کد خبر: ۱۵۴۷۹۵
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۴/۱

اولین مدیرعامل بازار متشکل ارزی کناره گیری کرد
بعد از ۱۳ ماه :

اولین مدیرعامل بازار متشکل ارزی کناره گیری کرد

اولین مدیرعامل شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز که ۱۳ ماه انتخاب شده بود اعلام کناره‌گیری کرد تا فرد دیگری عهده دار این سمت شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمود شکسته‌بند در حالی فرودین سال گذشته و از ابتدای فعالیت  شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز، مدیرعامل شده بود که بعد از حدود 13 ماه اقدام به کناره گیری کرد تا امیرعباس میرزایی دره‌ مردای عهده دار این سمت شود.

میرزایی پیش از این عضو هیات مدیره این شرکت بوده و شکسته‌بند بعد کناره‌گیری به عنوان عضو هیات مدیره به فعالیت ادامه می‌دهد.

براساس این گزارش، بازار متشکل ارزی بر اساس مصوبه 18 دی 97 شورای پول و اعتبار و به منظور ساماندهی و توسعه بازار شفاف، منصفانه و کارا، تشکیل شد تا ارزها در آن به صورت نقد، مطابق مقررات این مصوبه و سایر مقررات مرتبط با آن در بستر الکترونیکی مورد معامله قرار گیرند.

این بازار با عنوان یک بازار خارج از بورس با هیئت مدیره‌ای متشکل از پنج شخص حقوقی شامل یکی از شرکت‌های فعال در زمینه خدمات انفورماتیک بانک مرکزی، فرابورس،‌ کانون صرافان ایران، کانون بانک‌های خصوصی و کانون بانک‌های دولتی آغاز به‌کار کرده است.

بازار متشکل ارزی همچون ارکان بازار سرمایه از تابلوی معاملاتی مستقلی برخوردار خواهد بود که تحت نظارت بانک مرکزی راهبری خواهد شد و نرم‌افزار معاملاتی آن مبتنی بر بستر نرم‌افزار بومی شرکت فرابورس است که به طور مستقل در این بازار فعالیت خواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ