کد خبر: ۱۶۱۷۸۳
۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۹/۴

مشاور رهبر انقلاب و وزیر سابق برای انتخابات ریاست جمهوری آماده شد

مشاور رهبر انقلاب و وزیر سابق برای انتخابات ریاست جمهوری آماده شد

مشاور رهبر اتقلاب و وزیر دفاع سابق رسما" از آمادگی حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: قرار گرفتن در مسیر رشد و توسعه با کمترین هزینه و پیامدهای غیر قابل قبول را اجرایی خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین دهقان بطور رسمی حضور به عنوان کاندیدای حضور در انتخابات 1400 را اعلام کرد و به رکنا گفت: عنصری ملی و انقلابی هستم که تمام ظرفیت فکری، ذهنی و اجرایی را برای پیش برد اهداف و منافع نظام و انقلاب بکار گرفته ام.

وی افزود: گرایش خاصی به اصلاح طلب یا اصولگرا بودن ندارم و به اصل انقلاب معتقدم و قادر هستم فضای اجماع، تفاهم، گفت و گو در سطح ملی و فضای گفت و گو از موضع عزت با خارج را فراهم کنم . همچنین نظام اداری سالم و کارآمدی که در خدمت توسعه باشد، فراهم کرده و بسیج تمامی امکانات در قالب یک سازمان و ترتیبات صحیح برای پاسخ به نیازهای فوری، میان و بلند مدت به عبارتی قرار گرفتن در مسیر رشد و توسعه با کمترین هزینه و پیامدهای غیر قابل قبول را اجرایی خواهم کرد.

دهقان ادامه داد: جریان سیاسی امروز به این عقلانیت رسیده که آنچه مهم است پیگیری خواسته های مردم قبل از پیگیری خواسته های حزبی و گروهی است و اگر این عقلانیت شکل بگیرد و جلو برود می توانیم وارد یک دوره جدید در عرصه اداره سیاست و حکمرانی شویم.

بنابراین گزارش، وی سیاست‌مدار، معاون ریاست جمهوری، رئیس سابق بنیاد شهید و فرمانده نظامی است که پیش‌تر در دولت یازدهم، وزیر دفاع بود و اکنون به‌عنوان مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی فعالیت می‌کند.

دهقان  از سال ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۹ جانشین فرمانده نیروی هوایی سپاه و از سال ۶۹ تا ۷۰ نیز فرماندهی نیروی هوایی سپاه را برعهده داشت. وی در فاصله سال های ۷۱ تا ۷۵ جانشین رئیس ستاد مشترک سپاه بود و در دولت هفتم به عنوان قائم‌مقام وزیر دفاع و در دولت‌های هشتم و نهم به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می‌کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ