کد خبر: ۱۳۱۶۴۶
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۵/۶

زمان مرحله اول افزایش سرمایه بیمه بورسی از دو محل آورده و اندوخته

زمان مرحله اول افزایش سرمایه بیمه بورسی از دو محل آورده و اندوخته

شرکت بیمه پارسیان با اخذ مجوز مرحله اول افزایش سرمایه ۳۳ درصدی و از دو محل آورده و اندوخته، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد و با رشد اندک قیمت مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بیمه پارسیان با دریافت مجوز مرحله اول افزایش سرمایه به میزان 33 درصد، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد و با رشد اندک قیمت مواجه شد.

بر این اساس،"پارسیان" ساعت 9 روز چهارشنبه 16 مرداد در محل سالن همایش های نیایش واقع در سعادت آباد ، میدان کاج ، خیابان نهم درخصوص این افزایش سرمایه تصمیم گیری می کند.

بنابراین گزارش، این شرکت بیمه در مرحله اول می تواند سرمایه فعلی را از 300 به 400 میلیارد تومان برساند. 70 میلیارد تومان از تامین مالی "پارسیان" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و 30 میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته ها و صرف ارتقای رتبه توانگری مالی و پوشش ریسک قانونی می شود.

همچنین مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از مبلغ 400 به 500 میلیارد تومان موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت دو سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز از سازمان و بیمه مرکزی نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ