کد خبر: ۱۲۵۱۹
۰:۰ - ۱۳۹۴/۳/۶

علت توقف نماد و توضیحات ۶ بندی یک شرکت ساختمانی درباره خرید زمین

علت توقف نماد و توضیحات ۶ بندی یک شرکت ساختمانی درباره خرید زمین

شرکت سخت آژند درباره علت توقف نماد معاملاتی توضیح و از خرید زمینی در تهران به ارزش ۴۳.۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی نماد معاملاتی سخت آژند 29 اردیبشهت با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شده بود، که این شرکت 40 میلیارد تومانی با اعلام توضیحاتی 6 بندی درباره خرید یک قطعه زمین در تهران، شفاف سازی کرد تا علت توقف نماد هم مشخص شود.

براساس این گزارش، حسن رضا دلیری مدیرعامل " ثاژن" در نامه ایی به سازمان بورس اعلام کرد:

1- با توجه به اینکه عمده پروژه های ساختمانی شرکت در شهرستان ها است و نظر به بازدهی مناسب ساختمان سازی در تهران ، هیات مدیره شرکت پس از بررسی های لازم با هدف توسعه فعالیت ساختمان سازی، نسبت به خرید یک قطعه زمین جهت احداث مجتمع تجاری ادارای در تهران، خیابان فرجام غربی اقدام کرده است. 

2- زمین خریداری شده دارای 1000 متر عرصه با بنای احداثی و کاربری 113 متر ( مختلط تجاری اداری خدماتی) واقع در تهران ، خیابان فرجام غربی، چهار راه عبادی، ضلع شمال غربی ، پلاک 325 و دارای دو نبش است.

3- براساس صورت جلسه 31 اردیبشهت 90 شورای معماری شهرداری منطقه 4 و دستور نقشه، در حال حاضر زمین دارای مجوز ساخت 6533 متر مربع مجتمع تجاری مشتمل بر فضای تجاری و 3230 متر پارکینگ و مشاعات بوده و هزینه های خرید تراکم پرداخت شده و در مرحله اخذ پراونه است.

4- قیمت خرید زمین با بنای احداثی و مجوزهای صادره از شهرداری 43.9 میلیارد تومان بوده که حدود 50 درصد به صورت نقد و باقی اقساط 10 ماه پرداخت شده است.

5- با توجه به موافقت سهامداران عمده مبنی بر تامین مالی شرکت جهت خرید دارای هایی با ارزش، منابع مالی خرید فوق نیز از محل آورده سهامداران تحت سرفصل حساب های پرداختی بلندمدت تامین شده است.

6- شرکت در نظر دارد با جلب رضایت شهرداری نسبت به خرید تراکم بیشتر و افزایش فضای اداری پروژه اقدام کند و با توجه به اینکه فرایند اخذ مجوزهای تکمیلی حدود 4 ماه به طول خواهد انجامید ، لذا با خرید دارایی فوق ، تغییری در پیش بینی سود عملیاتی سال مالی منتهی یه 31 شهریور 94 ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ