کد خبر: ۱۳۶۹۲۱
۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۷/۲۲

جهانگیری خواهان مشورت وزیردرباره عوارض جدید صادرات سنگ آهن شده بود
یک هفته قبل از اجرا :

جهانگیری خواهان مشورت وزیردرباره عوارض جدید صادرات سنگ آهن شده بود

معاون اول رئیس جمهور یک هفته قبل از اجرای دریافت عوارض ۲۰ تا ۲۵ درصدی صادرات سنگ آهن، وزیر صنعت را ملکف به مشورت با بخش خصوصی کرده بود اما به این درخواست بی توجهی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، د حالی دریافت عوارض ۲۰ تا ۲۵ درصدی صادرات سنگ آهن از اول مهر توسط وزارت صنعت اجرا و با انتقادات عدیده ایی همراه شده که در برابر نامه ۲۳ شهریور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر لزوم مشورت وزیر صنعت با بخش خصوصی ، دستورالعمل جدید وزارت صنعت اجرا و به نامه جهانگیری بی توجهی شده است.

براساس این گزارش، اسحاق جهانگیری یک هفته قبل از اجرای تصمیم وزارت صنعت ، رضا رحمانی را مکلف به مشورت با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران کرده بود که با علنی شدن این دستور ، باید منتظر واکنش وزارت صنعت بود.

متن نامه جهانگیری به رحمانی :

نامه شماره 98.10244 الف ت مورخ 98.6.23 اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در خصوص بیان ضرر و زیان و تجمع کالا ناشی از بخشنامه صادره آن وزارتخانه مبنی بر اعمال محدودیت برای صادرات محصولات سنگ آهن با کد تعرفه‌ای 2601 توسط صادرکنندگان و  عدم اعمال معافیت مورد اشاره و پیشنهادات ارایه شده در این زمینه، به استحضار جناب آقای دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور رسید، پی‌نوشت فرمودند:

جناب آقای رحمانی : جهت بررسی و اقدام لازم، اینگونه موارد بهتر است قبل از اجرا با اتاق مشورت شود.


 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ