کد خبر: ۱۵۴۸۸۵
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۴/۳

آزادی وزیر دولت احمدی نژاد ، داماد وزیر فعلی و سه محکوم دیگر شایعه است
دادسرای تهران :

آزادی وزیر دولت احمدی نژاد ، داماد وزیر فعلی و سه محکوم دیگر شایعه است

دادسرای عمومی تهران شایعه آزادی وزیر دولت احمدی نژاد ، داماد وزیر فعلی و سه محکوم اقتصادی دیگر را که سال گذشته به حبس‌های طولانی مدت محکوم شده‌ اند را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دادسرای عمومی تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ادعای آزادی محکومان هادی رضوی (داماد وزیر رفاه فعلی )، پرویز کاظمی ( وزیر رفاه دولت احمدی نژاد در سال های 84 تا 85  )، علی بخشایش، محمدرضا توسلی و ابولفضل میرعلی صحت ندارد و هم اکنون در زندان به سر می برند .

تنها یک نفر به صورت مرخصی در خارج از زندان به سر می برد که مدعی انجام جراحی قلب بوده که پس بررسی ادعای وی از سوی پزشکی قانونی و اعلام اینکه اعزام به زندان مشکلی ایجاد نمی کند دستور جلب وی صادر و در شرف دستگیری و ورود به زندان است.

براساس این گزارش، این گروه از متهمان پرونده فساد مالی در بانک سرمایه هستند و کاظمی به جرم مشارکت در ۴۱ فقره و ۴۰ فقره خیانت در امانت و پرداخت تسهیلات ۶۰۰ میلیاردی تومانی به حسین هدایتی عضو هیئت مدیره استیل آذین ایرانیان ، متهم است .

رضوی هم از مجرای پرداخت رشوه به مدیران بانک سرمایه، بدون تودیع وثیقه ۱۰۷ میلیارد تومان از بانک سرمایه و ۱۰۴ میلیارد تومان از بانک‌های دی، اقتصاد نوین، مسکن و تجارت دریافت کرده‌ است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ