کد خبر: ۱۵۴۸۹۵
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۴/۳

شرط واریز سود سالانه شرکت‌های بورسی از طریق سجام
عضو هیأت مدیره سازمان بورس اعلام کرد:

شرط واریز سود سالانه شرکت‌های بورسی از طریق سجام

عضو هیأت مدیره سازمان بورس گفت: سهامداران شرکت‌ها در مجامع سالانه، مجمع را ملزم به واریز سود سهام به روش غیرحضوری و از طریق شماره شبای اعلامی در سجام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن امیری درخصوص واریز سود سالانه شرکت‌های بورسی از طریق سجام به فارس گفت: هر کسی که در سامانه جامع اطلاعات مشتریان ثبت نام کرده باشد، سود مجامع شرکت‌های بورسی از این طریق واریز می‌شود البته به شرطی که سهامداران در مجمع سالانه این نکته را تصویب کنند و هیأت مدیره شرکت را ملزم کنند سود تعلق گرفته به سهام را از طریق سجام برای سهامداران واریز کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در هر مجمع عمومی ناشرین بورسی و فرابورسی، نماینده سازمان بورس هم حضور دارد، تأکید شده نماینده‌ها در مجمع یادآوری و تأکید کنند تا بندی در مصوبات گنجانده شود که سود سهام سهامداران از طریق شماره شبای حساب بانکی افراد که در سجام اعلام شده، واریز شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» جمشید | ساعت ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۴/۳
1
0
پاسخ
اگر سازمان بورس از طریق کارگزاری ها و معاملات برخط از سهامداران با یک سؤال استعلام بگیرد که آیا مایل به دریافت سود از طریق سجام هستید یا خیر ، مطمئن باشید همه ی سهامداران بخصوص سهامداران خُرد جواب مثبت خواهند داد .
» ناشناس | ساعت ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۴/۳
1
0
پاسخ
باید اجباری باشه
» زهرا | ساعت ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۴/۳
1
0
پاسخ
تا این دستورالعمل از طریق خود سازمان بورس اجباری نباشه خیلی از شرکتها زیر بار نمیرن چون براشون سود داره کجا سهامداران خردی که سهم کمی رو خریداری کردن و سود سالانه ش هم کمه برای پنجاه یا صدتومن پامیشن میرن بانک ؟
» رضا | ساعت ۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۴/۴
0
0
پاسخ
باسلام خواهشمندم بانی خیر شوید بمسولین ودست اندرکاذان پیشنهاد داده یک خط تلفن برای ارسال پیامک در مورد صندوق سرمایه گذاری دارا یکم همه خریداران بتواند درخواست های خودرا باطلاع شان برسانند 5 روز از اعلان ان گذشته تعداد زیادی که عضو کار گزاری هم میباشند بحساب پرتفوی شان نرفته واز سردر گمی وکلافه گی دربیان اطلاع رسانی هم از طریق کار گزاری ها بهترین راه است ...ممنون
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ