کد خبر: ۱۴۳۷۷۳
۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۵

شفاف سازی

شفاف سازی "ذوب" درباره آخرین وضعیت مطالبات از صندوق فولاد

شرکت ذوب آهن درباره آخرین وضعیت مطالبات از صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ذوب آهن که با سرمایه 6.15 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس حاضر است درباره آخرین وضعیت مطالبات از صندوق فولاد توضیح داد.

منصور یزدی زاده مدیرعامل "ذوب" پیرو اطلاعیه ۳۰ دی ماه درباره دریافت دستور توقیف دارایی سهام موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد اعلام کرد: با توجه به اجراییه ۱۹ آبان ماه، موسسه صندوق فولاد مکلف به پرداخت مطالبات این شرکت در ۱۰ روز از تاریخ ابلاغ اجرایی بوده و با توجه به اینکه در این مدت هیچ گونه اقدامی از سوی آن موسسه در خصوص نحوه پرداخت مطالبات صورت نپذیرفت، ذوب آهن نسبت به توقیف برخی از دارایی های سهام بورسی آن موسسه اقدام کرد که این موضوع از طریق کدام اطلاع رسانی شد. 

پرداخت مبلغ ۱.۲ هزار میلیارد تومان بابت محکومیت آن موسسه در حق شرکت ذوب آهن شامل اصل خواسته به مبلغ ۶۰۷.۳ میلیارد تومان، هزینه دادرسی، کارشناسی و حق الوکاله وکیل به مبلغ ۲۱.۴ میلیارد تومان و خسارت تاخیر ادای دین به مبلغ ۶۰۷.۳ میلیارد تومان بوده که توسط واحد اجرای احکام محاسبه و در ۳۰ دی اعلام شده است.

مانده مطالبات از صندوق در ۳۰ مهرماه سال گذشته به مبلغ ۷۲۷.۹ میلیارد تومان در دفاتر شرکت شناسایی شده و شناسایی درآمد در دفاتر شرکت منوط به طی سایر مراحل قانونی خواهد بود که به محض وصول مطالبات، رقم دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ