کد خبر: ۲۲۲۷۱۱
۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۲/۸

وعده وزیر صنعت به تاسیس صندوق‌های پروژه و تولید ۶ هزار خودرو در روز!

وعده وزیر صنعت به تاسیس صندوق‌های پروژه و تولید ۶ هزار خودرو در روز!

وزیر صنعت، وعده تاسیس صندوق‌های پروژه در آینده نزدیک و افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو با ۶ هزار محصول در روز داد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس علی‌آبادی  با اشاره به اولویت وزارت صنعت به شرکت های صادرات محور و دانش‌بنیان در برنامه تلویزیونی، اعلام کرد: صندوق‌های پروژه در آینده نزدیک تأسیس خواهند شد تا مردم با سرمایه‌های خرد در طرح های ملی مشارکت کنند.

رقبای ایران حتماً ایجاد مزاحمت خواهند کرد بنابراین یکی از کارهای مهم، فراهم کردن ابزار تجارت و مهمترین آن حمل و نقل است. برای شرق و شمال آفریقا نسبت مناسبی وجود دارد و طبق دستور رئیس‌جمهور برای غرب و جنوب آفریقا هم از باید حمل‌ و نقل پوشش داده شود که با وجود سختی، حتماً انجام خواهد شد.

آفریقا فرصت مناسبی برای صنایع دانش‌بنیان ایران است و کشورهای آفریقایی هم در حوزه آموزش هدف‌گذاری کرده‌اند. شرکت‌های مهندسی و زیرساخت ایران هم می‌توانند پروژه‌های بزرگی در آفریقا اجرا کنند. کشورهای آفریقایی علاقه‌مندند از خودروهای روز استفاده کنند که فرصتی برای ایران است!

وزارت صنعت برنامه گسترده ایی برای صنعت خودرو دارد و تلاش می کند تا رکورد تولید 5 هزار خودرو در روز بیشتر و ظرفیت تولید 20 درصد دیگر افزایش یابد که جهش بسیار بزرگی است. واردات خودرو نیز در دستور کار دارد تا تعادل بهتری در تامین تقاضای بازار و ناترازی ایجاد شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ