کد خبر: ۱۳۱۹۱۸
۱۲:۱ - ۱۳۹۸/۵/۱۴

آخرین خبر از 5 بانک و موسسه مشمول ادغام بورسی و فرابورسی/ وضعیت ترازنامه
مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد :

آخرین خبر از 5 بانک و موسسه مشمول ادغام بورسی و فرابورسی/ وضعیت ترازنامه

مدیرعامل بانک سپه با اعلام آخرین اقدامات لازم برای ادغام ۵ بانک و موسسه نظامی بورسی و فرابورسی از مناسب بودن ترازنامه ها و یکسان‌سازی تابلوهای شعب تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمدکاظم چقازردی درباره آخرین وضعیت ادغام ۵ بانک و موسسه نظامی بورسی و فرابورسی ( بانک های انصار، قوامین، حکمت ایرانیان ، مهر اقتصاد و موسسه مالی کوثر) گفت: مهمترین پروژه‌ سال جاری بانک سپه، اجرای درست و هدفمند ادغام بانک‌های نیروی‌های مسلح و تبدیل شدن اولین بانک ایران به بزرگترین بانک کشور و خاورمیانه است.

وی ادامه داد: درحالی تجربه چنین پروژه‌ای طی 40 سال اخیر وجود نداشت که در بررسی های جهانی هم مشخص شد فقط دو مورد بیشتر تجربه نشده  که با هدف افزایش رقابت رخ داده است .

این مقام مسئول افزود: مراحل اولیه و مهم ادغام سپری شده و به دلیل همسو کردن عملکردها  و شناسایی از ظرفیت ها، هر یک از اعضای هیات مدیره بانک سپه به عنوان نماینده در 5 بانک و موسسه مشمول ادغام معرفی شد.

چقازردی ادامه داد: در میان برآوردها نشان می دهد بعد از ادغام بانک ها با بانک سپه، تعداد شعب این بانک به ۴۶۰۰ شعبه خواهد رسید و نیروی انسانی نیز از ۱۵ هزار نفر به بیش از ۴۲ هزار نفر افزایش خواهد یافت .

وی درباره ارزش‌گذاری ترازنامه بانک‌ها هم توضیح داد: عمده این بانک‌ها از نظر ارزشگذاری ترازنامه ای در وضعیت مناسب به سر می‌برند و امید می رود در مجموع بتوانند به بانک سپه کمک کنند. فرآیندهای عملیاتی مربوط به ادغام در برنامه زمان‌بندی مشخص شده به خوبی در حال انجام است و انتظار می رود تا پایان سال تابلوهای شعب این بانک‌ها یکسان‌سازی شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ