کد خبر: ۱۵۴۸۱۶
۰:۰ - ۱۳۹۹/۴/۲

لمپن ها بعد از سینما و موسیقی به سراغ بورس آمده اند
فعال بازار سرمایه:

لمپن ها بعد از سینما و موسیقی به سراغ بورس آمده اند

فعال بازار سرمایه با بیان اینکه لمپن ها سراغ صنعت بورس آمده اند تا آن را از تحلیل و تفکر تهی کنند،گفت: هرگز تصور نمی کردم بازار سهام دچار چنین لمپنیسمی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اشکبوس کهنه سوار با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی پویش تفکر مستقل اعلام کرد: لمپن ها روزی در صنعت سینمای ایران وارد شدند و حالا مافیای اکران شده اند. از اکران فیلم های سینمایی فاخر رسیدیم به اکران فیلم های مبتذلی که در سکانس های آن، دختران در پاسخ به اینکه کجا می روی، راحت بگویند "جیش دارم".

لمپن ها روزی در صنعت موسیقی ایران وارد شدند و نتیجه این شد که از آن موسیقی فاخر رسیدیم به موسیقی های مبتذلی که مافیای کنسرت به خورد فرزندان این مرز و بوم می دهد. از موسیقی های فاخر دهه های گذشته رسیدیم به "وقتشه که شماره تو بگیرم و زنگ بزنم".

لمپن ها حالا سراغ بورس آمده اند تا آن را از تحلیل و تفکر تهی کنند. با کمال احترام با شما مخالفم . این یک مبارزه مدنی برای آزادی بیان نیست.

اولین بار در زندگیم از اسماعیل براری کارگردان خوب و رفیق نازنینم که دستیار شهید آوینی بود، کلمه لمپن رو شنیدم. سال ها طول کشید تا معنای این کلمه رو با گوشت و استخوان درک کنم. واقعا" هرگز تصور نمی کردم بورسی که آن را با تحلیل های سالار صفایی و نیما آزادی، رسول پلارک و ده ها تحلیلگر دیگر می شناختم، دچار چنین لمپنیسمی شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ