
0
پاسخ
ﺑﺎ ﺳﻼﻡ ﻣﺪﺕ ﺷﺶ ﻣﺎﻩ اﺳﺖ ﻛﻪ ﻳﺎﺭاﻧﻪ ﻣﻦ ﻗﻂﻊ ﺷﺪﻩ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﻳﻨﻜﻪ ﻣﻦ ﻳﻚ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﺑﺎﺯ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻫﺴﺘﻢ و ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺑﻴﻤﺎﺭ ﺧﺎﺹ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﺪ ﻟﻂﻔﺎ ﺩﺭ ﺑﺮ ﻗﺮاﺭﻱ ﺗﻴﻦ ﻣﻬﻢ ﻳﺎﺭﻳﻴﻢ ﻓﺮﻣﺎﻳﻴﺪ
» لیلا | ساعت ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۴/۳۱
3
0
پاسخ
با سلام من سال 93 بدلیل طلاق یارانه ام ثبت نشد الان حدود دو ساله یارانه نگرفتم به پلیس 110 مراجعه کردم به فرمانداری مراجعه کردم پیگیری نکردند. این یعنی بی عدالتی من 2 ساله یارانه بهم تعلق نگرفته ولی بعضیها که نیاز ندارن میگیرن لذا خواهشمندم پیگیری نمایید.
» ایسان | ساعت ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۵/۵
2
1
پاسخ
سلام یارانه ما قطع شده ولی وقتی به سایت مراجعه می کنیم بعد از وارد کردن شماره ملی سرپرست و شماره حساب نوشته ایی میاره که در وضع یارانه شما تغییری ایجاد نشده دلیلیش چیه؟
» سید جلال نبوی یزدی | ساعت ۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۵/۶
0
0
پاسخ
باسلام .بنده کارمند یک شرکت خصوصی هستم باحداقل حقوق وسابقه 20سال کار
یارانه مرا از دی ماه 94 بعلت مسافرت به هند قطع نموده اید.خانم بنده متولد وبزرگ شده هندوستان می باش وعلت مسافرت به هند را سالگرد در گذشت پد ر خانمم بوده .خواهشمندم
دستور فرمایید یارانه بنده را مجددا برقرار ویارانه های پرداخت نشده قبلی را پرداخت نمایند
لازم به ذکر است که در بعضی مواقع که بلیط ارزان مستقیم به هند نیست مجبوریم از طریق دوبی مسافرت کنیم باتشکر :نبوی
» سیامک | ساعت ۱۷:۹ - ۱۳۹۵/۵/۲۱
0
0
پاسخ
سلام .من یارانه ام سال ۹۴ قطع شده چند بار اعتراض کردم همیشه جوابم در مرحله ثبت درخواست است .در ضمن بیکارم و دارای دو فرزند .علت قطع یارانه ام پلاک سه ماشین بود که همه هم تعویض پلاک شدند .لطفا رسیدگی شود
» محمد جمالی | ساعت ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۵/۲۶
1
0
پاسخ
باسلام امیدوارم حالتون خوب متاسفانه یکساله که از گرفتن یارانه محروم هستم با درامد زیر خط فرق ودر مجموعه ای که زندگی میکنم از همه آن افراد ضعیف ترم با تولد فرزند دومم یارانه قطع شد من واقعا هزینه های سرسام آور ترانشه ای 4 گانه رو نمیتونم پرداخت کنم تورو قران وصلش کنید به خدا مشکله با درامد 14000000ریال ماهیانه با یک میلیون قسط خودتون قضاوت کنید به آیه های قران نمیشه چند بار اعتراض کردم فرمانداری ولی هیچ اقدامی نشد کد ملی 4322215726و حساب 1350385240
» بنده خدا | ساعت ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۵/۲۸
3
0
پاسخ
منم از زمان عقد که با همسرم تصمیم به جدا کردن یارانه مان کردیم از هردو ما قطع شده و توی سایت ثبت نشده و دستمان از همه جا کوتاه.
همسرمنم یه کارمند قراردادی است و نه خانه دارد و نه ماشین.
این قطع یارانه ها و جواب ندادن سایت همه به عمد است.
متاسفانه اکثرا در مضیقه ایم و حتی از یارانه هم محروممان میکنند و ...
» جمال افتکاری | ساعت ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۶/۱
1
0
پاسخ
اینجانب متاهل هستم دارای یک فرزندومستاجرهستم یارانه ماه مردادمن واریز نشده خواهشمندم رسیدگی فرمایدبنده یک پرایدمدل80 دارم دارای من فقط همینه
» م.م | ساعت ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۶/۶
2
0
پاسخ
سلام. ما تازه ازدواج کردیم یارانه از خانواده جدا کردیم برج اول یارانه به حسابون نیومد خودم خانه دادم و شوهرم 500بیشتر نمیگیره به همین 90احتیاج داریم که یه برج نریختین لطفا پیگیری کنید
0939963987
2572072289
» الهه | ساعت ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۶/۶
1
0
پاسخ
باسلام..خانواده پنج نفری هستیم پدرم کارگره داداش مریضی دارم موقع ثبت نام مرحله دوم کافینت به اشتباه یک نفرمون را واردنکرد.ماکجابایددوباره ثبت نام کنیم صدبارفرمانداری وپلیس بعلاوه ده رفتیم میگفتن سایت بازنیست.وجوابای دیگه...حالانمیدونیم چیکارکنیم
» محمد مهدی | ساعت ۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۶/۱۴
0
0
پاسخ
باسلام به علت ازدواج سه ماهه یارانه خود را از خانواده ها جدا کردیم ولی متاسفانه به کل یارانمون قطع شده لطفا رسیدگی کنید چون واقعا نیاز داریم اول زندگیمونه نیاز ب کمکم داریم کدملی۳۳۶۰۲۰۱۶۶۳
» سید نظام | ساعت ۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۶/۱۵
4
0
پاسخ
با سلام یارانه بنده به علت اینکه یکی از اشنای سود جو یه قطعه زمین به صورت سوری به اسم بنده کرده بود والان هم یک ساله که واگزار شده قطع شده بنده در مسکن مهر با حقوق یه تومن در بخش خصوصی کار میکنم و از ان خانواده به علت سوءاستفاده از بنده هم شکایت دارم لطفا رسیدگی فرماییداا
» ناشناس | ساعت ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۶/۲۲
3
0
پاسخ
بسم تعالی
اینجانب باکدملی 2871727211بازنشسته جمهوری
اسلامی ایران وبا1700روزخدمت درج به در بدترین شرایط
وانتضارتشویق وحقوق مختصزیکه پس ا زکسورات فقط
شرمندگی پیش خانواده میماندفرزندی دارم در دانشگاه آزاد
مشغول تحصیل میباشدوبخاطرناتوانی در پرداخت شهریه مغازه
اجاره تابتواندادامه تحصیل دهداینک یارانه اینجانب را قطع کرده اند
حال بخاطرنیازمالی وزن ماتم درج به تجدیدنظرفرماید
ومن الله التوفیق
» یوسف رهنما | ساعت ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۶/۲۷
0
0
پاسخ
باعرض سلام من یه کارگر ساده هسم که یک ماه قبل از ثبت نام یارانه ها اقدام به جدا سازی یارانه ام کردم اما موقع ثبت نام یارانه هاروی خانواده ام ثبت نام نشدم وجاماندم الان یارانه ام کاملاقطع شده حتی فرزندم دریافت نمی کنه انصاف نیس من که خانه اجاره ای دارم یارانه ام حذف شود لطفا رسیدگی کنید
» رضا | ساعت ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۶/۲۷
0
0
پاسخ
سلام
فقط می خوام بدونم تو مملکت امام زمان حق خوری و بی عدالتی هم وجود داره؟؟؟؟؟؟؟
....

پاسخ:
» اسدالله | ساعت ۲۰:۸ - ۱۳۹۵/۶/۲۷
0
0
پاسخ
با سلام بنده معلم دانش اموزان استثنایی هستم با دوبچه محصل مشینم یک پراید مدل83 است مستاجر هستم نه ماشینی خریدم نه ملکی ولی یارانه شهریور ماه واریز نشده است تو را بخدا برسی کنید افراد بی نیاز می گیرند ان وقت من معلم نه خواهش می کنم خوب برسی کنید بعدا قطع کنید من به یارانه نیاز دارم
» nazar | ساعت ۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۶/۲۸
0
0
پاسخ
حالا که یارانه ها راحذف میکنید قیمت بنزین ونان و.... باید برگرد به همان زمان قدیم؟/؟؟شرط دادن یارانه ها همین بود .......

پاسخ:
» 0919312411 | ساعت ۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۶/۲۸
0
0
پاسخ
سلام منم رفتم کارت کشیدم دیدم واریز نشده به سایت مراجعه کردم میگه در وضعیت شما تغییری ایجاد نشده این یعنی چی؟ دولت اقای روحانی در هر زمینه ای اگه خوب عمل کرد با این نحوه برخورد با مردم همه اعمالشون رو زیر سوال برد بین دوستان و اشنایان که یارانه میگیرند مضحکه شدم چو از من ضعیفتر از لحاظ مالی بین اونا وجود نداره راضی نیستم
» زارع | ساعت ۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۶/۲۸
0
0
پاسخ
باسلام معلم هستم باسه فرزند که یکی از فرزندانم درجریان ثبت نام سه سال پیش به اشتباه خودم ازثبت نام جاماند در فرمانداری محل فرم پر کردم ولی ترتیب اثر داده نشد واینک که یارانه خانواده در شهریور قطع شده است خواهشمندم رسیدگی شود %دیگر اینکه در دولت احمدی نژاد تاساعات پایانی انتخابات 88پول میدادند اما دولت تدبیر همین یارانه راقطع میکند
» مهدی آزادیان | ساعت ۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۶/۲۸
0
0
پاسخ
یارانه ماراقطع کردند من یک کارگرم
» عمید حمیدی فر | ساعت ۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۶/۲۹
0
0
پاسخ
سلام بنده کارمند نیستم مغازه دارم با درآمدی پایین ، نیاز شدید به دریافت يارانه برای امورات زندگی
کد ملی : 3591357774
» رضا حسین پور فشکی | ساعت ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۶/۳۱
1
0
پاسخ
هنوز یارانه ام دریافت نکردم یکسال است قطع شده رسیدگی کنید
» حسین محمدعلیپور | ساعت ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۷/۱
0
0
پاسخ
سلام،یارانه شهریورم قطع شده، نمیدونم این دیگه چه بلایی بود سرم اومده، ضمنا به سایت میرم اعتراض کنم میگه مشخصاتت را صحیح وارد کنید،کدملی ۵۶۹۹۲۲۵۳۲۳ ،ترا خدا جواب بدین ، مشکلم حل بشه، سپاس
» فرهنگی شاغل | ساعت ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۷/۲
0
1
پاسخ
با سلام و خسته نباشید یارانه خانواده من را یک سال قطع کردند دو فرزند یکی لیسانس و دیگری فوق لیسانس هردو آنها بعلت بیکاری ازدواج نمی کنند واگر این مردم با ایمان احتیاج به این یارانه نداشته باشند هیچ وقت اعتراض نمی کردند و دو ماشین قراضه مدل 81و 84 ایرانی که باید سقف بخورند و خارج از رده شوند و دوتا ماشین هردو آآنها 20 ملیون ارزش ندارد و یک علت دیگر نوشتن در پست مدیریت هستید چه کسی در پست مدیریت است لطفا پیگیری نماید 5 سال پیش من فقط مدیر مدرسه بودم کد ملی 2122113707
» سرورمهرابی | ساعت ۱۹:۰ - ۱۳۹۵/۷/۳
3
0
پاسخ
باسلام. من مطلقه وباپسرم. زندگی. میکنم اما یارانه. شهريورم. رانریختن. چرا باوجوداینکه. بیکارم. هستم
» میلاد حسن زاده | ساعت ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۷/۵
3
0
پاسخ
با سلام من نه کاری دارم نه بیمه ای دارم نه پولی دارم نه ملکی دارم یه دختر دارم تازه خرج مادرمم با خودمه چرا یارانه من را قطع کردن ؟میگن سه تا ماشین که ده ساله پیش داشتم و فروختم بنامه من هستن یه پیکان داشتم فروختم بعد پراید خریدم دوباره فروختم الانم ماشینی ندارم و مستاجرم نمیدونم مبنایه قطع یارانه چیه ؟
» ابراهیم | ساعت ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۷/۸
0
0
پاسخ
از مرحله دوم قطعه
» محمد مهدی کاظمی | ساعت ۲۱:۲ - ۱۳۹۵/۷/۱۳
0
0
پاسخ
کارمند بازنشسته هستم با سی ماه جبهه محتاج یارانه ام از ۹۳ قطع شده چند دفعه اعتراض کردم ولی جوابی ندادند که حتی چرا قطع شده سایت هم جواب میده مشخصات شما موجود نیست تورا به خدا نمیدانم دیگر چکار کنم
» احسان | ساعت ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۷/۱۳
0
0
پاسخ
با سلام ...
ما یک خانواده سه نفری هستیم ه یکسال و اندی هست که یارانه مارا قطع نمودند و علتش هم این عنوان شده که شما یعنی پدرم چند ماشین به نامش میباشد در صورتیکه ماشین ها طی سال ها خرید و فروش شده و همگی فروخته شده و در حال حاضر و در زمان قطع یارانه ما فقط یه پراید داشتیم و داریم... هرچی هم به حذف اعتراض میکنیم و در خواست رسیدگی بی فایده هستش...
و موضوع دیگه بنده سی و یک سالمه و ازدواج نکردم میخواستم حداقل من یارانه ام رو جدا کنم و بگیرم میگن تا ازدواج نکنی نمیشه ... ایا هیچ راهی وجود نداره که من یارانه ام رو بگیرم. کد ملی 4433407021
» حدیدی | ساعت ۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۷/۱۴
0
0
پاسخ
زبازتشسته نطامی هسم ازکل درامد ماهانه ام زیر یک و نیم میلیون است ازطریق سایت اعتراض کردم اما تابحال که بیش از 8 ماه میگذرد توجه ای نشده .تقاضا دارم بیایند وضعیتم را از نزدیک ببینندوبررسی کنند یا خودم با مدارک لازم حضورآ خدمت مسو،لین مربوطه برسم.(بعلت نا آشنا بودن ایمیل ذکر شده مربوط به بستگان است).
کد ملی: 1229668799 تلفن : 09123265266
» امید | ساعت ۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۷/۱۴
0
0
پاسخ
با سلام .بنده کارگر هستم و دارای 2 بچه و همسرم هم دچار بیماری سرطان شده .لطفا بررسی فرمایید.09121506095
» امید | ساعت ۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۷/۱۴
0
0
پاسخ
با سلام .بنده کارگر هستم و دارای 2 بچه و همسرم هم دچار بیماری سرطان شده .لطفا بررسی فرمایید.09121506095
» ebrahim amooei | ساعت ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۷/۱۴
2
1
پاسخ
خدا شما رو نیامرزه
» بهروز کاظمی | ساعت ۱۴:۷ - ۱۳۹۵/۷/۱۵
4
0
پاسخ
دارای دو فرزندم از ثبت نام جا ماندهام 09125693418
3990107909 کارت ملی
» هاشم شوخان | ساعت ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۷/۲۷
3
2
پاسخ
اینجانب بادوفرزند که یکی سرباز ویکی محصل میباشد وخودم هم که کارگری هستم که ۲۸ شال کارگری کردم که سوابق بیمه ان موجوده ودرحال حاضر بیکاریم ودراصل توانایی کار ندارم واز دار دنیا فقط یک واحد ۷۵ متری دارم نمیدونم مبنای قطع یارانه بر چه اساسی هست پنج ماهه اعتراض دادم ولی کسی جوابگو نیست ایا این عدالته که ادعا داریم ؟افرادی هستند که حتی ملیاردر هستند ویارانه میگیرند وبه ریش ما میخندند واقعا موندم دیگه به کی حرفمون رو بزنیم
» خاني | ساعت ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۷/۲۹
1
1
پاسخ
سلام يارانه نقدي ما مهرماه واريز نشده دليل قطع شو ميخواستم بدونم والا ما كه چيزي بنام نداريم و نيازمند يارانه هستيم لطفا پيگيري كتيد
٠٩٤٩٣٣٦٢٥٤١شماره كارت ملي سرپرست
٤٠٥٠٥٨٠٦٧٤بانك تجارت
» رضایوسفی | ساعت ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۷/۲۹
2
0
پاسخ
با سلام اینجانب یارانه نقدی مهر ماه به حساب واریز نشده است خواهشمندم دلیل واریز نشدن یارانه را بیان بفرماییدلطفا شماره ملی 0381334643وشماره حساب پست بانک 5434487849762006میباشد
» محمدزمان بهارکیش | ساعت ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۷/۳۰
0
0
پاسخ
سلام چرایارانه ماازسال 1393براساس اشتباه کافینت قطع شده ولی مسئولین دروغ میگویندسایت بازمیشه ولی بازنمیشه بعدازسه سال کی میخوادبازبشه وگزارتوبه خداکه کوتاهی میکنید ما5نفریم
» اسماعیل امیرصالحی | ساعت ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۸/۱
0
0
پاسخ
سلام ...درنوبت دوم ثبتنام یارانه من نوبتم در روز اول بود که تا ظهر سایت باز نشد و آمدم با کامپیوتر خودم وارد سایت شدم و اطلاعات را وارد کردم سپس برایم پیام در کامپیوتر آمد که ( ساعت شما تنظیم نیست ) بنده ساعت را درست کردم ولی هرچه تلاش کردم سایت به رویم باز نمیشد و اکنون که وارد سایت میشوم نوشته ( اطلاعات شما در سامانه ثبت درخواست موجود نیست بنابراین در وضعیت یارانه شما تا کنون تغییری ایجاد نشده است .لذا ازدوره 38 به بعد اصلا یارانه نگرفتیم .حال باید به کجا و چه ؟آدرسی مراجعه کنیم بجز فرمانداری که دو سال خودشان را مسخره نمودند و قول بیجا میدادند .ممنون
» فارق شریفیان | ساعت ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۸/۲
0
0
پاسخ
بنده از زمان ازدواج یارانه خودم واریز میشود ولی یارانه همسرم وفرزندم واریز نشده لطفا راهنمایی کنید حدود 3سال تمتام است
» مریم | ساعت ۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۸/۴
0
2
پاسخ
با سلام من سرپرست خانواده چهار نفری هستم دختری دارم که بدون پدر بزرگ میکنم تمام امیدم بعداز خدا همین یارانه است تو رو به هر کسی که قبول دارین رسیدگی کنید من برای نان شبم محتاجم خرج تحصیل دخترم را چکار کنم با این همه مشکل وغصه خواهش میکنم شما ما رو اذیت نکنید ما قشر ضعیفی هستیم این یکم درامد مارو هم از ما دریغ نکنید لطفا ۴۹۱۰۴۳۴۹۸۴ وشماره حساب ۰۰۰۲۸۹۷۳۰۵, لطفا رسیدگی کنید
» مریم | ساعت ۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۸/۲۲
سلام خواهش میکنم رسیدگی کنید من سرپرست خانواده ام ونیاز شدیدی به یارانه ام دارم شماره حساب۰۰۰۲۸۹۷۳۰۵وکد ملی ۴۹۱۰۴۳۴۹۸۴ وشماره تلفن ۰۹۳۵۲۸۳۰۶۷۶ لطفا رسیدگی کنید
» علی اصغر خانی | ساعت ۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۸/۵
2
0
پاسخ
با سلام و عرض ادب دارم خدمت شما مسئولین محترم از تاریخ 30 /12/ 95 یارانه ما قطع شده چندبار به سامانه پیام اعتراض گذاشتم ولی جواب دریافت نکردم بنده یگ آپارتمان شصت متری دارم وآن هم به بانک مسکن 36 ملییون10 ساله قسط پرداخت کنم و ماشین یک وانت پیکان مدل 82 دارم با آن کار میکنم سواری 405 داریم ولی
مال پسرمه موقع خریدن یک مشکل خانوادگی داشتیم بخاطر آن بنام من خورده دخترم تازه عروسی کرده هر ماه مبلغ 4000000 ریال قسط جهیزیه می دهم و من اگر نیاز نداشتم چه لزومی داشت که به شما توضیح به دهم با تشکر. علی اصغر خانی هستم کد ملی 1729044611 تلفن همراه. 09123196211




» هادی خالدی | ساعت ۲۲:۶ - ۱۳۹۵/۸/۵
1
0
پاسخ
من ازمرحله دوم ثبت نام یارانه تا الان یارانه نمیگیرم یارانم قطع شد .چون نرسیدم ثبت نام کنم. من سرپرست 8 نفر از اعضای خانوادم هستم ازدواج هم کردم الان من وپسرم یارانه نمیگیرم درآمد ماهانم 9500000هزار ریال می باشد.متونید پیگیر شوید مردم از اینکه به فرمانداری رفتم من ساکن اهواز هستم
» علی | ساعت ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۸/۷
4
0
پاسخ
یارانه من معلم را قطع کردید چرا چطور به بچه های شما درس بدهم
» نادر | ساعت ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۸/۲۲
1
0
پاسخ
باسلام.من چند ماهه ازدواج کردم ویارانمو جدا کردماز اون به بعد ما یارانه نداریم.خواهشا به مشکلات مردم رسیدگی کنید.واقعاما مشکل داریم
شماره ملی 3762505462
شماره تلفن09128994939
» ناشناس | ساعت ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۸/۲۲
0
0
پاسخ
الان پانزده ماهه که یارانه مارا قطع کرده اند ودليلش را ماشین خارجی اعلام کرده اند همسر من با سرمایه اندکی دم بنگاه ماشین کار میکرد برای گذراندن زندگی و ماشینی رو که اصلا ربطی به ما نداشته از اينطرف خریده شده دوباره فروخته شده چرا خریدن ماشین رو متوجه شدن ولی فروش اون رو متوجه نشدن که طی چند روز بوده واقعا این انصاف نیست شما بیاین از نزدیک زندگی من و ببینید بعد تشخیص بدهید که یارانه من قطع شود واقعا این انصاف نیست یارانه ای که پول نون هم نمیشه قطع کردن ما به کجا باید شکایت کنیم چرا کسی جواب گو نیست همسر من الان چند ساله مریضه مشکل کبد داره باید درمان ميشده ولی صدقه سر، دولت هنوز نتوانسته هزینه درمانش و جور کنه واقعا این انصاف نیست ماباید بزاریم روز قیامت از خدا جوابمون رو بگیریم چرا کسی جواب گو نیست
» فرهنگی | ساعت ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۸/۲۴
1
0
پاسخ
.. اگر راست مگویید وپارتی بازی نمی کنید رایانه پول دارا را قطع کنید نه بدبختها را

پاسخ:
» س.ع | ساعت ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۸/۲۴
0
1
پاسخ
قانون ودلیلی برای حذف یارانه ندارید هرکسی رادوست دارید قطع می کنید خجالت دارد فرهنگیم با 6س عایله یارانهام را قطع کردید ...

پاسخ:
» ج .د | ساعت ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۸/۲۶
0
1
پاسخ
من یک کارمند ساده بانک هستم و کلی اقساط بابت خرید خانه پرداخت می کنم الان قریب به یکسال ونیم است یارانه مرا قطع کردید قبض برق وگازها را هم کاهش ندادید هم از حقوق ما مالیات کم می شود وهم بیمه وهم از قبوض گاز وبرق مالیات بر ارزش افزوده تورا به خدا این حق الناس وکسانی که عامل قطعی یارانه ام شده اند نمی گذرم
» مسعود صفايى محمديه | ساعت ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۸/۲۹
1
0
پاسخ
يارانه منو که بازنشسته هستم قطع کردن توى سايت رفتم نوشته فروش ملک 225مترى خدا شاهده اين ملک پدريم بوده بخاطر اينکه پدرم فوت کرده اين ملک بايد به نام يه نفر ميشد تا تقسيم بشه من وکالت اين ملکو گرفتم ولى متاسفانه دولت فکر کرده ملک براى منه ومن بازنشسته با حقوق کم ودوتا بچه دانشجو بايد چکار کنم به خدا حق الناس چرا دولت دقت نميکنه متاسفم درضمن من ايثارگرم 09125616947
» قاسم عبدلی | ساعت ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۸/۳۰
1
0
پاسخ
من یک بازنشسته با یک میلیون صد حقوق چرا یارانه مارا قطع کردید.
» Tm | ساعت ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۸/۳۰
2
0
پاسخ
به خداقسم.شوهرخالم میلیاردهاثروت دارد.چندسال است که یارانه اش توحسابش انباشته شده الان هم هرماه واریزمیشود.چندروزپیش حرف ازیارانه زدم گفتندکه خوب شدگفتیابایدیه بگردیم کارت بانکی وپیداکنیم وببینیم که دراین چندسال چقدریارانه ریختندوهمشون قهقهه زدندمن هم باشکم گرسنه افسوس میخوردم وشاهداین نابرابری بودم.
» مریم | ساعت ۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۹/۱
0
0
پاسخ
سلام من خانمی تحصیل کرده با مدرک لیسانس از سال 82 هستم ولی هیچ کاری پیدا نکردم شو هرم کارمند است با حقوق کم و دو تا بچه داریم مستاجر هم هستیم الان 7 ماه هست که یارانه را قطع کردند تمام فامیل ما زن و شوهر کارمند هستند ولی یارانه میگیرند میخوام ببینم این چه عدالتی هست که در حق ما اجرا شده است
» حسین | ساعت ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۹/۱
4
0
پاسخ
من یک معلم هستم وحقوق دریافتی من زیر دو میلیون میباشد و با اینکه ماشین ندارم یارانه اینجانب را بدون دلیل قطع کرده اندو منزل مسکونی ااینجانب اجاره ی اوقاف میباشد و هر ماه مبلغی بابت اجاره پرداخت مینمایم.نسبت به اعتراض این جانبرسیدگی کنید.
» سید محمود | ساعت ۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۹/۱۲
3
0
پاسخ
سلام . فقط میخواهم بدانم چرا یارانه بنده قطع شده . اگر به اخرت ایمان دارید از هیچکدامتان نمیگذرم.
» احسان علیمرادی | ساعت ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۹/۱۵
1
0
پاسخ
باسلام من یه مرده متاهل هستم باوجوده دیسک کمرشدیدوگرفتگی رگ های سیاتیک پاهام تو میدان میوه وتره بارکارمیکنم ماهی 700تومان حقوق میگیرم وهیچ راه دارمددیگری ندارم وده ساله ساله پدرمادرم فوت شدن ویه ساله ازداوج کردم ناهی 440تومان قسط وام ازدواج میدم ماهی 200تومان اجاره خونه نه خونه نه ماشین نه موتوری هم ندارم درسته 45تومانه ولی واسه من کمک خرجه بزرگیه یارانه م بعداز دور دوم حذف شده البته ثبت نام نکرده م چندبار به فرمانداری مراجعه کردم ولی میگن یارانه بهت تعلق نمیگیره اخه چرا برای حقوق زیادم یاخونه دداشتم خواهش میکنم راهنمایی کنید رسیدگی کنید
» قاسم اورعی علیزاده | ساعت ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۹/۱۹
1
0
پاسخ
سلام چرااعتراض کردم یارانه ام وصل نشدشمانه دین داریدونه عدالت چون به خاطرسه پلاک ماشین یک پرایدیک پیکان ویک206مدل پایین یارانه ام قطع شدوفقط206درتسرف خودم بودوپراید ووانت متعلق به 2نفردیگه بودوفقط پلاک206 به نام من بوداعتراض کردم گفتندفقط به ادم هایی که مریضی سعبل الاعج یازیرنظربهزیستی باشم تعلق میگیرد مستعجرم وهیچ جاحتی یک سانت ملک به نامم نیستم من که راضی نیستم انشاالله حق من وزن وبچه ام خوردتان نشود0940738521
» ناصر | ساعت ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۹/۲۰
1
0
پاسخ
باعرض سلام بنده بازنشسته هستم وباهمسرم دوتایی یک واحداپارتمان داریم وبیش ازیکسال است که یارانه ماقطع شده وبه گفته خودتان بیش از75میلیون یارانه بگیردارید چراما .ایا ازکجاتشخیص دادیدومارا زودتراز75 میلیون نفرحذف کردید. اگرخدارا خوش میادماهم حرفی نداریم
» علی | ساعت ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۹/۲۲
1
0
پاسخ
به جای قطع کردن یارانه امثال من که توی اجاره خانه مثل خر تو گل مانده اند بروید دزدیهای میلیارد ی را حذف کنید
» درویژه | ساعت ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۹/۲۳
1
0
پاسخ
با سلام یارانه ی ما سه ساله قط شده هرچی پیگیری کردیم نتیجه نگرفتیم ما پنج نفریم پدرم سرپرست خانواره ولی بیسوادو کشاورزه سه تا بچه داره که دوتا دانش آموز هستن یکی امسال ازدواج کرده ولی یارانه نمیگیره خواهش میکنم پیگیری کنید شماره ی ملی 630_957364_0است، ماتوی لیست انصرافی ها قرار گرفته ايم ولی انصاف ندادیم
» حمیدرضا نورالهی شماره ملی 4073468431 | ساعت ۱:۱ - ۱۳۹۵/۹/۲۵
1
0
پاسخ
من حمید رضانورالهی باشماره ملی4073468431 قبلا یارانه میگرفتم ولی از وقتی که دوباره ثبت نام باید انجام میدادم تا وقتی که سامانه باز بود نتوانستم خبر نداشتم که دوباره باید ثبت نام کرد وقتی فهمیدم دیگر سامانه بسته شده بود ونتوتنستم ثبت نام کنم ودیگر یارانه بهم تعلق نگرفت چندین بار هم تلاش کردم به مرکذ امار هم برای اقدام کردم برای ثبت نام ولی گفتند فعلا سامانه باز نشده الان که باز شده باید چکار کنم تا یارانه هم را بدهنم تازه هم ازدواج کرده ام و شغلی ندارم لطفا رسیدگی کنید نیاز مندم به این شماره جواب درخاستم را بگید 09378708379شماره حساب بانک رفاه 207785351
» خاتون موقری | ساعت ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۹/۲۶
1
0
پاسخ
من تنها ومستاجر چرا یاراته منو قطع کردین
» حمید | ساعت ۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۹/۲۷
1
0
پاسخ
17ماه است یارانه من که ایثارگر جنگ با۴۳ماه حضور در خطوط مقدم جبهه و بازنشسته سپاه قطع است دلیل مندرج در سامانه داشتن یک آپارتمان صدمتری در ده ونک است؟! چقدر وقیحانه! و زهی بیشرمی .یعنی دریافت کنندگان یارانه نقدی جملگی فاقد مسکن هستند.نفرتی عمیق من و بسیاری از ایرانیان نسبت به فساد و هرج ومرج را فراگرفته است
» محمد | ساعت ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۹/۲۷
1
0
پاسخ
... همه چیو گرون کردید آبو برقو تلفنو یارانه های مصرفیو برداشتید همه چیو گرون کردید ....بخدا قسم مستجرم کلی رو این پول حساب باز کردم خدا ازتون نگذره ... بدونید من تو اون دنیا خفت نجستونو میگیرم من چی دارم مگه یارانمو قطع کردید ....

پاسخ:
» محمد | ساعت ۱۵:۴ - ۱۳۹۵/۹/۲۸
1
0
پاسخ
سلام وخسته نباشی مدت چهار ماه است یارانه من وخانواده ام را قطع کرده اند واعتراض کرده ام ولی هیچ اقدامی نشده است وهیچ تماسی بامن گرفته نشده است
» یسناپور | ساعت ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲
1
0
پاسخ
باسلام,بعداز تولد دخترم یارانه مان را جدا کردیم ولی یارانه دخترم رانمیدهندکدملی دخترم١۴٩٠٩۶۵٧١٨است لطفا پیگیری کنید
» رمضان صدقی | ساعت ۱۷:۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲
1
0
پاسخ
باسلام بنده اعتراض دارم چرایارانه خانواده قطع کردین ماشدیدانیازداریم به یارانه باداشتن سه نفردانشجوبیکارجوان چراقطع کردین بنده خودم بازنشسته هستم مگرخبرنداریدازحقوق بازنسشتگان الان دوماهه برج8و9 قطع کردین پول اب برق گازمانده همین روزههاقطع کنن 30مترآپارتمان دارم اگرزیادبگیریدیارانه بدیدچراقطع کردیدیارانه هزینهای زندگی بلاست توراخدایارانه ماواریزکنید
» ماندانا فرقانی | ساعت ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۴
1
0
پاسخ
یارانه خانواده من دوسال است قطع شده این درصورتی بود که همسر من بعنوان سرپرست خانواده حدود 8 سال از بیماری سرطان رنج میبرد که هزینه بالایی هم داشت. که سال 94 هم دیگر تاب نیاورد و بعد از انجام عمل جراحی و رادیو تراپی و شیمی درمانی بعد 6 ماه در فروردین 95 فوت کردند. و الان سوال من از شما این است که ما چرا نباید یارانه بگیریم در صورتی من یک زن تنها با یک بچه صغیر و کلی بدهی شدیدا نیازمند هستم. و کسی را هم ندارم که پیگیر کارهایم باشد.
حال در اطراف خود کسانی رو میبینیم با زندگانی و درآمدهای آنچنانی یارانه دریافت میکنند آیا این عدالت است.... قضاوت با شما....
» زهره دهقانی | ساعت ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۴
1
0
پاسخ
اینجانب زهره دهقانی به شماره ملی 2298309434فرزند جمشید در مرحله دوم ثبت نام یارانه اینجانب راحذف کرده اند وچندمرتبه به فرمانداری شیراز مراجعه کرده ام وهنوز یارانه اینجانب پرداخت نشده است لطفا رسیدگی کنید ممنون
» مظاهر اشدی | ساعت ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۶
1
0
پاسخ
بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب مظاهر اسدی فرزند اسماعیل به شماره شناسنامه 1170614671حدود شش ماه است که یارانه ام قطع شده فقط به خاطر داشتن یک جواز کسب برای قصابی ام ولی شما از وضع زندگیم خبر ندارید فکر میکنید من جز قشر مفرح جامعه ام خواهشمندم فکری برای یارانه ی خانواده ی من بکنید
» هوشنگ مرادی | ساعت ۲۱:۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۶
0
0
پاسخ
سلام. چرا دوماهه که یارانه به حساب واریز نشده است؟ قبض های به این گرانی، سه تا دانشجو، خانه ی مهمانداری که فامیل میاند؟ همین مقدار را چرا واریز نمی کنید؟ رحم ندارین؟ انصاف تان کجا رفته؟ چطور پرداخت مالیات سرجاش هست ولی پرداخت یارانه اینطوریه؟؟
کدملی 1111067791
حساب 6037991887787020
» جلال | ساعت ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
پاسخ
چهار ماه یارانه ندادیدددددد
» محسن عبدالمحمدی | ساعت ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
2
0
پاسخ
علت واریز نشدن یارانه ام نزدیک به ۳سال کد ملی0383205603
شماره حساب: 0300100033003
» الف چ | ساعت ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
پاسخ
با سلام من قبلا تحت تکلف پدرم بودم و یارانه خانوار ما قطع شد بعد از ازدواج همسرم و من از تحت تکلف والدین خودمون در اومدیم و جدا ثبت نام کردیم منتهی یارانه من همچنان واریز نمی شه لطفا راهنمایی کنید ... متشکرم
» عاطفه شهبازی احمدی | ساعت ۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
0
پاسخ
سلام مرحله دوم یارانه ام ثبت نشده است وهیچ مبلغی نگرفته ام
» حامد | ساعت ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
0
پاسخ
با سلام
از تیر 94 یارانه مئ حذف شده
لطفا رسیدگی فرمایید
0062691236
» امیدبرزگر | ساعت ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
پاسخ
عرض سلام وادب واحترام دارم خدمت شما مسئولین محترم بنده دراستان فارس شهرستان مرودشت زندگی میکنم نزدیک به 3سال هست ک یارانه منوهمسرم قطع شده بعداز ازدواج به فرمانداری مراجعه کردیم تایارانه راازخانواده ها جداکنیم اما بخاطر راهنمایی اشتباه یکی از کارمندهای فرمانداری مرودشت یارانه ما قطع شد ب پلیس+10 وفرمانداری و... هم مراجعه کردیم فایده نداشت خواهشمندم پیگیری کنیدبنده یک کارگرساده هستم باحقوق کم واجاره نشین ک حتی توان پرداخت هیچ بیمه ای ندارم. باتشکر.
» اينجانب حميد ميرشفيعى | ساعت ۱:۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
پاسخ
يك كارگر هستم با دو فرزند دختر دانشگاه آزادى و دم بخت چرا يارانه ما قطع شده
» نیره غفاری | ساعت ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
پاسخ
اینجانب نیره غفاری سرپرست خانواده هستم دوتا ازفرزندانم از یارانه جامانده اند رفتیم فرمانداری نامه دادگفتن ببریدهدفمندی یارانه بردیم ثبت نام کردن ولی هنوز یارانه ای پرداخت نشده و هیچ درامد دیگری نداریم خواهشمندیم رسیدگی شود09364490318 ممنون میشیم اگه پاسخ بدین.
» سید رمضان هاشمی کرویی | ساعت ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
پاسخ
من دنبال نوشتن اعتراض بودم اما این سایت برای منافع خودش ما را سردر گم میکنند از برج پنج تا بحال یارانه پدر و مادر و ماه بعد ان تا بحال یارانه مادر حذف شده به بانک و فرمانداری هم رفتم اما نشد
» زهرا | ساعت ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
0
پاسخ
با سلام
من از ثبت نام دوره دوم جاموندم به فرمانداري كه مراجعه كردم گفتن بايد صبر كنيم تا اعلام كنن الان ١ سال خورده اي از روش گذشته اما خبري نيست
همسرم كه در هنگام مجردي از گرفتن يارانه انصراف دادن،. اما بعد ازدواجمان ما واقعا به اين پول نياز داريم
فرزندمان كه تازه به دنيا امده واقعا زندگي برايمان سخت است ممنون ميشيم كه رسيدگي شود
» شیلا | ساعت ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
2
0
پاسخ
سلام واقعا مسخره بازیه این سایت...

میخوام ببینم کسی اگه تونست یارانشو که حقشه برگردونه به منم اطلاع بده
09387417942

پاسخ:
» مرتضی | ساعت ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
3
1
پاسخ
سلام خسته نباشید یارانه ی پدر بزرگ من چند ماهی میشه که به حسابش واریز نمیشه اما وقتی میریم تو سایت یارانه ۱۰ میگه که در وضعیت شما تغییری ایجاد نشده میخواستم بدونم باید چیکار کنیم و از کجا پیگیری کنیم ممنون از زحماتتون
» شهریار | ساعت ۱۵:۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲
0
0
پاسخ
مادرسایت اعتراض زدیم .اعلام کردن تا دوماه دیگر نتیجه اعلام میشه ولی الان سه ماه شده و هیچ تغییری ن درسایت و...اتفاق نیفتاده. بازنشسته اموزش پرورش با سه بچه دانشجو و حقوق 2میلیون.انصاف کجاست
» غلامعلی آریانزاد | ساعت ۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳
0
0
پاسخ
با سلام بنده به علت کهولت سن و بیماری نتوانستم در مرحله ذوم یارانه ها ثبت نام کنم خواهشمند است رسیدگی کنیدتلفن 6549772893 //// 09177911323
» محب شرونی | ساعت ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۵
0
0
پاسخ
سلام فرهنگی ساکن روستا هستم یارانه ام بدون دلیل یک سال قطع شده لطفا" همکاری کنید 09171783651شماره ملی 3534630090
» رضایی | ساعت ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۹
0
0
پاسخ
سلام از آذر 95 یارانه بنده بااعلام اینکه مدیر دولتی ودارای منزل مسکونی میباشم قطع گردیده درحالی که از خرداد 88 بازنشسته شده ام خواهشمند است رسیدگی فرمایید متشکرم
» غفاریان | ساعت ۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
4
0
پاسخ
با سلام یارانه پدرم قطع شده یک خانواده سه نفره هستند و بیماری لاعلاج دارد در قسمت اعتراض ثبت کردم و لطف کردن با منزل تماس گرفتن درخواس مدارک پزشکی کردن ولی متاسفانه نه ادرس داریم نه شماره تماس حداقل یه شماره تماس بدید ادرس بگیریم مدارک و بیاریم ممنون
» زینب باباییان | ساعت ۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
0
0
پاسخ
باسلام سه سال است یارانه بنده قطع شده است لطفارسیدگی کنید
» معصومه پوراقبالي | ساعت ۱۷:۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
پاسخ
با سلام يارانه من چند سالي است كه بي دليل قطع شده بنده بي كار سرپرست فرزندم مي باشم لطفا رسيدگي كنيد شماره حساب 5047061035738323
» محمد کریمی مریم ابادی | ساعت ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
پاسخ
از ماه تیر تا حالا یارانه ما قطع شده خانواده سه نفره ایم تو سایت اعتراض کردیم و دلیلش رو خاستیم جوابمون این بوده که شما سند چند تا ماشین به نامتونه درسته ولی فقط سندش به نام منه من اونار فروختم به دلایلی موفق به انتقال سند نشدم حالا عادلانه هست یارانم قطع بشه حالا دو ماه پیش اعتراض کردیم اما خبری از جواب اعتراض نیست چی کار کنم
» سید علی مسئله گو | ساعت ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
پاسخ
باسلام اینجانب یک کارگر ساده شرکت سیمرغ هستم که حدود 2 ساله یارانه ام قطع شده،بنده دارای عروس و داماد هستم که تمام حقوق ماهیانه ام را خرج امرار و معاش و اقساط وام میکنم،یک عدد زانتیا بنام فرزندم میباشد که بنده هیچگونه اختیاری ندارم ویک عدد پژو پارس حدود5 سال قبل فروخته و واگذار شده است و یک عدد رنو5 حدود 15 سال قبل مجدد فروخته و واگذار شده است که در سایت هنوز این ماشین ها بنام بنده است،یک عدد وانت پیکان 1600 مدل 80 به نام همسرم میباشدکه ارزش مبلغی آن در حال حاضر 4 میلیون تومان میباشد.خواهشمندم پیگیری کنید.باتشکر
شماره ملی :1286553326 شماره حساب یارانه:134903817
» جواد حکیمی پور | ساعت ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
1
پاسخ
باسلام من تنها فرزندم الان 15 ماهشه ولی هنوز به خانواده ما اضافه نشده یارانش.خواهشمندم بررسی کنید مراجعه به فرمانداری هم کردیم ولی این بار هم واریز نشد متاسفانه .شماره سرپرست خانوار :4251229118
» mehri | ساعت ۱۸:۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱
1
0
پاسخ
خاله من یه نفر و به دلیل بیماریش مرحله دوم نتونسته ثبت نام کنه حالا هرچی پیگیری میکنیم جواب سر بالا میدن لطف کنید پیگیری کنید خیلی نیاز داره ن سرپرست داره ن مال و ثروت و نه کسی که خرج شو بده امیدش همین یارانه بود که لطف کردن قطع کردن پیگیری کنید لطفا .اینم شماره ملی :3621314253 ممنون
» مجید محمود آبادی | ساعت ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۶
2
0
پاسخ
خیلی از دوستان و آشنایان هستند که ملک و املاک دارند با سند و یارانه می گیرند درآمد زیاد حقوق های کلان یارانه می گیرند چرا کار شناسانه یارانه را قطع نکردید شما که صلاحیت کار شناسی ندارید نا عادلانه یارانه ی مارا قطع کرده اید ما ریالی از حق خود نمی گذریم و مدیون ما هستید ما به دلیل بی کاری ۱۲ سال از شهر خود به بندر عباس مهاجرت کرده ایم و در شرایط گرما و سختی کار می کنیم شما حق نداشتید یارانه ی مارا قطع کنید خواهشمندم یارانه ی مارا وصل کنید 3070109111
» فرشیدطبسی شمسی خانی | ساعت ۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۹
0
0
پاسخ
باسلام وخسته نباشیدمختصراعرض میکنم من لیسانس بیکارباداشتن همسر ویک دختریارانه ام این ماه واریزنشده درسامانه عدم قطع اعلام میکندچگونه میتوانم آگاهی حاصل کنم باسپاس از راهنمایی شما.
» سيد ابوالفضل ميرر سميعي | ساعت ۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
پاسخ
با سلام اينجانب كارگر معمولي در شركت خصوصي هستم يارانه ام قطع شده واعتراض هم كردم ولي الان حدود سه ماه ميباشد كه هيچ خبري از اعتراض نداده اند خواهشمند است به درد مردم رسيدگي كنيد تا كي بي توجهي به مردم
» ناهید مؤذن سرخابی | ساعت ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
پاسخ
با سلام؛ به استحضار می رسانم اینجانب به شماره ملی 1378015916 سه ماه است که یارانه ام قطع شده است. آدرس شما را نداشتم که مستقیما به آنجا مراجعه نموده تا شرایط زندگی خود را به شما توضیح دهم. من خانمی 48 ساله و هچکس را ندارم (نه پدر، نه مادر، نه همسر و نه فرزند). خواستم بدانم به چه دلیل یارانه ام قطع شده است.95/12/11 ساعت : 12:14 - شماره موبایل 09394121384
» ناهید مؤذن سرخابی | ساعت ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
پاسخ
احتراما، اینجانب ناهید مؤذن سرخابی به شماره ملی 1378015916 ، مجرد ، 48 ساله ، پدر، مادر، همسر و فرزند ندارم و تنها زندگی می کنم. 3 ماه است که یارانه ام قطع شده است. خیلی به دنبال آدرس شما گشتم تا حضوراً شرایط زندگی خود را توضیح دهم و علت قطع شدن یارانه ام را بپرسم ولی متأسفانه موفق نشدم. خواهشمندم با شماره تماس 09394121384 تماس گرفته و توضیحات لازم در مورد موضوع فوق را به اینجانب بدهید.
» سيد ابوالفضل مير سميعي | ساعت ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
پاسخ
با سلام چرا بعد از دوماه جوابي به ما داده نشده ما حدود سه ما هست كه اعتراض كرديم خواهشن به دردو مرگ مردم رسيدگي كننيد
» جمشيد زماني | ساعت ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
1
0
پاسخ
باسلام،بنده يك بازارياب ساده هستم،بدون هيچ حقوق ثابتي،يا پايه حقوق..داراي همسر و دو فرزند كه خدا را شاهد ميگيرم از پس براوردن ابتدايي ترين مايحتاج خانواده ام هم برنميايم،و در يك آژانس املاك كار ميكنم،آيا تاكنون من حساب بانكي داشته ام؟؟كه گردش ميليوني داشته باشد؟؟يا هر كس ديگري از خانواده ام؟؟به خدا قسم من يك مستاجرم و حتي يك ماشين فرسوده هم ندارم چه برسد به ملك تجاري!!!!!!كه اگر داشتم حالا به يارانه احتياجي نبود،خواهش ميكنم نسبت به پرداخت يارانه بنده و خانواده ام اقدام بفرماييد،خدا روخوش نمياد،مني كه اين همه محتاجم،اين طوري اذيت كنيد،به خدا و به جان بچه هايم من هيچ چيزي از مال اين دنيا نداشته و ندارم
» طلا | ساعت ۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
پاسخ
باسلام مادر من دریک روستای دور افتاده از امکانات زندگی میکند نه پسر دارد ونه شوهر از روز اول که ثبت نام کرده هنوز ریالی به حسابش نریختند الان یک ساله که به خاطر مریضی پیش مازندگی میکنه میخوام بدونم چرا به یک پیرزن که سنش بیشتر از شصت ساله وشبا بخاطر سکته مغزی وفلج شدن دستاش درد داره که خدا میدونه پول دارو نداره یارانه نمیدین همش امروز فردا میکنید اگر واقعا راهی داره بریم دوباره ثبت نام کنیم ۰۹۳۰۱۳۶۴۹۸۲
» زماني | ساعت ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
پاسخ
سلام يارانهء ما حدود پنج ماهه كه قطع شده،دلايلي هم كه ارائه كرديد،واقعأ مسخره است،معاملهء ملك تجاري!!!!!و معامله ي ملك اداري!!!!!كه اگر اونها واسه ي خودم بود ديگه احتياجي به يارانه نبود،الان باحداقل كرايهء اونها ميتونستم امرار معاش كنم،مني كه خدا رو شاهد ميگيرم حتي در ماه حقوقم به يك ميليون تومن هم نميرسه،و به خاطر اين وضعيت نا به سامان حقوقم دائم مشكل دارم،در ضمن هم خودم مريضم و هم همسرم آرتروز داره و دائم دكتريم،خدا رو خوش مياد ؟؟واقعأ پول ما خوردن داره؟؟؟
» زماني | ساعت ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
1
1
پاسخ
با سلام لطفأ نسبت به واريز دوبارهء يارانهء من و خانواده ام اقدام بفرماييد،چون خدا رو شاهد ميگيرم كه من فقط يه معامله رو به نام خودم انجام دادم و فروشنده به خاطر اين كه همسرش نفهمه كه چقدر مايملك داره،اونها رو به نام من زد و فروخت،به خدا من حتي يه ماشين اسقاطي هم ندارم،چه برسه به ملك تجاري يا اداري.ميتونيد تحقيق كنيد
» علی اصغر صلح جو | ساعت ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
2
0
پاسخ
سلام اینجانب علی اصغر صلح جو هستم مدت 9ماهه است که فرزندم بدنیا آمده است ولی هنوز یارانه ای دریافت ننموده است. خواهشمند است رسیدگی فرمایید.
» کاظمی پور | ساعت ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
2
0
پاسخ
سلام من وهمسرم بعد از ازدواج یارانه مان را از خانواده هامان جداکردیم

و بعد از آن دیگر نتوانستیم یارانه خود را وصل کنیم

یعنی از فروردین سال ۱۳۹۲

لطفا راه حلی بگذارید
» امین اله شیروانی | ساعت ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
0
0
پاسخ
من همسرم سرطان دارد وملک ندارم چرایارانه ام برقرار نمیشود
» مظفری | ساعت ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱/۸
0
0
پاسخ
با سلام.من سال 92 ازدواج کردم ولی متاسفانه بدلیل عدم آگهی ثبت نام نکردم فکر میکردم باید خودم وهمسرم جداگانه ثبت نام کنیم در صورتی که باید با پدرمان ثبت نام میکردم و بعد تفکیک میکردیم.الان هم بچه دار شدیم به بچه مان هم تعلق نگرفت لطفا راهنمایی کنید باید چکار کنیم ؟حقوقمان هم حقوق کارگری است ونیاز داریم
» عباس متقی | ساعت ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱/۱۵
0
0
پاسخ
۱۸ماهه یارانمان قطع شده است عدالت کجاست من مستاجرم یه پسر دانشگاه ازاد ودو فرزند محصل دارم لطفا پیگیری کنید تلفن تماس من ۰۹۱۱۳۱۴۸۹۹۰کد ملی ۲۰۶۳۲۶۴۱۸۱میباشد
» مجید شرفیان سرو | ساعت ۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱/۲۲
0
0
پاسخ
سلام من ایرانی هستم و درايران زندگی می کنم کارگرم مدتی درعراق برای کارگری رفته بودم که یارانم قطع شده دوسال است که اعتراض زده ام هرموقع که به سایت مراجعه میکنم مینویسد بعداز دوماه نتیجه اعلام میشود. واقعا کسی نیست که به داد ما برسه 09180172339
» حسين | ساعت ۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱/۲۳
0
0
پاسخ
سلام. اين يارانه قراربود كمكي باشه براي پرداخت قبض آب و برق و بنزين و... چرا قطع شده ؟ در جواب اعتراض من گفته اند 3 تا ماشين داري خدا گواه است پرايد را الان 4 سال است به يكي از اقوام فروخته ام ولي سند را بنامش نزده ام نميدانستم يارانه قطع ميشود بعدشم قيمت 3 تا ماشين داغون مگرچند ميشود؟3تاروي هم يك ماشين نو نميشود. درصورتي كه من يك ماشين دارم خيليها را ميشناسم حساب بانكيشون پرپوله ولي يارانه شان قطع نشده خواهشا رسيدگي فرماييد.كدملي 2992527351--- 09132981648
» مهین قاسمی خنفچه | ساعت ۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۱/۲۵
0
0
پاسخ
دو سه سال هست که یارانه ام قطع شده چه کار باید بکنم
» زینب عبیداوی | ساعت ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱/۲۶
0
0
پاسخ
سلام یارانه اینجانب زینب عبیداوی به شماره ملی 1990366831ازسال 93 قطع شده وهرکاری کردم درست نشده لطفا راهنمایی کنید
» زینب عبیداوی | ساعت ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱/۲۶
0
0
پاسخ
با سلام وخسته نباشید بنده در مرحله دوم تفکیک کردم ولی ازاون روز تا هالا یارانه برام واریز نکردند
» محمد جعفری | ساعت ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱/۲۶
0
0
پاسخ
باسلام
محمد جعفری هستم چند ماهی است یارنه من به صورت یک درمیان واریز میشود
خواهشمند است رسیدگی نمایید
1270896725
شماره حساب
4731839484
» بهروز کدملی 2430735369 | ساعت ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۱/۲۷
0
0
پاسخ
سلام معلم هستم دوسال هست یارانه ام قطع شده لطف کنید به من جواب دهید چرا قطع کرده اید خواهش میکنم بیایید از وضعیت زندگی من تحقیق کنید تا برایتان ثابت شود
» محسن نوروزي واقعي | ساعت ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱/۲۷
0
0
پاسخ
با سلام اينجانب محسن نوروزي واقعي با كدملي 0492517479 يارانه ام بدون دليل قطع شده دارائي سه فرزند و منزل واقع در شهرري دارم كارمند هستم و همسرم براي كمك مخارج سرويس مدسه مي برد عاجزانه تقاضا دارم بررسي نمائيد و يارانه مرا وصل كنيد مشكلات فراواني دارم و براي فرار از مشكلات وام گرفتم كه طلبكارانم را راضي كنم و من خودروي ليفان ندارم چرا در سامانه ليفان ثبت شده خواهشمند است بررسي كنيد
» محسن نوروزي واقعي | ساعت ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۱/۲۷
0
0
پاسخ
با سلام بدون دليل يارانه من قطع شده است كد ملي 0492517479 و شماره حساب 0103045888004 بانك ملي بنده نزديك به دو سال است خودروي ليفان ندارم و براي بدهكاري هايم مجبور به فروش شدم الان همسرم با يك خودرو سرويس مدرسه ميبرد كمك خرج خانه باشد و يك منزل مسكوني 66 متري با 3فرزند بزرگ دارم كمك م كنيد ديگر توان مشكلات را ندارم چرا يارانه مرا قطع كردهايد بررسي فرمائيد سرمايه زندگيم بطور كلي با خانه و ماشين كمتر از 200 ميلون ميباشد انصاف نيست
» جمشید طهماسبی شاه منصوری | ساعت ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۱/۲۹
0
0
پاسخ
با سلام من حدود دو سال ازدواج کردم ولی هنوز هیچ یارانه ای ندادن نه ماشین دارم نه بیمه دارم مستاجرم هستم هیچی تو این دنیا نام نیست ب؟خود لباسا تنم چرا یارانه به من همسرم تعلق نمیگ
کد ملی:6639492091
شماره حساب6037997286956322
» فخرالدین باقری | ساعت ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱/۲۹
0
0
پاسخ
سلام 2 ساله یارانه ام حذفه معلم هستم ویک ماشین بتمام قسط دارم برای کار 60 کیلومتر روزانه به روستا میروم وتعجب از اینکه جزئ اولین گروه حذف شدیم اینهه ملیاردر یارانه میگیرند زندگی ام با وام وصرفه جویی میگذرد به اعتراضم رسیدگی نشد اطرافیان من همه یارانه میگیرند از لحاظ اقتصادی ازهمه انها ضعیفتریم شماره حساب 251275981.کد ملی.3090645297
» علی زوری علی آبادی | ساعت ۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱/۳۰
0
0
پاسخ
سلام من یه کارگرهستم دو ماهه یارانه ام قطع کردن دلیلش رو نمیدونم من که نه کار درستی دارم نه خونه نه ماشین چطوری یارانه منم نمیریزن مگه نمیگین که فقط قشرهای پردرآمد هم حذف میشم حالا به قول خودتون میگین یارانه بهزیستی وکمیته امداد اضافه شده اما به چه قیمتی به قیمت اینکه منی که اگر کار نداشته باشم باید سرمم گرسنه بزارم زمین بخدا خدا خوش نمیاد که تموم صدمه ها ما قشرهای پایین جامعه بخوریم تو رو خد احداقل بگین برا ی چی قطع شده یارانه من کد ملی 2121935797اینم موبایل09358413130
» معصومه حصیرباف ممتاز | ساعت ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۱/۳۰
0
0
پاسخ
به علت مرگ نا بهنگام همسرم و تالمات روحی - نتوانستم

به موقع - جای همسر در گذشته ام - اعلام سرپرست

نمایم . تلفن همراه 1576 - 343 - 0914

کد ملی 2851261746 و شماره حساب 181730169
» علی | ساعت ۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱/۳۱
0
0
پاسخ
سلام یارانه منو بچه هامو هشت ماه قطع کردن ما به زور داریم زندگیمونو میگذرونیم شهرستان یا روستا هم نداریم بریم واقع نان مارو بریدین واگذارتون کردم به اهل بیت خدا و پیامبر ...

پاسخ:
» ibrahimtagizadeh | ساعت ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱/۳۱
0
0
پاسخ
سلام به مدیرسایت،چن کلوم حرف حساب،فروکن گوش مسئول ،،،روزانتخابات۹۶فرامیرسه،و یارانه مابی دلیل ازتیر۹۵قطع شده! شماره ملی میفرستم جواب میخوام۵۰۴۹۷۵۷۵۶٨دیگه خوددانی!
» زربخت اسمعیل زاده | ساعت ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۲/۷
0
0
پاسخ
عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما الان حدودیک سال است که با قطع یارانه مواجه شدم واعتراض کردیم هیچگونه اقدامی نشده است چون همسرم نزدیک 4سال است مغازه ای ندارد وجزو اصناف نمی باشد ومعلم میباشدوهیچ مبلغی از طرف همسرم به من داده نمیشود.وخودم خانه دار هستم وهیچ ذرآمدی ندارم وخواهش میکنم حداقل یارانه من وفرزندانم را بدهید.
لطفا بررسی شود. ممنون
» شهین برزگردوله ملال | ساعت ۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۲/۱۰
0
0
پاسخ
با سلام من در اواخر سال ۹۲ بخاطر مشکلات شخصی از ایران خارج شدم و نتوانستم ثبت نام۹۳ را انجام دهم و کارت بانکی که حساب یارانه ام به آنجا واریز میشد و موقع رفتن با وسایل خانه را که فروختم به دست افراد از خدا بیخبر و شیاد افتاد و در نبود من حسابم مسدود شد و با توجه به اینکه در سامانه مینویسد که تغییری در حساب یارانه شما وجود ندارد ، من باید چگونه دریافت کنم چون واقعا در فقر زندگی میکنم لطفا کمکم کنید تا گوشه ای از مشکلاتم حل شود کدملی ۵۱۶ـ۹۵۲۷۳۵ـ۷ سریال شناسنامه ۱۲/۵۶۶۰۳۸ شماره حساب بانک ملی ۰۳۳۸۳۳۲۸۳۱۰۰۰ با شماره تلفن ۰۹۳۷۸۹۶۵۱۰۱
» baran | ساعت ۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۲/۱۸
0
0
پاسخ
سلام.من وقتی مجرد بودم از یارانه ام انصراف دادم الان سه ساله که ازدواج کردم و یک بچه هم دارم. الان واقعا به یارانه ام احتیاج دارم فرمانداری رفتم جوابی ندادن. چیکار باید کنم لطفا جواب بدین اگر کمی انصاف دارید.
» ناشناس | ساعت ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
داداش گلم الان واسه زن و بچه داراشو دارن قطع میکنن شما رفتی خودت انصراف دادی حالا میخوایی وصلش کنن؟خود کرده را چه تدبیریست؟؟
» تیمور | ساعت ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۲/۱۸
0
0
پاسخ
با سلاام.بازنشسته هستم جز بیماران خاص هستم ..این بیماری هزینه سنگینی دارد و باتوجه به نیاز مجبور شدم منزل مسکونی 250 متری را با منزل 161 متر تعویض کنم تا بتوانم از عهده مخارج برایم...یارانم مدت ذیک سالس قطع شده بعد از این که پیگیر شدم در پاسخ گفتید به علت خرید خانه 161 متری قطع شده..بخدا قسم خدارا خوش نمیاد خواهش میکنم اقدامات لازم صورت گیرد درضمن در صورت نیاز مدارک دال بر بییماری جهت ارائه موجود میباشد.انصاف نیست افراد بینیاز این یارانه را دریافت کنند و یسری افرادی همانند ما این یارانه را دریافت نکنیم..دفعه قبل اعتراض زدیم و تنها همان جواب را دریافت کردیم و دیگر نتعوانستیم اعتزاض دیگری بزنیم لطفا پیگیر باشید. 4622395304 کد ملی
شماره حساب 266473973
باتشکر
» شمس الله عزتی | ساعت ۱۴:۴ - ۱۳۹۶/۲/۲۱
0
0
پاسخ
باسلام اینجانب دراسفند92ازوقتی که پسرم به دنیا امدکه اعضای خانوار3نفر می باشد قطع شده ومن یک کارگر می باشم وکمک خرجی مشکلاتم بودوچندبار امدم ستاد هدفمندی یارانه‌ها یه سری کپی باشماره حساب دادم اما به مشکلاتم رسیدگی نکردن لذا خواهشمندم رسیدگی فرمایید
ش.م3790144320
شماره همراه 09385024268
» ناشناس | ساعت ۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
3
0
پاسخ
سلام.یارانه من که زن سرپرست خانوار هستم 2 ساله که قطع شده.هم اینترنتی اعتراض کردم هم حضوری چند مرتبه.5 تا فرزند دارم با حقوق مستمری 900 تومنی.چرا باید فقط به خاطر داشتن ی واحد واسه ی زن تنها و 5تا فرزندش که همشون هم شاغل نیستن قطع بشه؟ شماره ملی 1460895878
» علی علیزاده حسین ابادی | ساعت ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
0
0
پاسخ
باسلام اینجانب نزدیک به 1/5سال هست که یارانه من وخانواد4نفره ام قطع شد لطفا پیگیری فرمایید
» رضا | ساعت ۱۱:۹ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
3
0
پاسخ
سلام.یارانه مادر من که زن سرپرست خانوار هست 2 ساله که قطع شده.هم اینترنتی اعتراض کردم هم حضوری چند مرتبه.5 تا فرزند با حقوق مستمری 900 تومنی.چرا باید فقط به خاطر داشتن ی واحد واسه ی زن تنها و 5تا فرزندش که همشون هم شاغل نیستن قطع بشه؟ شماره ملی 1460895878
» جعفررضوانی اصل | ساعت ۱۳:۳ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
0
0
پاسخ
با سلام و احترام خدمت ریس جمهور ار شما عاجرانه تقاضامندم یارانه ما رو وصل کنید من بیکارم و تاره اززندان امدم شما استلام کنید مالی هم ندارم برشکست شدم و از دفتر امام جمعه هم نامه اوردم ولی کسی به داد ما نمیرسه ترو خدامردم همایت کنید
» جعفر رضوانی اصل | ساعت ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
0
0
پاسخ
از شما خواهشمندم رسیدگی کنید یارانه ما هم وصل شود 09181116177
» حجت | ساعت ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
0
0
پاسخ
بالاخره باید بدانیم یارانه ماحذف شده به جیب چه کسانی رفته وداره میره،من واعضای خانواده ام ازحق خودمون نمیگذریم،گفتن حاملهای انرژی وبرخی کالاها آزاد میشوددرعوض مبلغی به اسم یارانه به خانوارها داده میشود که جایگزین آزاد شدن کالاهاست،اونم قطع کردید،یارانه ندیدولی قیمتها رو به قبل برگردانید،نمیشه حقمون رو بدید،...

پاسخ:
» احلام ناصری زاده | ساعت ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
0
0
پاسخ
سلام اینجاب احلام ناصری زاده فرزند جواد دارای کد ملی 3490053818 هستم الان سه سال یارانه نمیگیرم فقط چون جا موندم همین اخه به چه دلیل نه ملکی دارم نه حقوق نه کار نه بیمه الان پسرم که به دنیا اومد اونم یارانه نمیگیره چون فقط جا موندم لطفا پیگیری کنید لطفا تماس بگیرید09398116285
» احلام ناصری زاده | ساعت ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
0
0
پاسخ
لطفا حتما پیگیری کنین منتظر تماستون هستم احلام ناصری زاده،،،اصلا ببینین من چی دارم که زود حذفم کردین و گفتین قشر پولدار برچه اساسی اخه
» عبدالله سهی کیش | ساعت ۲۱:۶ - ۱۳۹۶/۲/۲۴
2
0
پاسخ
ازشهریور 1394 یارانه اینجانب قطع شده وبازنشسته کشوری میباشم باحقوق 1600000تومان اعتراض کردم جواب قانع کننده ای دریافت نکردم خواهشمندم رسیدگی شود
» رضا | ساعت ۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۲/۲۵
2
0
پاسخ
کلا به پولدارایی که به اشتباه قطع کردن پیامک دادن که مجددا وصل شدهو اشتباهی قطع شده بود.به فقرایی که قطع کردن پیامک نیومد.
» یارانه بگیر سابق | ساعت ۱۱:۴ - ۱۳۹۶/۲/۲۵
1
0
پاسخ
بعد از دوسال قطع یارانه خود و خانواده ام برایم پیامک برقراری یارانه نیامده !! ؟؟
با اینکه ما از تهران به استان هرمزگان و به روستا رفتیم و خط تلفن همراهم 6 سال است عوض نشده لیکن هیچ پیامی از سازمان هدفمندی یارانه ها دریافت نکردم !! ؟؟
» بهروز | ساعت ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۲/۲۵
0
0
پاسخ
سلام .آقا 2 سال است یارانه من و خانوادم بدون دلیل قطع کردند وشکایت کردم ولی هیچ کس تو این کشور پاسخگو نیست .مگه من چی دارم که یارانه ام رو قطع کردن .اونوقت پولداران وسرمایه داران یارانه می گیرن .من فقط یک کارمند ساده ام .نه خانه دارم ونه ماشین .عدالت کجاست .از رییس جمهور ومعاونین و وزرا وهمه مسولین خواهشمندم که یارانه من وخانواده ام رو برقرار کنند وگرنه تا روز قیامت نمی بخشمتون.
» سید محمود عظیمی | ساعت ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۲/۲۵
0
0
پاسخ
با سلام باتوجه به اینکه اینجانب معلم بازنشسته بوده با سه فرزند تحصیل کرده بیکار ونیاز مبرم به یارانه میباشد خواهشمند است اقدام لازم جهت برقراری یارانه بفرمائید
» غتام حسین عبا سی | ساعت ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۲/۲۶
1
0
پاسخ
من یک با ز نشسته با حقو ق820000 هزار تومان هستم به دلیل خر ید خا نه یا را نه من را قطع کرده ایدولی یک خانه فروخته ام با شنا سه139511150489166 خو هشمندم یا را نه مرا پردا خت کنیدکد ملی 2411324502 با سلام
» مرتضی سواری | ساعت ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۲/۲۶
0
0
پاسخ
سلام .الان دوسال شده یارانه خانوادم رو قطع کردین .منم ازدواج کردم و کارگر ساده هستم کل حقوقم ۱تومن است اجاره نشینم.ووام ازدواج دارم.ایا با این حقوق شما میتونید زندگی کنید اقای روحانی ک یارانه مارو قطع کردید.الان وقت انتخاباته ومنتظر رٱی از ما دارید...
» محمدبذیون | ساعت ۸:۰ - ۱۳۹۶/۲/۲۷
0
0
پاسخ
برای من پیامک زدین که یارانه ام مجددا واریزمشود ولی امروز27 اردیبهشت 96 واریزنشده چرا خانواده ام راخوشحال کردین وبعدواریزنشدمن یک کارمندبازنشسته هستم وبناحق یارانه ام راقطع کردین آخرتی هست ومطمئن باشید روزی بایدجواب این بی عدالتی هارا بدین. کدملی 3090532344
» احسان | ساعت ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۲/۲۷
0
0
پاسخ
من پدر خانم یارانه نمیگیره و خانم من هم یارانش قطعه فرمانداری رفتم میگه باید یارانه پدر خانمت اگه وصل شه میتونیم جدا کنیم بنده کارگر با حقوق ماهیانه 700 هزار تومان هستم 09192737422
» منصوره قمی | ساعت ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۲/۲۷
1
0
پاسخ
یارانه ما الان 18 ماهه ک قعطه از وقتی بچم دنیا اومده بجای اینکه واسه اونم بریزین قطع کردین همسرم کارگره دلیل قطع یارانه ما چی بوده تو سایتم نمیزنه دلیلشو .پس عدالتتون کجاس پولداراش دارن یارانه میگیرن فقط مال مارو ریادی دیدید این چه وضعشه .نون شده دونه ای پنصد خدامیدونه رئس جمهور عوض بشه چقدربشه.نداریم از کجا بیاریم بخوریم کسی هم ک رسیدگی نمیکنه کجا بریم به کی بگیم . من راضی نیستم مال مردم فقیر خوردن نداره
» حسین | ساعت ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۲/۲۷
0
0
پاسخ
سلام 9 ماه هست یاراه من قطع شده بدون دلیل نه خانه دارم ونه ماشین انچنانی لطفا پیگیری کنید 09178115799
» مینا منتظرالقائم | ساعت ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۲/۲۷
0
0
پاسخ
چرا یارانه من با دو فرزندم قطع شده است
» علی مقدم ملامحمود | ساعت ۱۵:۰ - ۱۳۹۶/۲/۲۷
1
0
پاسخ
سلام من از سال 93که یارانه ها رو ثبت نام میکردم باشماره شناسنامه ردیفی من خواستم از خوانوادم جدا بشم جون ازدواج کرده بودم سر پرست خوانوار این منو تو لیست نزد نوبت من که شد خواستم ثبت نام کنم نشد گفتند باید با خوانوارثبت نام باید میکردی الان من به فرزند دارم یارانه نمیگیرم از مسعولین درخواست میکنم به مشکل ما رسیدگی کنند سه ساله من یارانه نمیگیرم خودم هم کارگر هستم
» رسول مصائبی | ساعت ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۲/۲۸
0
0
پاسخ
سلام نمی دونم بر چه اساس ومحاسبه ای یارانه مارا دوساله قطع کردن یک حقوق بگیر ساده هستم اونم قراردادی ولی خیلی ها با درامد بالا دریافت می کنن این یعنی نداشتن سیستم هوشمند یعنی کیلوئی کمیه اندادی قطع ثروتمند وصل
» حسین قرایی | ساعت ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۲/۲۸
1
0
پاسخ
باسلام پدرمن تحت پوشش کمیته امداد است به جای اضافه کردن یارانش ،یارانش قطع شده لطفا رسیدگی کنیددرامددیگه ای ندارد شماره ملی0749611723شماره حساب0317223550005
» رضا اکرمی | ساعت ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۲/۲۸
1
0
پاسخ
با سلام اینجانب پس از قطع یارانه بارها به سایت مورد نظر مراجعه و اعتراض نمودم ولی کسی پاسخ گو نبود تا اینکه پیامی به من ارسال شد جهت واریز یارانه در تاریخ ۹۶/۰۲/۲۶ ولی تا به امروز که ۲۸ میباشد یارانه ای به حساب اینجانب واریز نشده است لذا از رـیس جمهور خواهشمندم به درد اینجانب رسیدگی شود و با احساس مردم بازی نشود کد ملی 0067924263 ش ح 0302292411004
» صادق علیزاده | ساعت ۱:۸ - ۱۳۹۶/۲/۳۰
0
0
پاسخ
سه ساله یارانه بنده وهمسروفرزندم به دلیل تفکیک از خانواده پدریمون قطع گردید وپس ازارسال مدارک به فرماندار ودفترریاست جمهوری وسازمان هدفمندی یارانه ها جوابی دریافت نکردم
» عبدالحسین حمیدی | ساعت ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۳/۲
0
0
پاسخ
باسلام من نزدیک ۸ماه است که یارانه ام قطشده وباوزعیت که من دارم خیلی نیازبه این مبلغ دارم من با۳تافرزند خودم وخانمم همه یارانمان قطشده من کارم باماشین استیجاریم ماهی هم دومیلیون تمن حقوق ماشین میگیرم بعدنصف این حقوق خدج ماشین است یعنی من ماه یک میلیون دارم باورنمیکنیدپرس جوکنید گفته بودیددارای کافی وتملک من یک اپارتمان دارم که بدلیل نیازبدهی فروختمش وماشین که به نامم هستندخیلی وقت فروختم ولی نمیان شماره عوزکنن حتاشکایت پلاک کردم خواهش دارم برسی کنیدویارانم که خیلی به ان نیازدارم کام بم برگردونید ازریاست محترم اقای روحانی ممنونیم ازدولت روحانی خیلی راضی هستیم
» مرضیه | ساعت ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۳/۵
0
0
پاسخ
سلام پدر من یک کارگر بازنشسته است و برادرم در شمال ویلا خریده و ازدواج کرده ولی یارانه اش را از پدرم به دلیل مشکل مالی جدا نکرده و خواهرم نیز که حدود هشت ماه است که به خانه خودش رفته یارانه اش را جدانکرده تا کمکی به پدرم به خاطر داشتن عروس و داماد و نوه بشه ولی چندین ماه است که یارانه ایشان قطع شده است خواهشا این موضوع بررسی شود
» رضوان | ساعت ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۳/۷
0
0
پاسخ
باسلام من وهمسرم هردو بیکاریم ویک قران درآمد نداریم دوسال پیش یارانه شوهرم قطع شده واقعا به آن احتیاج داریم لطفا به دادما فقرا برسید ممنونم
» مهدی کریمی | ساعت ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۳/۹
0
0
پاسخ
سلام وعرض ادب اینجانب مهدی کریمی ،۴ساله یارانهامون رو قطع کردم شغلم هم آزاد هست با دوتا فرزند خواهشن به اعتراضمون پیگیر باشید,علت قطع یارنه هم ماشین سونوتا بوده که به نام خودم هست ولی فروختم که هنوز سند به نام نزدیم
» حمیدحسین اصفهانی | ساعت ۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۳/۱۳
0
0
پاسخ
دو سه سالی است یارانه ما قطع شده،مراجعه ای کردیم، البته نا امیدانه،واعتراض که یارانه دو نفر فرزندان ما که با ما زندگی می کنن که نباید قطع بشه؟البته مال خودمون رو هم نمی دونیم چرا قطع شده؟!اخیرا و پیش از انتخابات smsدریافت کردم که یارانه بر قرار شده به حساب بانکی مراجعه کردم ونشده بود؟!نمی دونم اشتباهی شده و واریز نکرده اند!یا کلک مرغابی بود برای رای دادن به جناب روحانی؟کد ملی 0049361147
» فهیمه | ساعت ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۳/۱۳
0
0
پاسخ
باسلام ازسال 93 من یارانه ام قطع شده لطفا این یارانه من رو بهم برگردونید
» مهدی.الف | ساعت ۹:۸ - ۱۳۹۶/۳/۱۴
0
0
پاسخ
باسلام.توراخدامن هربارواردسایت می شوم مینویسه درحال بررسی باباچقدربررسی چراسه ساله یارانه منوحذف کردین پس چراقبضهای ماراارزان نکردین .چراحق وناحق می کنین.من مستاجیر باماهی 850.وبدون بیمه وبیکارازکجاخرج زندگی وتحصیل دوفرزندم رابیاورم .چبااین حال قبل انتخابات پیام اومدیارانه به حسابتان ریخته میشودولی پس کو؟ فقط برای انتخابات بود توراخدا .ارواح جدتون تجدیدنظرکنین والکی قطع نکنید.کدملی 1290959595
» مهدی.الف | ساعت ۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۳/۱۴
0
0
پاسخ
سلام کدملی 1290959595راتوراخدایارانه منوبعد3/4سال بدین واقعانیازمندم تجدیدنظرروی تحقیقاتتون کنید
» ایرج سرگزی | ساعت ۱۶:۸ - ۱۳۹۶/۳/۱۷
0
0
پاسخ
سلام. نمیدانم شما شیریا خط میکنید و یارانه ها قطع میکنیداین چندمین بار یست که برای شما مینویسم من حدود 15ساله خانه نشین شده ام و یارانه ام بخاطر سنددوماشین پرایدمدل86بنام من و پژو مدل85بنام خانم قطع شد ه است که هر دو خودرو درسال86بفروش رفته و خریداران تاکنون اقدام به فک پلاک نموده اند که مراتب از طرف قوه قضاییه در حال پیگیری است امید و آرم پس از تحقیقات به اصل موضوع پی ببرید. بجز400000هزارکرایه خانه درآمد دیگری نداری. خداوند دست هیچ مردی را جلوی زنش درازنکند....
» محمد امین برومندی براتی | ساعت ۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۳/۲۰
0
0
پاسخ
سلام.ثبت نام دفعه دوم ما ناقص انجام شده من به پلیس +10 مراجعه کردم گفتند به شما تعلق میگیرد و بعد به فرمانداری مراجعه کردم میگن هیچکاری نمیتونیم واست انجام بدیم میشه لطفا پیگیری کنید با تشکر.0944914918
» عبدالرضا | ساعت ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۳/۲۱
0
0
پاسخ
یارانه من را ازاسفند 94 قطع کرده اند با حقوق بازنشستگی 1/350 هزارتومان ،شماره مستمری اینجانب 1002218952 می باشد. پیامک پرداخت مجدد آمد ولی واریزنکردند البته قبل ازانتخابات؟
» محمد | ساعت ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۳/۲۴
0
0
پاسخ
سلام . تو علت حذف یارنه خانواده بنده گفتن یه خانه تو فلان آدرس داری . که اشتباهه . من کجا بگم ؟
۰۹۱۴۱۰۷۴۰۹۲
» محرمعلی ابراهیمی | ساعت ۱۹:۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۴
0
0
پاسخ
سه ساله یارانه یکی از فرزندانم قطع گردیده وپس از ارسال مدارک به فرمانداری و مراجعه حضوری به سازمان هدفمندی یارانه ها فتوکپی مدارک گرفتن که اقدام نمایند تا بحال از دولت تدبیر امید جوابی دریافت نکردیم
» رسول | ساعت ۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۳/۲۶
0
0
پاسخ
سلام..بابا من سه تا بچه دارم به قران بيكارم خونه از خودم ندارم پول كرايه خونه نداشتم بدم امدم خونه مادرم توي يه اتاق دارم زندگي ميكنم اخه چرا يارانه منو قطع كرديد .. خسته شدم از اين همه ناحق و حق خوري .. چند ماه پيش يارانه ام قطع شد انقدر التماستون كردم يارانه ام باز بهم پرداخت شد از اين ماه باز يارانه امو قطع كردن بي دليل به والله به همين شب عزيز شب بيستو يكم ماه رمضان تمام خرج بچه هامو با همين يارانه ميدم تورو قران نكنيد اينكارو حسابهاي بانكي منو چك كنيد ببينيد بجز يارانه پولي داشتم چرا اين كارو ميكنيد تورو خدا كمكم كنيد
» سید مصطفی حسین زاده | ساعت ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۳/۲۷
1
0
پاسخ
سه ماه بچم به دنیا اومده یارانش تو جیب کدوم اقا زاده میره کارم ندارم هر کی میتونه کاری می تونه بکنه بی تفاوته خدا ازش نگذره
» علی | ساعت ۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۳/۳۱
0
0
پاسخ
من رفتم تو سایت که اطلاعاتی دریافت کنم که بعداز دادن اطلاعات رو صفحه بالا اومد که شما میخواهید انصراف بدهیذ وفقط گزینه تایید بود منم ترسیدم نتمو خاموش کردم واومدم بیرون نمیدونم چکارکنم میترسم منم جزو انصرافیها تلقی کنند درحالی که رفته بودم ببینم یا رانه ام را واریز کرده اند اینم شد باعث بدبختی یعنی الان من جزو حذفی ها شدم
» احمدرضا جعفری قارنه | ساعت ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۴/۱
1
0
پاسخ
یارانه ام بیست ماهه قطع شده حقوقم به زور یک میلیون میشد اما کسانی هستند ماهی 9 میلیون حقوق دارند یارانه هم میگیرند به این میگند عدالت
» رضااسماعیلی | ساعت ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۴/۱۲
1
0
پاسخ
باسلام.موقع پرداخت مالیات که هس ماهم حسابیم موقع پرداخت عوارض بدهکاریم اما20ماهه یارانه مون قطع هرجامراجعه میکنیم کسی جوابگونیس مگرماتواین مملکت زندگی نمیکنیم مستاجرم.دانشجودارم.اقساط وامم بدهکارم بخدااین ناعدالتی
» وجیدتراب | ساعت ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۵/۲۳
1
0
پاسخ
من ازسال1393قطع تمام ارگان از شورای روستاوبخشدار تا فرمانداری رفتم اما جواب ندارن من یک کارگرم بچه روستلیم خواهشن کمک کنید یک جواب بدین من کاریه نشین کمک کنید
شماره ملی. ...0720171393
شماره تماس09307794577
» مجیدتراب | ساعت ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۵/۲۳
1
0
پاسخ
من از سال 1393حذف شدم بخاطر یک شماره ملی پلیس +۱۰اشتباه واره کرده بود من بچه روستایم خراسان رضوی تربتجام جفراباد بلاجام هستم خواهشن کمک کنید من کارگرم الان دارم کریه خانه میدم خواهشن کمک کنید
شماره ملی..... 0720171393
شماره موبایل. 09307794577
» موسی گلی | ساعت ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۶/۱
0
0
پاسخ
سلام.یارانه بنده رابانک مسکن قطع کرده به خاطراقساطش.بنده تحت پوشش کمیته امداد هستم بخدابرنان شبمان بادوتابچه محصل موندم اگرباهمین وضع باشه به قرآن مجبوربه ترک تحصیل بچه هام میشه چون هزینه مدرسه راندارم محض خداورسول خداپیگیری کنید.کدملی ۲۱۲۰۲۷۰۲۸۷تلفن۰۹۱۵۹۵۷۴۳۸۱
» عرفان حقی | ساعت ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۶/۳
0
0
پاسخ
یارانه مرداد خانواده ام و منو قطع کردن . من موندم رو چه حسابی . بیمه بیکاری میگیرم . ماشین ندارم . خارج استان هم تا حالا نرفتم چه برسه به خارج کشور . انصرافم ندادم . معامله ام نبوده . حالا چطور قطع شه . سایتشم که قسمت ثبت اعتراضش با وجودی که زده ۴ رم بیا بسته اس ! حالا چطور اعتراض بدم نمیدونم .
» سعید | ساعت ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۶/۱۳
0
0
پاسخ
سه ساله یارنه ام قطع شده مراجعه کردم،گفتند اسمت جز ء هیئت مدیره شرکته،تحقیق کردم باجناقم که یه شرکت ورشکته داره بطور سوری و نمادین اسم منو وارد کرده که پس از اعتراضم اسمم حذف شد لطفا رسیدگی کنیدکد ملی5419100401
» ایمان حسین زاده | ساعت ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۶/۲۰
0
0
پاسخ
سلام
من یارانه ام زمانی که مجرد بودم و از خانواده یارانه میگرفتم مشکلی نداشت تا زمانی که ازدواج کردم و جدا شد ناخودآگاه هم یارانه من و هم خانومم و هم خانواده خودم قطع شد و از سال 94 تا اکنون که 1396/06/20 هستش نزدیک به دو سال اندی هستش که یارانه نگرفتیم و الانم که بچه دار شدم بازم هیچی
خواهش میکنم کمکم کنید بدونم چکار کنم اخه ب این یارانه نیاز دارم
مرسی
» علیرضا بزازی | ساعت ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۶/۲۷
0
0
پاسخ
با سلام بنده به شماره ملی0922623171 در تاریخ خردادماه 1396پس از تولد فرزندم اقدام به جدایی یارانه،از خانواده نموده ام که تا 1396/6/27 برام یارانه واریز نشده!!!! (الان تازه بایدفرزندم هم لحاظ بشه،نه اینکه مال ما قطع بشه!!)قرار بوده به نام خودم،علیرضا بزازی به شماره ملی6037997236821014 برام واریز بشه!
» وحید صادقی | ساعت ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۶/۳۰
0
0
پاسخ
با سلام
مدت چهار سال ازدواج کرده ام .نه حقوق دارم نه بیمه.سند چیزی هم به نامم نیست.
اما یارانه ام را واریز نمیکنند
بیکار هستم.
لطفا به فکر ما هم باشید
» ی بنده خدا | ساعت ۱۱:۹ - ۱۳۹۶/۷/۱۲
0
0
پاسخ
ی زمونی میگفتن حکومت عدل علی ولی کو عدالت؟یادم میفته ب معاویه که اطرافیانش مملو از ثروت بودند و مردم حکومتش بدبخت.منی که شوهرم حداکثر حقوقش ا میلیونم نمیشه با ی بچه با کلی کرایه ومخارج یارانم از همون سال 93 ب علت نقص در سیستم ثبت نام قطع میشه و خیلیا با سه تا ماشین و دو تا خونه و ویلا دارن یارانه میگیرن.خیلیا اقوام نزدیکمونو میگم.نه که الکی بگم.
البته حقشونه نمیخوان ببخشن مشکلی نیست. ولی حق منو بچم و شوهرم کجاست؟5 ساله یارانه نمیگیریم هرجاهم رفتیم میگن سیسنم از تهران قطعه.حالا هم که اعتراض گویی باز شده شامل دو ماه پیشهاییست که قطع شدن نه 5 سال پیش.
....
آخرتی هم هست..
واقعا باید هرروز بگیم:"اللهم عجل لولیک الفرج"

پاسخ:
» مجید ترکیان | ساعت ۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۷/۲۴
0
0
پاسخ
خواهش میکنم جواب درخواست وصل مجدد یارانه ی من را بدین
» رویا درودی | ساعت ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۹/۲
0
0
پاسخ
سلام الان سه ماهه ک یارانه یکی از خانواده ما رو حذف کردن ب سامانه ک میریم مگن قطع لطفا پی گیری کنید ممنون
» قدرت درودی | ساعت ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۹/۲
0
0
پاسخ
سلام الان سه ماهه ک یارانه یکی از خانواده ما رو حذف کردن ب سامانه ک میریم مگن قطع لطفا پی گیری کنید ممنون شماره ملی3251490230شماره حساب5892101063971960
» مظاهرحسني | ساعت ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۹/۲۷
0
0
پاسخ
سلام خسته نباشيديارانه نقدي من سال7/7/1395قطع شده است وي نيازمندهستم پايه ضعيف است لطفابررسي كنيد
» مصطفی شهروزی | ساعت ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۸
0
0
پاسخ
باسلام واحترام بنده چهارسالاست ازدواج کردم ولی به هردلیلی فرصت جداکردن یارانه ام راپیدانمیکردم ازانجاکه مهرماه امسال فرزندم به دنیامیامدشهریورتصمیم به جداکردن یارانه گرفتیم ویارانه شهریور من وهمسرم پرداخت شدولی مهرماه باتولدپسرم یارانه ماقطع شد الان سه ماه است که یارانه دریافت نکردم لطفا پیگیری کنید بااحترام
» سید علی گل نور | ساعت ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
2
0
پاسخ
سلام ایا داشتن ماشین که با وام مسکن خریده ام دلیل حذف یارانه میشود ولی پدر سوخته هایی که با حقوقشون ماهی یه دونه از ماشین من میتونند بخرند چی ؟در هر حال من یک ساله بیکارم لطفا به وصل یارانه من اقدام کنید.
» بنام خدا | ساعت ۱۲:۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
پاسخ
به اعتراضات کسانی که قطع یارانه شده اند
رسیدگی جدی کنید
» باقرهمتی اسیابرکی | ساعت ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
1
0
پاسخ
یارانه من ازسال نودوسه قطع شده بخدامستاجرم با ی حقوق کارگری چطورزندگی کنم.خدانگذره ازکسی که حق مارامیخورد.
» سید لقمان جعفری | ساعت ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
2
0
پاسخ
سلام من دارایی کارت معلولیت هستم از بهزیستی وزارت رفاه یارانه نقدی خودم و خانواده ام را از مرحله 51 به بعد حذف کرده است
شماره ملی 2938464851
شماره تماس 09183742481
درحالی که معاون وزیر در رسانه‌ها اعلام کرده است یارانه معلول هیچ وقت حذف نمی شود
» مجتبی رضایی | ساعت ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱
0
0
پاسخ
یارانه اینجانب از اردیبهشت 94 قطع گردیده یکبار هم اعتراض گذاشتم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم .
» اصغر | ساعت ۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
پاسخ
من سرپرست یک خانواده 5نفری هستم وبدلیل اسیب پا ازکارافتادم ونه حقوقی ونه منبع درامدی خواهشا دلیل موجه قطع یارانه ام رامشخص کنیدشماره ملی0889023956
» اصغر | ساعت ۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
پاسخ
لطفآ اگرروتون میشه تماس بگیرید ودلیل حذف یارانه من وخانواده ام رابهم بگیدشماره ملی0889023956
» علی | ساعت ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
پاسخ
سلام ، بنده سرپرست خانواده با کد ملی 2691199592 هستم . لطفا فقط بگید دلیل قطع یارانه من چی بوده؟
» قباد طهماسبی زاده | ساعت ۸:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲
0
0
پاسخ
مدت دوسال یارانه خودم و چهار نفر تحت تکلفل میخواهم بدانم علت قطع چیست در ضمن کارمندی هستم با حداقل حقوق اداره کار کد ملی 6129503687
» رضاامیری با کدملی 6129637764 | ساعت ۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۳
0
0
پاسخ
باعرض سلام وادب حدودبیش از3سال است یارنه اینجانب وافراد تحت پوشش ام قطع شده است به خدا قسم نیازمندم اگرنیازمندنبودم اینقدرمزاحم نمی شدم وهرکس این یارانه اینجانب راقطع کرده است مدیون من وزن بچه هایم می باشدترابه خدادرحق اینجانب رسیدگی نماید باتشکرفراوان
» محمدرضا کشوری | ساعت ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
پاسخ
اینجانب محمدرضا کشوری در سال 94 یارانه ام قطع شده بنده اپارتمان 68 متری دارم با حقوق کارمندی دارای زن ودوتا بچه که حتی در ان واحد هم نمیتون زندگی کرد در حال حاضر مستاجر هستم بررسی شود یارانه زن و بچه ها که حقشونه پرداخت شود
» علی دلبری | ساعت ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
پاسخ
سلام .اینجانب علی دلبری ساله 94یارانه ی من به خاطره یه ماشین رانا که شرایطی خریدم .قط شد .دوتا فرزند دارم که پسر بزرگم ناراحتی قلبی داره با قرصو دوا زندس .محله کارم داخل میدان تره بار مشغوله کار هستم که دوتا از داداشامو اوردم با روزی بیستو پنج هزار تومن مزد .داریم زندگیمونو میچرخونیم ..از شما مسئولین ه محترم میخوام که درباره یارانه ی من یه صورت جلسه بگیرید شاید به امید خدا وصل شد ممنون .التماس دعا
» عباسعلی حسینی | ساعت ۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
پاسخ
سلام من سال 92 به علت چک بی محل سه سال زندان بودم در همان زمان رایانه من و خا تواده ام قطع شد بدون علت نه خونه دارم نه ماشین نه درامد بیکارم به هر جا مراجعه کردم نتیجه نگرفتم جالب اینکه تو استعلام میزنه یارانه شما قطع نیست به بانک میرم جوابی نمیدند چه باید بکنم
» صابرخرمشاد | ساعت ۱۰:۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
پاسخ
سلام واحترام
یارانه مرحله ۸۵اسفندماه ۱۳۹۶من قطع شده چرا؟۱۶۵۰۷۷۳۳۴۱شماره تماس:09109130413
من با۵سرعایله چرابرام یارانه نریختن توروخدا جواب بدید هرسایتی که گذاشتید جوابگونیست نه پیامک نه تماس و چیز دیگه ای
لطفا جواب بدید.ممنون
» مهناز آخوندیان | ساعت ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
1
0
پاسخ
اینجانب با کدملی 4432597100 از سال 75 تا بحال با 4فرزند سرست خانوار میباشم در بهمن 94یارانه ی ما را قطع نمودند و با وجود دو فرزندی ک در خانه دارم نیاز مبرم به آن دارم لطفا اقدام نمایید
» امید | ساعت ۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱/۳۰
0
0
پاسخ
من حدود۳ماه ثبت نامکردم برا یارانه ضمنن اینم بگم ۳سال عروسی کردم دنبالش نبدمول الان فشاراومده مجبورم رفتم +۱۰ثبت نام کردم گفتن ۳ماه طول میکشه از برج ۱۱تا الان خبری نشدهمیگن بهونشون این که قبلا پدرم حذف شده بده به من نمیدن اخه قربان اون پدرمه داره براخودشه بعدشم من کهکارگرم تکلیفمچیه
» مجتبی گشول | ساعت ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱/۳۱
0
0
پاسخ
سلام مجتبی هستم یارانه من را که سال 93قطع کردن ومن متاهل هستم مستاجر هستم احتیاج دارم و شغل ازاد دارم لطفا خواهشمندم یارانه من را بدهید یا راهنمایی کنید کجا برم درست بشه خواهشمندم کمک کنید 09133655738این تلفن همراه بنده
» سيد مجيد سيدزاده | ساعت ۱۹:۹ - ۱۳۹۷/۲/۹
0
0
پاسخ
سلام من نسبت به قطع يارانه ام اعتراض دارم.
» نعمت اله قوتی | ساعت ۲۳:۹ - ۱۳۹۷/۲/۱۸
0
0
پاسخ
سلام بنده از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با 52 ماه حضور در مناطق عملیاتی و جنگی هستم . کارمندبودم که درمهرماه 95 یارانه من قطع شد.
همانموقع اعتراض کردم نتیجه نگرفتم . پایان سال 96 بازنشسته شدم باز اعتراض نوشتم نتیجه ای حاصل نشد و همچنان یارانه بنده قطع میباشد.
چرا دولت روحانی اینگونه عمل میکند اگرما با این حقوق کم میتونیم زندگی کنیم و یارانه ما بایدقطع شود پس شما چرا باحقوق های نجومی هم نمیتونید زندگی کنید لطفا ... و یارانه بنده رابرقرارکنید


پاسخ:
» مسلم | ساعت ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۲/۲۸
0
0
پاسخ
سلام.الان بیش از دو ساله که هر وقت به عابر بانک گذرم میافته ناخاسته کارت یارانه ام رو چک میکنم تا شاید خدا در دل مسوولان رحم گذاشته باشه و یارانه من رو دوباره برقرار کرده باشند.اما هیچ.به امام حسین بیکارم.زن و دو بچه دارم.به ولله بارها شده پول نون رو نداشتم.قسمتون میدم به خدا که کاری کنید.شماره ملی من ۲۳۹۱۷۸۵۰۵۴ و شماره حساب سپه مربوط به یارانه
۱۸۸۶۳۰۰۴۵۰۴۰۳ به فکر افرادی مثل ما که با آبرو زندگی میکنیم باشید.ما که نمیتونیم تحت پوشش کمیته باشیم.پس چه کنیم.
» ناديا | ساعت ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۴/۹
0
0
پاسخ
يارانه ما چند ساله قطع لطفا رسيدگي كنيد مشكلات زندگي.......
» Zs | ساعت ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۵/۴
0
0
پاسخ
سلام.من از سال ۹۳ بعد از جدایی از همسرم یارانم قطع شده من باید چیکار کنم هر جا هم میرم بی جواب میمونه اون سایت اعتراض هم شماره سرپرست میخواد ولی من یارانمو قطع کردند بدون اینکه حتی شماره حسابمو بگم و ثبت نام کنم پس چجوری اعتراض کنم
» علی اکبر همایونی | ساعت ۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۵/۷
0
0
پاسخ
با سلام یارانه بنده و دو نفر از اعضای خانواده ام خود به خود قطع کردن الان نزدیک دو ساله یه کار گر ساده ماهی یک و هشت صد حقوق میدن اونم دو ماه یکبار دو سه روزه دیگه یه نفر هم به اعضای خانواده ام زیاد میشه اکه این انصافه بدونه اطلاع رسانی حق منو از این مملکت قطع کردن خودم مریضم زیر خط فقر لطفا رسیدگی بخدا اگه رسیدگی نشه مستقیم میرم دفتر مقام معظم رهبری اخه من به این پول نیاز داشتم هم کارم مهندس ماهی شش میلیون حقوق میگیره چرا مال اون قطع نشده این چه عدالت یه.خود امروزم شرکت مرخصی بده میرم دفتر ریاست جمهوری
» mohsen | ساعت ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۵/۱۴
0
0
پاسخ
باسلام ،،،
یارانه من از سال93به علت جداکردن یارانه از سرپرست خانواده ام قطع شده ،،،
لطفا رسیدگی فرمایید
بااین وضعیت اقتصادی امروزه به بنبست خوردم لازم دارم
باتشکر
» جواد رشیدی | ساعت ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۵/۲۴
2
0
پاسخ
با سلام
حدود چندین سال است که یارانه پدرم را قطع کردند و من که نزدیک به سی سال سن دارم و در عرض این چند سال حتی یک ملیون تومان هم در حسابم نبوده یارانه ام قطع شده. مجردم و به دلیل مشکلات اقتصادی نمیتوانم ازدواج کنم.
پارسال بدلیل مشکلات اقتصادی خودکشی کردم و بعد از دو هفته در بیمارستان امام رضا مشهد بهوش امدم.
کمکم کنید
» حمیدرضاداد | ساعت ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۵/۲۶
0
0
پاسخ
سلام.دو ماه یارانه خودم و خانوادم حذف شده ماه قبل و این ماه
» دضا علی زاده | ساعت ۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۶/۸
1
0
پاسخ
من بازتشسته اموزش و پرورش هستم . پسرم دانشجوی دانشگاه ازاد رشته دکتری دامپزشکی حداقل سالانه فقط ده میلیون تومان هزینه ثبت تام و شهریه و دخترم پشت کنکور بعلت عدم توان مالی قادر نیستم ادامه تحصیل دهد . پول برق و اب و گاز ده برابر سابق شده اجناس بیش از 600 برابر نسبت به زمان ثبت نام یارانه افزایش داشته و از فروردین 94 یارانه من قطع شده . علت داشتن خانه انهم سه دانگی و داشتن ماشین ال 90 در حالیکه در فامیل ما زرگر ها و دکتر ها و مغازه دار ها با درامد انچنانی یارانه دریافت میکنند . جرم ما چیست خدا میداند . به فرمانداری مراجعه کرده ام گفته اند شانسب قطع شده اعتراض کنید . به سامانه اعتراض کردیم . بعد از چند ماه دختر خانمی رنگ زد . شما بیماری خاصی دترید یا نه گفتم نه گفتند پس نمی شود یارانه شما بخاطر ماشین و خانه قطع شده . گفتم خانم محترم من ماهیانه حداقل برابر حقوقم قسط ماشین و خرید خانه میدهم و الان دوبرابر شده . به دفتر ریاست جمهوری نامه نوشتم پس از یک ماه مرا به وزارت رفاه پاس دادند و انها هم گفتند . بیایید تهران وقت بگیرید با معاون حرف بزنید . من مانده ام این چه عدالتی است . میلیادرها یارانه بگیرند ما فقرا حرفمان به جایی نرسد . شماره ملی بنده 2803052261 . شماره تلفن 09141635691 خواهشا پیگیری کنید
» فریدون | ساعت ۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۷/۳
0
0
پاسخ
شماره ملی 5719706704-فریدون ارجلوتلفن 09188625216ساکن اراک،بازنشسته زودتر ازموعد بهزیستی بانارحتی قلبی وتومور بدخیم درمثانه،هر3تا 6ماه برای سیستوکپی وسوزاندن یا کنترل دربیمارستان بستری می وم و6هفته هم ب ث ژدرداخل مثانه تزریق می کنم ،خانمم هم خانه دار است ،خرج 2پسر مهندس بیکاربردوشم است ،علت قطع یارانه داشتن اتوموبیل ام وی ام ایکس 33 اعلام شده من برای فروش خریدم و یکماه بعد آنرا فروختم ،لطفا مشکل مرامنعکس کنید.
» محمد رضا | ساعت ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۷/۲۷
0
0
پاسخ
آیا یارانه من قطع شده
» زهرا | ساعت ۲۳:۱ - ۱۳۹۷/۷/۲۸
0
0
پاسخ
با سلام. همسرم به اشتباهی که کافینت مرتکب شد اشتباهی از دریافت یارانه انصراف داده. ایشان معلم هستند با کلی بدهی و قسط. هیچگونه ماشین و خانه ای هم به نامش نیست. برای تامین هزینه های زندگی مانده ایم. بارها اتفاق افتاده فرزندم مریض بوده و نتوانستم او را به مراکز درمانی ببرم. خواهشا از خدا بترسید و یارانه ما و دو فرزندم را برقرار نمایید.
» دضا | ساعت ۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۹/۱۳
0
0
پاسخ
من یک فرهنگی بازنشسته هستم . از فرودین 93 یارانه من قطع شده است .بارها اعتراض کرده ام . جوابشان در سایت داشتن منزل و ماشین ال 90 بوده است . من دانشجوی دکترای دامپزشکی دانشگاه ازاد دارم و حقوقم اخیرا بالای دومیلیون تومان شده و امسال بخاطر پول فررندم را نتوانستم در دانشگاه ازاد ثبت نام کنم . مریض دیسک کمر و گردن تواما دارم . هزینه ها کفاف نمی دهد. حداقل پول اب و برق و بنزین و گاز وتلفنم را از یارانه ها پرداخت میکردم . به دفتر ریاست جمهوری هم ایمیل زدم بعد یکماه در جواب گفتند. بروم پیش معاونت وزیر رفاه و من نه می شناسم و نه توان مالی رفتن به تهران را دارم .با این اوضاع گرانی در 97 توان خرید نان خالی ولبنیات را هم ندارم .در حالیکه همسایگانم و برادر خودم مغازه دوتا و منزل یکی و ارپاتمان اضافه و زمین بایر برای ساخت و ساز دارد . یارانه اش قطع نشده است . من تقاضا میکنم از حق منم دفاع کنید . شماره تماس من . 09141635591 می باشد
» ستار | ساعت ۱۱:۴ - ۱۳۹۷/۹/۱۳
0
0
پاسخ
اینجانب ستار پژمایه با کد ملی 5819800982 باز نشسته وفرزند شهید جاوید الاثر یارانه خانوادم حذف گردیده خواهشمندم بررسی واقدام نمایید
» علی فضلی عارف | ساعت ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
پاسخ
سلام چهار ساله یارانه ام قطع شده هر چقدر هم سعی میکنم اعتراض بزنم از طریق سایت نمیتونم میگه اطلاعات اشتباه هست مراجعه کردم به سازمان رفاه ثبت کرد ولی بازم گفت که اعتراض بزنم که موفق نشدم خانواده 4 نفری از پس این گرونی چطوری برمیاد لطفا کمک کنید
» غلامرضا ریاضتی | ساعت ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
0
پاسخ
سلام چند ساله یارانه ما قطع شده من یه بازنشسته از کار افتاده ام حضوری هم مراجعه کردم جواب نگرفتم گفتند خانه خریدی میخوام بدانم همه اینها که یارانه میگیرند خانه ندارند منو همسرم دیابتی هستیم لااقل پول قرصها که میشه پیر شدم یه خانه 60متری را با 90 مهدی عوض کردم از ارثیه پدر خانومم تو رو خدا رسیدگی کنید
» حمید ذبیحی | ساعت ۹:۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
0
0
پاسخ
خواهشمند است با توجه به اینکه بنده دارای سه فرزند محصل می باشم وهیچ گونه درآمدی به خداوند ندارم فقط با حقوق معلمی زندگی می کنم چرا در اسفند ماه 97یارانه من قطع شده است
» محمدحسینپور | ساعت ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱/۲۵
0
0
پاسخ
سلام چهارسال هس که یارانه یکی از ما قط شده سه نفر هستیم ولی یارانه یکیمون رو قط کردین هرجامیرم بدون جواب میمونم خودمم یک کارگرم از جایی در آمد ندارم چرا باید یارانه مارو قط کنید
» عیسی اشرفی | ساعت ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۲/۴
0
0
پاسخ
از برج ۹ سال ۹۷ افدام کردم یارانه خودم و همسرم را جداکنم ولی الان ۵ ماهه گذشت دلیلش چیه
» ناشناس | ساعت ۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۳/۱۴
0
0
پاسخ
سلام .من یه کارگرم یه خانوار ۴نفره چرا باید یارانه من قطع بشه لطفا رسیدگی کنید
» زهراموسوی | ساعت ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۴/۴
0
0
پاسخ
با سلام و احترام این همه اعتراض نوشته شده بود من هم سعی خودم رو میکنم و متن خودم مینویسم برای ثبت‌نام دوم‌یارانه ها خانواده همسرم و خانواده خودم اسمهای ما را در لیست یارانه ثبت نکردن و متاسفانه ما حذف شدیم از یارانه اون‌نوقع بچه من ۱۰ روزه بود الان پسرم ۶ سالشه هربار رفتم‌و مدارک فرستادم نتیجه ای نگرفتیم به علت نبود کار در شهر خودمون به دیار غربت سفر کردیم و ... لطفا پیگیری کنید ۹۳۷۵۲۷۸۹۸۱
» حمزه بهرام آبادی | ساعت ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۴/۲۷
0
0
پاسخ
سلام یارانه من این ماه قطع شده،به چه دلیل ؟؟من یه نظامی ساده هستم چرابایدیارانه قطع بشه بدون دلیل ،نه خونه دارم نه ماشین با دوتا فرزند !ولی بعضی همکارا یارانه میگیرن!برابرچه ملاکی قطع کردن۰۹۱۸۷۳۰۹۹۵۲
» صمد | ساعت ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۴/۲۷
0
0
پاسخ
سلام خسته نباشد ..بند الان سه ساله ازدواج کردم .. به بچه من الان ۱۰ ماهه شه تا الان یارانه براش واریز نشده به هر جا میرم میگن ماه دیگه میریزند .. ۰۹۱۹۰۰۸۱۰۳۳ لطفا پیگیری کنید مرسی
» زهرا درخشان | ساعت ۱۷:۲ - ۱۳۹۸/۵/۱۰
0
0
پاسخ
سلام یارانه من ۹ ماهه که قطع شده به فرمانداری واستانداری وپلیس +۱۰ هم مراجعه کردم ولی درست نشد ما از یه خانواده کارگروفقیر هستیم الان من باید چیکار کنم چرا یارانه ام قطع شده علتش چیه...؟؟؟؟؟ درخشان کرمانشاه
» حسين | ساعت ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۶/۲۹
0
0
پاسخ
به نظر ميرسد در حذف يارانه بگيران اشتباهي رخ داده باشد و بجاي حذف افراد با درآمد بالا، افراد پائين دستي حذف گرديدند ، برادرم از جانبازان دفاع مقدس با تنها درآمد ثابت ماهيانه جانبازي 600 هزار تومان در ماه ميباشد كه هيچگاه در هيچ نهادي در استخدام نبوده و از طريق كارگري فصلي كشاورزي و روزمزد بعلاوه حقوق جانبازي امرار معاش ميكند و تنها جرمش اين است كه سالي يكبار در اربعين حسيني به كربلا مشرف ميشود و اين موضوع باعث گرديده كه در طبقه افراد يارنه بگير بادرآمد بالا قرار گيرد كه جزء افراد حذف شده يارانه شهريور 98 گرديده است . حال سوال اين است كه چگونه اين قبيل افراد در آن دهك پر دآمد جاي گرفته اند؟ لطفآ اول به سلامت شخصيتي مسئول كنترل دهك بندي توجه و بررسي سپس در صورت تائيد به اشتباهات رخ داده بررسي مجدد صورت گيرد.
» موسی بابایی | ساعت ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۶/۳۰
2
0
پاسخ
با سلام احترام اینجانب موسی بابایی با کد ملی 1531028233با چهار خانوار دو محصل و یک خانه دار هستم یارانه بنده رو قطع کردن از شما خواهش میکنم یارانه بنده رو واریز کنید با تشکر از مسعولین 09363707934 09225402156
» مهرداداللهیاری | ساعت ۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۷/۹
0
0
پاسخ
باسلام.جوانی ۲۸ساله هستم که حدودشیش سال هست که یارانه من یعنی درمرحله هدف مندسازی یارانه ها حذف شده است یعنی ازثبت نام جا مانده ام.نه خونه نه ماشین ندارم.متاهل هستم وتاچندروز دیگه بچه اولم بدنیا میاد این شرایط سخت اقتصادی خیلی واقعا سخته زندگی کردن مستاجرهستم وهربارکه مراجعه کردم گفتن سایت هدف مندی یارانه ها ازسال ۹۲ دیگه بازنشده.واقعا این عدالت نیست
» فاطمه | ساعت ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۷/۲۳
0
0
پاسخ
سلام سال ۹۴یارانه من جز نصرافی ها زده شد من در حال حاضر جدا زندگی میکنم در آمدی هم ندارم از شما خواهش میکنم ک رسیدگی کنید واقعا انصاف نیست در حق بعضی از مردم
» محمدشریف عزیزی | ساعت ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۷/۲۳
1
0
پاسخ
با عرض سلام اینجانب دارای شغلی آزادبوده و اخیرا به موجبات کسادی بازار ورشکشت گشته ام همچنین به مدت چند سال است از یارانه محروم شده و این اتفاق ناخوشایند به امری بسیار تاثیرگذار بر روال زندگی مادی ام تبدیل شده و نمیتوانم نسبت به این اقدام متفرقه شما و تبعیضتان میان اقشار جامعه بی تفاوت باشم بنابراین با نهایت نیازمندی از شما استدعا میکنم دلسوزی و توجه خود به جامعه را به بنده حقیر ثابت نمایید.سپاسگزارم.
» اسمعلی وجدان | ساعت ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۹/۲
0
0
پاسخ
یه سوال آیا این یارانه حق همه مردم ایران است یا نه ؟
اگر حقش چرا حذف می کنید مگر پول آقازادها در خارج کم میاد تا از این طریق جبران می کنند احمدی نژاد بزرگترین اشتباهش این بود باد دادن یارانه جهنمی کمک های غیر نقدی را حذف کرد آقایونی که نشسته پشت میز برای مردم تصمیم می گیرید واقعا جرات دارید مقدار دریافتی خودتان را بگید ما به اندازه پول سونا و مسایل تفریحی خانواده شما حقوق نمی گیریم چرا ناعادلانه یارانه من را حذف کرده اید مگر ما مجبوریم پول اختلاسگرها را تهیه کنیم .مردم چه قدر بدبختی بکشند .
» سيد مهدي علوي نقده آذربايجان غربي | ساعت ۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۹/۳
0
0
پاسخ
سلام
بازنشسته آموزش و پرورش هست با هشت سر عائله بيكار چرا يارانه ام حذف شده سه سال است پاسخ نگرفته ام حقوقم هنوز سه ميليون نسده است
» محمودرضاپور | ساعت ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۹/۳
0
0
پاسخ
سلام يارانه من 5 سال قطع شده هيچ كسي جواب اعتراض من هم نميده
» ناشناس | ساعت ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
0
پاسخ
سلام من از سال نودو دو یارانه ام قطع چون شوهرم فوت کرده نرفتم‌فوتی شو به پلیس +10بدم ثبت کنن حالا چکا. باید کنم که یارانه ام وصل شود یا دولت خودش رسیدگی کند
» كاظم حيدري | ساعت ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
0
0
پاسخ
با سلام
من و خانومم شهريور 1392 ازدواج كرديم واسفند ماه همون سال 92 با مراجعه به پليس +10 درخواست جدا سازي يارانه از خانواده هامون رو تقديم اونها كرديم و كد رهگيري هم برامون تو همون برگه پليس +10 كه به ما دادند بود و گفتند كه منتظر باشيد تا پيامي مبني بر درخواست شماره حساب براتون بياد. پيام كه نيامد و چندين بار حضوري مراجعه كرديم و بعد از دو ماه گفتند چون توي تغييرات مرحله دوم يارانه ها كه در يك بازه زماني يكماهه صورت گرفته بود اقدام به جدا سازي كردين كلا حذف شديد و كاري هم نميتونيد بكنيد.
اولا اطلاع رساني جامعي صورت نگرفته بود .ثانيا ابلاغيه اي از طرف فرمانداري به همه ي پليس +10 داده شده بود و آنهادر جريان اين امر بودند و به ما نگفتند كه الان موقع جداسازي نيست.
خلاصه از اسفند 92 تا الان كه ديماه 98 مباشد هيچ يارانه اي دريافت نكرديم از طريق فرمانداري هم اقدام كرديم كه بي فايده بود.
لطفا راهنمايي بفرماييد 09132822179
» خسرو نیکونام | ساعت ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
1
پاسخ
باسلام
من از سال 94 به بعد یارانه ای دریافت نکردم مشکلات زندگیم بسیار زیاد وروز گارمان سخت میگذرد بعد از مدتها بیکاری در بنگاه معاملاتی ماشین پادویی میکردم و چندین ماشین به پیشنهاد صاحب کار وبنگاه برای انجام مراحل اداری که خودشان فرصت نداشتن به نام من زده شد وکلی دردسر در این زمینه داشتم تا اینکه با انها قطع ارتباط نموده وبه کار تاکسی داری مشغولم بایک پیکان تاکسی مدل پایین لطفا پیگیری نمایید تا حق خانواده من پایمال نگردد و دست ماها که فقط خدا را داریم رو بگیرید.
» مسعود | ساعت ۱۴:۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
0
پاسخ
سلام بااحتراما شخصی هستم یه کارگره ساده در استان سیستان بلوچستان چند سال بیش ازواج کردم وتصمیم گرفتم یارنه خودم و زنم را جدا کنم وقتی دست ب جدا یارانه کردم یارانه ام درست نشد ک هیچ قطع شدوالانش درخواست ثبت نام یارانه رو دارم جهت خبر رسانی ب شماره09158407530ممنونم ک بهمون اطلاع رسانی شود
» محبوبه صدقامیز | ساعت ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
پاسخ
سلام محبوبه صدقامیز از شیراز هستم از شوهرم جدا زندگی میکنم یارانم جدا کرده بودم این ماه یارانم قطع شده چرا اخه مستاجر هستم بیکار ۵۵ سالمه کد ملی ۲۲۹۱۶۰۳۰۹۴
» سمانه | ساعت ۱۷:۰ - ۱۳۹۹/۲/۳۱
0
0
پاسخ
با سلام یارانمون از 93قطع شده با دوتا بچه الآنم می‌خوامش طلاق بگیرم با دوتا بچه مستاجر خواهشن یارانه مو وصل کنین دوتا بچه کوچک دارم دارم جدا میشم..کد ما3120241520
» علی بغلانی | ساعت ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۵/۲۸
2
0
پاسخ
با سلام من متاهل ودارای دوفرزند که از برج ۱۲ پارسال یارانم قط شده وبه هرجا زنگ میزنم جواب گو نیست بخدا مستاجر هستم واین پول خیلی بهشون نیاز دارم پس لطف کنید پیگیر باشیدکد ملی۱۷۵۷۷۹۳۷۹۸تولد ۱۳۶۷
» حجت کمانی خلیل اباد | ساعت ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۹/۱۷
0
0
پاسخ
سلام حجت کمانی خلیل اباد هستم ساکن خوزستان از زمانی که ازدواج کردم یارانه خودم وخانومم را قطع کرده اند هر چه هم پیگیر شدم جواب نداد یه بار هم تا تهران امدم گفتند معلوم نیست تا کی اعلام کنن که یارانه کسی که قطع شده رو پیگیر بشین کارگر هستم ازاد حالا از شما عاجزانه درخواست پیگیری دارم ممنون ۰۹۳۹۸۱۴۵۴۶۵ این شماره منه
کد ملی ۱۹۹۰۶۱۹۱۰۱
» ناصرتقویان سعید | ساعت ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۹
0
0
پاسخ
سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم من الان نزدیک دوسال هست یارانه ام را قطع کردند خواهش میکنم رسیدگی کنید تا بازم یارانه به من تعلق بگیره موبایلم 09121834124و شماره ملی 0043846203 ممنونم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ