کد خبر: ۱۴۶۷۹۹
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۷

جدیدترین تحلیل تکنیکال شاخص و پیش بینی آینده/ تراز ۲۲.۷ هزار میلیاردی حقیقی ها
کارشناس بازار سرمایه به بورس پرس اعلام کرد:

جدیدترین تحلیل تکنیکال شاخص و پیش بینی آینده/ تراز ۲۲.۷ هزار میلیاردی حقیقی ها

کارشناس بازار سرمایه با اعلام تراز مثبت ۲۲.۷ هزار میلیارد تومانی خرید سهامداران حقیقی به حقوقی، شاخص بورس را تحلیل تکنیکال و پیش بینی کرد روند صعودی بازار همچنان ادامه دار باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مینا یوسفی درباره آخرین وضعیت بازار سهام که بی توجه به کرونا با ادامه رکوردشکنی شاخص و حضور در نیمه کانال 528 هزار تایی همراه شده به بورس پرس اعلام کرد: شاخص کل در کانال های صعودی موج 3 از 5 از 5 موج صعودی را طی می کند. این موج معمولا" شارپ ترین موج بوده و منجر به رشد چند ماه اخیر بازار و کلیه گروه ها شده است.

در این میان ، دماسنج بازار درگیر مقاومت نه چندان جدی 530 حدودی است و انتظار می رود با وجود تورم و ورود نقدینگی و و همراهی دلار تقاضاهای خرید سهام همچنان پایدار و این محدوده هم پشت سر گذاشته شود. بنابراین اهداف بعدی شاخص که می تواند در نیمه اول سال 99 محقق شود محدوده  600  تا 705 هزار واحدی است .

بررسی ها نشان می دهند طی 12 ماه اخیر ، تراز مثبت خرید حقیقی ها از حقوقی ها به حدود 22.7 هزار میلیارد تومان رسیده و همچنان ورود پول ادامه دار بوده و یکی از نگرانی های دیگر که مربوط به لایحه بودجه سال آینده بوده ، کاهش یافته و قرار است تکلیف مهمترین سند اقتصادی ایران در مجلس دهم نهایی و به مجلس بعدی و خرداد 99 کشیده نشود .

لذا پیش بینی می شود با کاهش ریسک های سیاسی و اقتصادی و بهبود وضعیت ویروس کرونا در ایران ( که در صورت قرنظینه شهرها شدیدا" به اقتصاد آسیب می رساند) روند رشد بازار سهام در هفته ها و ماه های آینده ادامه دار باشد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ