کد خبر: ۱۲۸۶۷۸
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۳/۱۴

تقدیر هلال احمر از اقدامات
با حضور وزیر ارتباطات صورت گرفت:

تقدیر هلال احمر از اقدامات "همراه" در سیل اخیر

در نشست دو جانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات از همراه اول برای پایدار نگه داشتن وضعیت ارتباطات و بازگردانی سایت های آسیب دیده و کمک رسانی به مردم آسیب دیده در سیل اخیر تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،در نشست همکاری های دو جانبه جمعیت هلال احمر و وزارت ارتباطات که با هدف توسعه ارتباطات و فناوری‌ های نوین در حوزه امداد، نجات، خدمات و داوطلبان برگزار شد، همراه اول مورد تقدیر قرار گرفت.

در این نشست، جمعیت هلال احمر با اعطای لوحی به غالب حریری معاون عملیات و مدیریت شبکه به نمایندگی از طرف مدیرعامل همراه اول از شرکت ارتباطات سیار ایران بابت عملکرد منسجم، پاسخگویانه، متعهدانه و همکاری در پروژه های ارتباطی این جمعیت تقدیر کرد.

بنابراین گزارش،هم زمان با وقوع سیل فروردین سال جاری در برخی استان ها، همراه اول با اعزام سریع گروه های فنی به مناطق سیل زده، ضمن پایدار نگه داشتن وضعیت ارتباطات و بازگردانی سایت های آسیب دیده در سریع ترین زمان ممکن به شبکه ارتباطی، زمینه را برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده فراهم کرد.رایگان شدن مکالمات و برقراری ارتباطات در شبکه سیار نیز از جمله اقدامات فوری شرکت ارتباطات سیار ایران برای مناطق آسیب دیده بود.

با گسترش آسیب ها و دامنه خسارات وارده به خانوارها، اقدامات حمایتی همراه اول با نیازهای واقعی مردم همسو شد و به سمت تهیه مایحتاج ضروری سیل زدگان رفت و اقدامات مختلفی نظیر تأمین غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتی، شارژر گوشی تلفن همراه، پمپ کف کش و لجن کش برای پاکسازی منازل انجام شد.
همچنین همراه اول با اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به ارائه خدمات و تأمین أقلام اساسی خانوارهای مناطق سیل زده پرداخت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ